Médianapló

Médianapló - Tíz mondat Törőcsik Maritól

2021. április 16. 17:01 - Zöldi László

Soha nem akartam a múltammal foglalkozni, mindig a jövőm érdekelt. (Vigília 1998/3.)

A színészetet csak nagyon szemérmes emberek művelhetik, ők képesek igazi kitárulkozásra. (Magyar Hírlap, 2000. augusztus 26.)

Mindig újabb és újabb generációk fedeztek fel maguknak. (Index, 2007. december 14.)

Ha mint színész nem alakítok valamit, hanem saját személyemben jelenek meg, akkor zavarban vagyok. (Délmagyarország, 2008. június 30.)

Csupa ránc az arcom, hajlott a hátam, egyedül, igen, a lábam még most is elfogadható. (Nők Lapja, 2009. február 4.)

Most már, ha főzök vagy vásárolok, az körülbelül olyan, mintha Shakespeare-t próbálnék. (Vas Népe, 2009. augusztus 1.)

Én csak a tehetséges embereket tudom szeretni. (Népszava, 2010. november 23.)

Nem foglalkozom az elmúlással, de bárhová megyek, visszaköszön a múltam. (HVG, 2013. április 6.)

Valami kerekes székes szerep, az még beleférne. (Origo.hu, 2019. június 24.)

Én már a múlthoz tartozom, és ma a múltra nincs idő. (Színház Online, 2020. november 23.)

komment
süti beállítások módosítása