Médianapló

Médianapló-retró: Tíz Tamás Gáspár Miklós-mondat TGM-ről

2023. január 30. 15:26 - Zöldi László

Gondolataimat nem a vérmérsékletemből szoktam levezetni. (168 Óra, 1994. július 12.)

Én már viszonylag régóta ismerem, és elég jól megszoktam magamat. Nem tűnök magamnak olyan furcsának, mint másoknak. (24 Óra, 1995. május 17.)

/Miért vonult vissza a politikusi pályától?/ A rendszerváltás során elég ismertté váltam, már nem lehetek közlegény, vezetőnek viszont nem vagyok alkalmas. (Zalai Hírlap, 1995. október 31.)

/Miért nem maradt politikus?/ Ha valamilyen probléma fölmerül, akkor egy demokratikus politikus összehív egy értekezletet. Én meg kihúzom a telefont, és leülök az íróasztalomhoz. (Fejér Megyei Hírlap, 1995. december 9.)

Nem kell magamat elhelyezni. Én én vagyok. A nézeteim világosak, meg szoktam őket írni. (Hetek, 2003. március 14.)

Marxista vagyok, és maradok is. (Jobbklikk.hu, 2012. október 8.)

Főhivatású radikális vagyok. (YouTube.com, 2012. december 20.)

Még mindig én vagyok az egyik leghatékonyabb értelmiségi Magyarországon. (888.hu, 2016. július 8.)

Én arra vagyok ítélve, hogy mindig kisebbségben legyek. (Index.hu, 2018. november 20.)

Egy gyógyíthatatlan betegség a gondolkodásban nem zavar. (Partizán Podcast, 2022/október)

 

komment
süti beállítások módosítása