Médianapló

Médianapló - Tíz mondat Ungár Péterről és Schmidt Máriáról

2023. szeptember 15. 17:37 - Zöldi László

 Édesanyám nem egy palacsintasütő fajta. (Ungár Péter LMP-politikus, ATV, 2018. július 4.)

Mondjak bármit, a média egy része azonnal megvádol, hogy én vagyok Schmidt Mária náci fiacskája. (Ungár Péter LMP-politikus, Népszava, 2018. szeptember 4.)

Anyám miatt már mindent leírtak rólam. (Ungár Péter LMP-politikus, Index.hu, 2019. július 25.)

Ahogy múlnak az évek, egyre inkább rájöttem, hogy édesanyámmal egyre több mindenben hasonlítunk egymásra. (Ungár Péter LMP-politikus, Mandiner.hu, 2019. október 30.)

Minden szóba kerül, de általában a napi politikától elemelkedve beszélgetünk. (Schmidt Mária történész, a Terror Háza Múzeum főigazgatója, Orbán Viktor miniszterelnök tanácsadója, schmidtmaria.hu, 2022. október 12.)

Ma újra meg lehet állapítani, hogy úgy vagyok ellenzéki politikus, sőt egy ellenzéki párt egyik vezetője, hogy édesanyám Schmidt Mária, aki történetesen nemcsak fideszes, hanem szoros viszonyt ápol a miniszterelnökkel, a családom pedig tehetős. (Ungár Péter LMP-politikus, Facebook.com, 2023. szeptember 8.)

Leleplezni újra meg újra, hogy édesanyám fideszes, nem a politika megújítása. (Ungár Péter LMP-politikus, Facebook.com, 2023. szeptember 8.)

Mivel édesanyám Schmidt Mária, ezért én tudom, milyen egy embert drámaian szeretni úgy, hogy nagyon sok dologban nem értek egyet vele. (Ungár Péter LMP-politikus, Facebook.com, 2023. szeptember 10.)

Pontosan azért van helyem az ellenzéki politikában, mert édesanyám Schmidt Mária. (Ungár Péter LMP-politikus, Partizán, 2023. szeptember 11.)

Édesanyám azt gondolja, hogy nagy, mitikus hősök irányítják a világpolitikát, én pedig azt gondolom, hogy nagy strukturális változások vannak. (Klubrádió, 2023. szeptember 14.)

komment
süti beállítások módosítása