Médianapló

Médianapló - Bródy János: Én még hallottam Orbán Viktort igazat mondani

2022. október 16. 18:47 - Zöldi László

A legutóbbi napokban Orbán Viktor putyinozott, Schmidt Mária orbánozott, Lázár János szüretelt, Hadházy Ákos forintozott, Liptai Claudia lihegett, Shane Tusup pedig katinkázott. Lefülelt mondatok.

 

Nálunk katonák vezetik a kórházakat, rendőrök smasszerolják az iskolákat. (Rab László újságíró, VárosiKurír.hu, október 10.)

Demeter Szilárd nagy részt vállal a magyar kultúra irányításából. (Radnóti Sándor filozófus, Klubrádió, október 10.)

A divat megy ki leginkább a divatból. (Homoki Gábor kárpátaljai képzőművész, Magyar Rádió, október 10.)

Bár az öltözőben halkabb, mint Szalai Ádám, a pályán már jobb. (Bognár György fociedző Ádám Martin válogatott középcsatárról, M4, október 11.)

Engem egyáltalán nem érdekel Vlagyimir Putyin. (Orbán Viktor miniszterelnök Berlinben, Miniszterelnök.hu, október 11.)

Lenyűgöző intellektuális képességekkel rendelkezik. (Schmidt Mária, a Terror Háza Múzeum főigazgatója Orbán Viktorról, Mandiner.hu, október 12.)

A Nép Pártján Mozgalom nem párt. (Jakab Péter volt Jobbik-politikus, ATV, október 12.)

Az ellenzéknek meg kell ragadnia minden alkalmat, hogy látszódjon. (Polyák Gábor médiajogász, HírKlikk.hu, október 12.)

A forint lassan vécépapírnak sem jó. (Hadházy Ákos független országgyűlési képviselő, Facebook.com, október 12.)

Közintézményekben telefont tölteni és segget törölni már tilos. (Tóta W. Árpád publicista, ÚjHét.com, október 12.)

Katinka még mindig bármire képes. (Shane Tusup úszóedző Hosszú Katinkáról, Blikk.hu, október 12.)

Az 1985/86-os tanévben a porcsalmai általános iskola csapatából a magyar serdülőválogatottba fociztam be magam. (Papp László debreceni polgármester, Hajdú Online, október 13.)

Jobb lett volna, ha az államtitkárok és a miniszterelnök fizetését emelik 2025-ben és a tanárokét most. (Föld S. Péter újságíró, Facebook.com, október 13.)

Én egy menhelyi kutya vagyok. Aki szépen néz, arra visszalihegek. (Liptai Claudia színésznő-műsorvezető, Klubrádió, október 13.)

Én olyan öreg vagyok, hogy még hallottam Orbán Viktort igazat mondani.(Bródy János 76 éves rockzenész, Magyar Hang, október 14.)

Ismét szégyent hozott Kossuthra a róla elnevezett rádió. (Cservenák Zoltán újságíró a miniszterelnöki interjúról, Szeged.hu, október 14.)

Liberálnáci. (Apáti Bence publicista, Magyar Nemzet Online, október 14.)

A mi Kósa Lajosunk Hoppál Péter. (Babos Attila pécsi újságíró, Újnépszabadság.com, október 14.)

Nem szeretném magam minden oldalon látni. (Nyirati Klára Momentum-politikus, bajai polgármester a önkormányzati újságról, Index.hu, október 14.)

Jó lenne, ha felbukkanna valaki, akiben hinni lehet. Aki nem az ellenfél testmagasságával viccelődik. (Bándy Sándor publicista, Népszava, október 15.)

A birs fanyarédes, épp olyan, mint én. (Lázár János Fidesz-politikus, Facebook.com, október 16.)

 

komment
süti beállítások módosítása