Médianapló

Médianapló - Tíz mondat az önkormányzati választás kampányáról

2019. szeptember 29. 07:34 - Zöldi László

Az ajtónál kis ajándékcsomagot kapunk: zászló, hűtőmágnes, szórólap, toll, ásványvíz. (Józing Antal újságíró az Éljen Szombathely! ellenzéki szövetség kampánynyitójáról, Nyugat.hu, 2019. augusztus 29.)

Az igazság hangja gyenge, mert nincs mögötte egy fillér sem. (Majtényi László alkotmányjogász, ATV, 2019. szeptember 11.)

A mostani kampányból nekem Tarlós megafonos képe fog rögzülni. (Laczik Zoltán újságíró, Facebook.com, 2019. szeptember 14.)

A megafon új elem a kampányban. (Stumpf András újságíró, ATV, 2019. szeptember 17.)

A kormánypárt mozgósításához képest az ellenzéki oldalon elég lagymatag a kampány. (Krekó Péter szociálpszichológus, Népszava, 2019. szeptember 18.)

Orbánék depolitizálni és fideszteleníteni akarják a kampányt. (Lendvai Ildikó szocialista politikus, ATV, 2019. szeptember 18.)

Karácsonyt Soros legnagyobb kerítésbontó és migránstelepítő kiszolgálójának tartották. Most azonban „csak” tutyimutyisággal és alkalmatlansággal vádolják. (Fábián Tamás újságíró, Index.hu, 2019. szeptember 19.)

Ha Tarlós Istvánt még egyszer meglátjuk megafonnal, akkor az tuti, hogy kampánystratégia. (Puzsér Róbert publicista, független főpolgármester-jelölt, Azonnali.hu, 2019. szeptember 23.)

A Tarlós-kampány nagy része arról szól, hogy engem gyaláz. (Karácsony Gergely, az ellenzék közös főpolgármester-jelöltje, Azonnali.hu, 2019. szeptember 25.)

Szemmel látható az erőforrásbeli különbség. (Galambos Ádám könyvkiadó, Klubrádió, 2019. szeptember 25.)

 

komment
süti beállítások módosítása