Médianapló

Médianapló - Búcsú Borkaitól

2019. november 06. 11:03 - Zöldi László

Érdemei elismerése mellett kinevezik nagykövetnek Pornográfiába. (Szele Tamás újságíró, Facebook.com, 2019. október 12.)

Ő a Fidesz mutogatós bácsija. (Lendvai Ildikó szocialista politikus, Facebook.com, 2019. október 13.)

Borkai hamarosan a történelem vénuszdomjára kerül. (Tardos János újságíró, Facebook.com, 2019. október 14.)

Ha valaki kiemelten kezeli a moralitás ügyét, politikai közössége pedig egyre hangsúlyosabban igyekszik keresztény terepen játszani, akkor nem fér bele, hogy prostituáltakkal hemperegjen egy sokaság közepette. (Trombitás Kristóf publicista, Mandiner.hu, 2017. október 17.)

Borkai Zsolt a keresztény szabadságot sajátos módon értelmezte. (Steinmetz Ádám Jobbik-politikus, olimpiai bajnok vízilabdázó, ATV, 2019. október 21.)

Megroggyant ember. (Dávid Ferenc közgazdász, ATV, 2019. október 21.)

A szavazók többsége a saját települését irányító Döbrögit látta meg Borkai Zsoltban, még ha lányok és jacht nélkül is. (Schiffer András ügyvéd, volt LMP-politikus, Magyar Nemzet Online, 2019. október 25.)

Amíg Borkai lesz, addig ügy is lesz. (Kovács Zoltán újságíró, HírKlikk.hu, 2019. október 27.)

Távollétében vezeti a várost. (Horváth Zoltán újságíró, ATV, 2019. október 29.)

Két lábon járó politikai hulla. (Tordai Bence Párbeszéd-politikus, ATV, 2019. október 29.)

110 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://medianaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr8415292370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zöldi László 2019.11.06. 12:46:16

@Ballib vagyok rettegek: A legutóbbi 24 órában 11-szer szólt hozzá, és igyekezett mindenkit kiosztani maga körül. Értem, hogy ráér (nyugdíjas, éjjeliőr vagy munkanélküli), de talán szüksége volna némi önmérsékletre. Megkérhetem, hogy moderálja magát? Előre is köszönöm.

Etniez 2019.11.06. 12:49:12

@Ekrü: kispestit kidobták a pártból és lemondásra szólították fel, megnyugszik a kis lelked?

Ekrü 2019.11.06. 12:50:16

@Sancho12: Ha jól emlékszem Lacknert is megkérték,sőt még határidőt is kapott.A végén mégis úgy kellett kirúgni.
"Lackner is mehetne a szemétdombra"-Akkor írd ezt.De nehéz úgy elhinni,hogy valóban így gondolod,hogy helyette "fideszférgezel".

Ekrü 2019.11.06. 12:52:21

@Etniez:
"kispestit kidobták a pártból "-Borkai sem volt már a párt tagja.Mégsem nyugodott meg a lelketek....
"lemondásra szólították fel"-És mikor fog lemondani?

Ekrü 2019.11.06. 12:54:16

@Ballib vagyok rettegek: Ez így igaz.Hogy mennyire az látszik Zöldi úr hozzászólásából.

Visceroid 2019.11.06. 12:54:40

Nehezen ment ez is. A fityiszesek kapaszkodnak a hatalomba, és rohadt vastag a bőr a pofájukon. Vissza fog ez a csávó még szivárogni valahogy.

Sancho12 2019.11.06. 12:56:38

@Ekrü: Miért is,azt írtam ,hogy mehetne a szemétbe,nem egyértelmű.

Ekrü 2019.11.06. 13:00:40

@Sancho12: Vagy megint megpróbálsz terelni vagy nehezen megy az értő olvasás.Aki végigolvassa a hozzászólásokat az úgyis tudja miről beszélek.

Sancho12 2019.11.06. 13:04:40

@Ekrü: Ne beszélj mellé!!!!

Ekrü 2019.11.06. 13:06:59

@Visceroid: Borkai lemondott,a kispestiek meg a budaörsi polgi meg ott csücsül a helyén.Szerinted akkor ki is ragaszkodik a hatalomhoz? (A kérdés költői...)

Zöldi László 2019.11.06. 13:08:37

@Ekrü: Nem a hozzászólások tartalmával van gondom. Ha a Rettegő megírja a véleményét, és a kulturáltság keretei között marad, miért ne jelenhetne meg? Gondom azzal van, hogy piócaként tapad a bejegyzéseimre. De ha úgy véli, hogy vegyem megtiszteltetésnek, akkor azt kérem, hogy ritkábban és rövidebben tiszteljen meg.

Ekrü 2019.11.06. 13:12:09

@Sancho12: Nézd meddő,értelmetlen vitákban nem veszek rész.Mint írtam ,ha valaki végigolvassa a hozzászólásokat tudja mire gondolok.

Ekrü 2019.11.06. 13:20:54

@Zöldi László: Nem írt semmi kirívóan vulgárisat vagy olyasmit ami nem tudott dolog lenne.Azt meg úgy gondolom,hogy egy blogírónak ha ír ,és írása nyilvános,akkor éppúgy el kell tudni viselnie a piócaként rátapadást,mint a más véleményt még akkor is ha az számára kellemetlen.Max nem válaszol az illetőnek.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2019.11.06. 13:29:47

A Lendvai milyen alapon mer bármit is mondani?

apro_marosan_petergabor 2019.11.06. 13:30:05

Wittinghof követni fogsz?

Ballib sajtó, Wittinghoffal mennyit foglalkozol?

Ballib sajtó, meddig működteted a kettős mércét?

Zöldi László 2019.11.06. 13:30:13

@Ekrü: Azért tér el az álláspontunk, mert Rettegő nem engem ekéz, hanem az olvasóimat. Kioktatásai elrettentik azokat, akik jó indulattal írják meg a véleményüket. De ez mellékszál, ha kérhetem, ne is folytassuk tovább. Rettegő úr számára szabad a digitális tér, remélem, ért a szóból.

mojoking77 2019.11.06. 13:31:03

@Ballib vagyok rettegek: Tedd mar felre a ballib kifejezest kerlek szepen. Te is ugrassz gondolom minden alkalommal, mikor le"szalonnaciznak, nem"?

Merlot 2019.11.06. 13:39:45

@kewcheg: A helyesírásod legalább akkora probléma, mint a Borkai ügy volt.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=5bCQIquRECA&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3yDv-MfzwAS7CsmV5Msm_J6V6ieh 2019.11.06. 13:41:16

@Ekrü: Csakhogy Wittinghof még SZDSZ-esként kezdte budaörsi polgármesteri pályafutását, és Budaörsöt Magyarország leggazdagabb településévé tette. Nem lehet, hogy ez a népszerűségének tényleges oka? Ha az ország leggazdagabb településén élsz, sok mindent hajlandó vagy elnézni a polgármesterednek. A Fidesz gyakorlatilag minden rendelkezésre álló patronját bevetette ellene, de kevésnek bizonyult.

Merlot 2019.11.06. 13:41:46

@Zöldi László: " (nyugdíjas, éjjeliőr vagy munkanélküli)"

Vagy csak egy volt munkásőr. :D

Ekrü 2019.11.06. 13:48:40

@The Ghost Wolf O1G:
"A Fidesz gyakorlatilag minden rendelkezésre álló patronját bevetette ellene, de kevésnek bizonyult. "-Ez éppúgy elmondható Borkai Zsoltról is,csak éppen pepitába,hisz őt is újraválasztották,bár az ellenzék bevetett mindent.Amit te írsz az a bizonyos kettős mérce,elnéznéd az egyik azt ,amiért a másiknak a fejét követeled.

blasiuss 2019.11.06. 13:53:51

@The Ghost Wolf O1G: Azért ez elég durván relativizálása a dolgoknak. Szóval ezek szerint ha valaki segíti a szegényeket és támogatja a helyi nyugdíjas-egyletet, meg egyébként is roppant szimpatikus, akkor gyilkolhat és egyéb nyalánkságokat is elkövethet, mert elnézik neki? Fura...

Ballib vagyok mert rettegek 2019.11.06. 14:18:38

A Borókai ügyet meg lehetett volna magyarázni sebtiben úgy hogy a győri kisemberek egyenesen kétharmaddal válasszák meg Borókait, de Orbán Viktor éppen Rómában volt foci meccset nézni, Habony Árpád pedig Ibizán szippantott orvosságot a náthájára.

Így a szerény nagyságú és költségvetésű objektív fideszes tájékoztátási média a Soros bérenc globális háttérhatalmi túlsúlyos ballib média hazugság propaganda ellen nem vette fel a kesztyüt mert azt hitték, hogy a ballib médiát úgyse olvassa senki még a városokban sem. Ez végzetes hiba volt.

A kormány által kézben tartott utolsó független tájékoztatási médiumok (M1, origo, 888.hu, Riposzt) elfelejtették megértetni a városi emberekkel, hogy nem is Borkai puci segge volt a szex videón hanem Sorosé!

Azt se súlykolta eléggé a fideszes független tájékoztatás, hogy Borókai keresztény nőket kúrt, tehát valójában kitüntetést érdemelne mert ilyen erőfeszitéseket tesz a keresztény fehér magyar faj fennmaradásáért. Ráadásul Borkai magyar munkahelyeket támogatott a kúrással mert magyar örömlányoknak adott munkát.

Így aztán az emberekben az maradt meg, hogy a fideszesek lopják a milliárdokat aztán külföldre viszik azt eldőzsölni mint a Strabag. Ezért váltották le Tarlóst és a többi fideszest, hogy legközelebb a profitot Pesten költse el a nemzeti magyar nagytőkés osztály, ott is vannak sétahajók és ott is lehet filmet forgatni.

És ezért itt már az sem segített, hogy Győrben szerencsére még Orbán Viktornak szófogadó igaz magyar kisemberek vannak, akik tudják hogy Orbán Viktornak és Borkainak köszönhetik hogy a migránsok nem rohanták le a várost és erőszakolták meg a magyar lányok tízezreit. Máshol viszont győzött a liberális háttérhatalmi globális ballib média agymosás és az emberek nem félnek többé a migriktől, nem szavaznak a nemzet és faj és kereszténység megmentő Fideszre, Borkaira és a többi fideszesre.

Így Orbán Viktornak legfőbb feladata lesz 2022-ig, hogy újra megtanítsa félni a magyar embereket!

Zöldi László 2019.11.06. 14:23:11

@Ballib vagyok mert rettegek: Borókai kétszer is. Az Gábor, és nem győri, nem is polgármester, hanem volt kormányszóvivő és főszerkesztő. Ejnye-bejnye.

HgGina 2019.11.06. 14:27:11

Aranyos összeállítás. Amikor egy erkölcsi hulláról válogatott erkölcsi hullák mondanak véleményt.

konrada 2019.11.06. 14:34:59

@pangea:
Valószínűleg azért nem érted, mert nem foglalkozol napi szinten politikával.
A választás előtt csak az ív lezártáig lehet úgy visszalépni, hogy helyette a jelölő szervezet új jelöltet állíthasson.
Ezért robbantották ki az ügyet pont akkor, amikor, és nem azért, mert a kirobbantó erkölcsi elvei ezt követelték meg amikor tudomására jutott, mert ez esetben már régen kikerült volna.

Ezért - ha Borkait a kirobbanáskor visszaléptetik - egyértelműen a hozzá hasonlóan (bár másképpen) erkölcstelen kirobbantó akaratának feküdtek volna be, és lépett volna elő a mohácsihoz hasonló eset:
Egy a választók többsége által nem támogatott párt, válaszók többsége által nem támogatott jelöltje lett volna a polgármester, aki saját sikerének tudta volna be a vetélytárs nélküli "nyerését", és ő tutira nem lépett volna vissza, mert ahogyan a mohácsi "győztes" ő is pont olyan erkölcstelen.

...szóval: ez két erkölcstelen párviadala volt, ahol a "..." még mindig jobb választásnak nézett ki a győrieknek, mint a dk-s.

Most majd megismétlődhet a választás, és a dk-s csaj kipróbálhatja magát, tud-e győzni egy semmiből felépített fideszes kihívóval szemben, mert ha az ellen sem, az azért már tényleg egyértemű üzenet, ha az előzőből - leszavazták egy politikai hullával szemben - nem értett.

konrada 2019.11.06. 14:39:39

@The Ghost Wolf O1G:
Ez a válasz Győrre is.
...ha egy polgármester alatt fejlődik a település, akkor nem szavaz csak azért a másikra, mert erkölcsileg megkérdőjelezhető, hiszen józan ésszel az tudja, aki ilyenekkel akar nyerni, az maga is erkölcstelen...

Egy Hun Hunniából 2019.11.06. 14:55:53

Majd a kúrmány kinevezi filmügyi biztosnak a bránermájsztert!
Leszünk mi még pornó(film) nagyhatalom!
(Kovács "Kovi" István meg valami sarokban hányódik akkor!)

Mondjuk jöhetne már a következő sztori az "ügyvédtől"!

HaD 2019.11.06. 15:43:08

Győr Magyarország kicsiben..egy győri vállalkozás Győr kicsiben...azok a rendszerek amelyek arra épülnek hogy egy valamilyen-Mo.-on általában az utóbbi 500 évben külső hatalmi háttérrel-módon megszerzett területet az ott élő lakossággal együtt hogyan lehet a lehető leggyorsabban kirabolni...az ok egyszerű...soha nem tudja az aktuális elit hogy a külső hatalom meddig őt protektálja avagy a külső hatalom mikor dől be és a vákumban betörő másik nagyhatalmi érdek lenullázza az ép regnáló elitet. Az orosz hatalmi éra összeomlása után a "magyar" elit előre felkészülten mentette át hatalmát melyhez az akkor frissiben kiképzett(ahogy a cikk író is helyesen rámutat) és kifejezetten erre a célra szánt(pl. stumpf és az apósa horváth által felügyelt bibóban) lehető leggátlástalanabb ifjakat dobták be a köztudatba...nem mély vízbe mert elve tervezett volt a hatalom átmentés. Aztán szépen demján mesterék által a magyar/győri vállalatok nyakába lőcsöltek 40%-os kamatokat amelyet hogy hogy sem de nem sikerült kigazdálkodniuk,és így elmondható volt hogy csődtömegek...pl. Győrben a teljes élelmiszer ipar a textil ipar és a Rába révén a gépipar is....aztán jöhetett a művelt "nyugat" és megmentette Győrt és mai napig is menti évi pár milliárdos állami pénzből....nevezetesen az ajudi révén. Megszaggathatjuk magunkat hogy éveken át vehettük a német levetett használt autókat és eközben negyed bérért meg egyre szarabb árfolyamon mérve gyárthatjuk az ajudikat....többek közt ettől is olyan szuper a német gazdaság de a görögök iis tudnának erről mesélni:)...és mindjárt el is jutunk a borkai úrhoz. A 90-es években kollégiumi tanárként alapozta meg város vezetői képességeit. Arra megfelelt hogy a fidesz számára kellően szerviens és ostoba emberként levezényeljen a városban számtalan építkezési projektet. Gondolom a cimborái(bolla és tsai) azt is tudhatják hogy a WHB milyen korrekt versenyben nyerte halálra magát azokon a csarnok és egyéb építkezéseken melyet borkai csak megrendelt ...ez volt a dolga...azért hogy a hűbérbirtokon szabadon "gazdálkodhasson":). Félre értés ne legyen hogy ezen kis építkezések extraprofitja nem az ő zsebében landolt...így aztán nem is nehéz ebben a szisztémában szólni az illetékes elvtársaknak hogy ugyan már hova kellene nyomni egy kis támogatást...mert hogy már a lányokra is a közpénz menjen. Gondolom most a gulyás úr "heuréka" alapon megtalálja azt is hogy hogyan kaphattak a lányok közpénzt:).....egy kis szívesség az építkezős megrendelésekért...ez csak a minimum kedves bátyám:)...az ajudis föld ügy pedig valóban nem korrupció hanem bennfentes információval való hivatali visszaélés. Gondolom akik az emút hét évben elnézegették ezt a kisded húzást azok(a ballibsiknek nevezett tettestársak) majd most kivizsgálják hogy a kedvenc ajudijuk hogyan kaparintott meg Győrben földeket....ha netán bűncselekmény útján akkor gondolom a annak jogkövetkezményeit is letolják a kedven ajudijuk torkán...csak nehogy elfussanak a honzik aztán sírni viktorkához hogy nem erről volt szó:)....mellesleg erre a rendszerre egy egész "táplálkozási" lánc épül fel...van egy halom haszonélvezője az ingatlanos piactól az egyszerű kozmetikusig...hisz ahogy kádár apjuktól hallhatták nem baj ha lopnak az elvtársak csak itthon költsék el....ja hogy ez nem mindig így van?!?...hát a Kis-Dunán hülyén nézne ki egy motorcsónakban egy kis unga bunga parti:)

csorsza 2019.11.06. 15:50:17

Döglött oroszlánba (hiénába) rugdosni nem elegáns. Dehát, ballibek most tobzódhatnak ezen még egy darabig.
Lebukott, megbukott.

Kispesti haverokról mikor lesz ilyen blogbejegyzés?

apro_marosan_petergabor 2019.11.06. 16:18:31

@Ballib vagyok mert rettegek:
Hihetelen, hogy mennyi baromság tellik ki tőled.
Írás közben narkózol?

Etniez 2019.11.06. 16:31:58

@Ekrü: bmeg, kidobták, mit tudnak még vele tenni? Nem polgármester, szaros képviselő. Küldjenek neki lófejet?
A budaörsi elsöprő győzelmet aratott, független, honnan lépjen ki?

Kánikula 2019.11.06. 16:34:10

@Ballib vagyok rettegek: Szerinted a győri polgármestert a baloldal kényszerítette lemondásra? de most komolyan..ahgyan a pártból kilépését sem ő döntötte el, úgy ezt sem.

Egyébként Orbán Viktrot is kérte már lemondásra az ellenzék, de nem mondott le! Sőt Gyurcsány Ferencet is és ő sem.

Maradhatott volna ő polgármester azért mert egy ilyen bulin részt vett. A probléma ott van, hogy az egyik egy 25 ezer forintos masszázson járt egyedül, a másik meg egy több milliós költség vetésű rendezvényen a azokkal az arcokkal együtt akikkel állítólag nem keveredett korrupciós ügyletekbe és nem finanszírozták a családját nulla teljesítményükért cserébe.

Ez a sztori nem a dugásról szól. Polgármesterként nem lehet bujkálni, mert ugye nem arról kérdeznék, hogy használt-e gumit, hanem arról, hogy mi a helyzet azzal a 4mrd forinttal amit nem loptak el? Anyu nevén miért van 4 hektár bírtok vagy a fia és lánya miért kap üres cégektől fizetést a nem korrupciós előnyhöz jutott barátaitól. (mellesleg ugye mindenki ott volt az adott buliban)

Ha erre lenne válasza, akkor maradhatna, de már a családomat is támadják nem elég jó magyarázat

Etniez 2019.11.06. 16:38:05

@Ekrü: Borkai végül két jobbikos árulásával nyert, így is csak 600 szavazattal, míg a budaörsi srác 70% körül.
Gondolom díjazták, hogy nem játszotta el "a család az első" szerepet. Meg az is lehet, hogy neki nincsen 300.000.000+ Forintnyi ingatlan a családja nevén, stb.

Szánalmas ez a vergődés, amit előadsz. Ki van adva a Lendvai utcába, hogy mártírt kell játszani?

Etniez 2019.11.06. 16:40:51

@csorsza: kispestit kidobta és lemondásra szólította fel a pártja, meddig pampogtok erről?

Ekrü 2019.11.06. 16:42:51

@Etniez: Borkai sem volt már tagja a Fidesznek,azt mégis lemondott...
2"A budaörsi elsöprő győzelmet aratott, független, honnan lépjen ki? "-Tudod nem ki,hanem le....

Ekrü 2019.11.06. 16:45:35

@Etniez: Amit most előadsz az a tipikus kettős mérce.Ha egyiktől elvártad,hogy lemondjon várd el a másiktól is ,különben csak hátsófelet csinálsz a szájadból...

Etniez 2019.11.06. 16:50:27

@Ekrü: én biztos nem, Borkai korrupt is, ezért más, mint a budaörsi.
Az a legalja, amikor Eu-s pénzből fizeti kvakat.

Ekrü 2019.11.06. 16:57:13

@Etniez: Szánalmas ez csúsztatás.Korrupcióra bizonyíték itt csak kispesten ,no meg zuglóban volt.Nem igazán látom,hogy legalább azért felszólalnál ,hogy ott mondjanak le.Ehelyett véded a védhetetlen,és nem veszed észre,hogy minden egyes ilyen kettős mérce típusú hozzászólás a részetekről csak megerősíti az emberekben,hogy erkölcsileg a Fidesz messze az ellenzék fölött áll.

efi 2019.11.06. 17:10:12

@Ekrü:
Önként?? Háppersze. Csak éppen előtte válságtanácskoztak a fidesz fejesei, aztán behívatták, aztán megmondták neki, hogy szeretne önként lemondani...
És persze arra vigyáztak, hogy a félredugás csak választás után nem fér az erkölcsi normáikba, addig igen, mert tudták, hogy az ostoba győrieknek elég az, ha a fidesz logót látják mellette, amikor X-elni kell, elég utána erkölcscsőszködni majd.

Etniez 2019.11.06. 17:12:31

@Ekrü: na figyelj öcsisajt, unom hogy játszod itt nekem a fogyatékost, utolsó üzenetem ebben a tárgyban neked:
Borkai család birtokol 300.000.000+ Forintnyi ingatlan vagyont. Ügyesen összespórolták két gyerek felnevelése közben a fizetésükből.
A fiát alkalmazza egy nem működő cég havi 1 millió Forintért, stb, stb. Ezer cikk született már róla, utána olvasol, ha akarsz. Ha meg nem, akkor nem, leszrom. A budaörsi srác csak kzott, ennyi. Szerinted az alma és a körte ugyanaz, holott nem, bár mind a kettő gyümölcs.
Na, további jó óvodás vergődést és Boldog Karácsonyt kívánok.

Ekrü 2019.11.06. 17:18:25

@efi:
2Csak éppen előtte válságtanácskoztak a fidesz fejesei, aztán behívatták, aztán megmondták neki, hogy szeretne önként lemondani..."-Ha jól emlékszem pont ezt csinálták az MSZP-ek Lacknerrel.Végeredmény: Borkai magától kilépett ,mert saját bevallása szerint nem akart kárt okozni a Fidesznek,Lacknert pedig úgy kellett kidobni az MSZP-ből.

Sancho12 2019.11.06. 17:29:57

@Etniez: És közbe a lánya barátnőjének csinált 1 gyereket 130 milláért.

Ekrü 2019.11.06. 17:31:58

@Etniez: Aranyos vagy ahogy szándékosan terelsz.És persze közben véletlenül "megfeledkezel" a kispestiekről. :)))
Borkai lemondott,vége.Mit tesztek ott Kispesten és Budaörsön....?Nektek ez az erkölcsi szint megfelel?
"Boldog Karácsonyt kívánok. "-Köszönöm,de szerintem kívánd inkább az ellenzéki budapesti szavazóknak,mert elnézve az utóbbi napok történéseit,nekik nagyobb szükségük lesz rá.:)))Ha jól látom ,tegnap kaptak a 14 éves kori ingyenes tömegközlekedés helyett 5 alpolgármestert,a képviselőiknek fizetésemelést,no meg Gyurcsány volt minisztereit a fővárosi cégek élére.Ma pedig kórház helyett 2 db stadiont. Persze a zuglói parkoló automatákról se felejtkezzünk el.:))))

Sancho12 2019.11.06. 17:37:01

@Ekrü: És, tetszett volna nyerni!!!

Ekrü 2019.11.06. 17:38:14

@Sancho12: Miért tán Borkai nem nyert? :)))

Sancho12 2019.11.06. 17:45:45

@Ekrü: Vajon a jobbikosok nem lépnek,mi lett volna?

Ekrü 2019.11.06. 17:49:54

@helyén találta a szöget:" A pártja már felszólította a lemondásra (és ki is zárta). A Fidesz ilyet mintha nem tett volna Borkaival."_Ha nem vetted volna észre ,Borkait azért nem kellett kivágni ,mert még a választások előtt ÖNKÉNT lemondott a párttagságáról.Ezzel ellentétben az MSZP hiába szólította fel Lacknert az fütyült rájuk,és végül ezért kellet kivágni.
"Pedig Lackner nem polgármester, csak képviselő."-Jah,ha képviselő "csak" az más.Akkor véleményed szerint rendben van a drogozás meg a korrupció?

Kánikula 2019.11.06. 18:05:19

@Etniez: egyszerű emberek leragadnak a b@szásnál.

polgármesterként nem lehet elbújni, mert azért lenne miről számot adni. pl. a birtok meg a gyerekek fizetése ugye mibű van?

Kánikula 2019.11.06. 18:12:37

@Ekrü: Választási ígéretet 10 nap után számon kérni azért nem semmi :)

Budapestiek várnak még 10-20-30 éve beígért dolgokat is, ezzel szemben felróni, hogy 10 nap után miért nincs még megoldva azért kemény :)

Ekrü 2019.11.06. 18:20:56

@Kánikula: "Választási ígéretet 10 nap után számon kérni azért nem semmi :) "-Az ígéret így szólt:Ha polgármester lesz.Nos október 13-án polgármester lett,ennek pedig NEM 10 napja ,hanem lassan ugye 1 hónapja.Akkor az volt a mondásotok,hogy meg kell várni a közgyűlés megalakulását.A közgyűlés megalakult,a többsége is megvan Karácsonynak,akkor mi is a probléma?Pénzhiány ugye nem lehet,mert akkor nem az lett volna az első dolguk,hogy felemelik a saját fizetésüket,no meg ,hogy 5 embert neveznek ki arra a munkára amire Tarlósnak elég volt a három is....

Indriq 2019.11.06. 18:37:27

@Ekrü: jahhh, önként mondott le.... a fütyesz is önként tartja magát távol, nem őket függesztették fel....
téged se szopatnak kubaszovék, hanem önként torkozod :)

Ekrü 2019.11.06. 18:48:40

@Indriq: " jahhh, önként mondott le.... "-Konzultálj kérlek @helyén találta a szöget kollégáddal,mert őszerinte is önkéntes volt a dolog.Legalábbis ő ezt írta:
"A pártja már felszólította a lemondásra (és ki is zárta). A Fidesz ilyet mintha nem tett volna Borkaival."-Szóval mielőtt egyikőtök azt kéri számon rajtam,hogy a Fidesz nem szólította fel Borkait ,a másikotok pedig azt ,hogy de igen,döntsétek már el egymás között melyik is a hivatalos verziótok....:)))

Etniez 2019.11.06. 19:13:30

@Indriq: én abbahagytam ezzel a hülyével való foglalkozást, sima troll.
Vagy ostoba, mindegy.

rallus 2019.11.06. 20:44:18

Ha nem lesz Borkai, akkor lehet végre foglalkozni Karácsony legendás biciklijével, amit a felületes szemlélő könnyen egy sofőr által vezetett autónak nézhet...

exterminador 2019.11.06. 20:59:26

@Ekrü: nem mondott le a választások előtt a párttagságáról. Hanem csak utána, október 15-én, kedden. Rövid a memóriád, nagyon.

Ekrü 2019.11.06. 21:06:18

@exterminador: Igazad van,15-én ezen nem veszünk össze.:))) Viszont akkor önként,nem kellett erőszakkal kiebrudalni ,mint Lacknert....

csorsza 2019.11.06. 21:19:11

@Etniez: hö-hö, te kis te.
ki is kérte magának a szoci f.szfej az inszinuációt.Te meg csúsztatsz, de véded a védhetetlent. Jellemóriás vagy te is.

Kánikula 2019.11.07. 06:36:24

@Ekrü: mondásotok? én biztos nem modtam semmit.
ja hogy a közgyűlés már 2 napja megalakult és miért nincs ígéret megvalósítva? nem tudom volt olyan, hogy 2 nap alatt vagy "amint"? szerintem le kellene mondania..

volt már ilyan, hogy 100 nap alatt ezt és ezt tesszük, meg is tették gondolkodás nélkül és nézd meg mi lett belőle.

konrada 2019.11.07. 07:18:40

@efi:
Az "ostoba" győrieknek az volt elég, hogy a kihívó neve mellett a DK és az MSZP logója volt, és ők tovább is látnak azoknál az "okosoknál" akik csak pillanat hevében, zsigerből szavaznak, nem mérlegelve, mi van a másik serpenyőben...

Etniez 2019.11.07. 08:50:44

@csorsza: Ki védi a szoci gyereket? Az összes fidesztroll wrinte only üzemmódban fut?
Nem lépett ki, nem mondott le, de fel lett rá szólítva és végül ki lett dobva a pártból.

Ezen kívül még mi az Istent lehetne vele csinálni? Az, hogy én az MSZP-t védem, erős túlzás, utálom őket mint a szart, mert ők semmivel sem különbek, mint a Fidesz. Sajnos a szükséges rosszak jelenleg.

István Tamasi 2019.11.07. 08:54:53

@pangea: A suttyó vezérkéjétől azt a parancsot kapta, hogy a fideszmaffiából azonnal lépjen ki, de a polgármesterségről csak a beiktatása után, mert így a fideszmaffia kapott még fél évet Győrben.

István Tamasi 2019.11.07. 08:57:58

@Ballib vagyok mert rettegek:
Győr lakossága a wikipédia szerint 110 ezer. Ennek kb 85 százaléka a szavazásra jogosult. borkait kevesebb, mint 20 ezer szavazattal választották meg. Ez hol 2/3?

István Tamasi 2019.11.07. 09:00:50

Mindenki nyugodjon le. Pár hónap múlva borkai majd kap valami jól fizető állást ahol még nagyon dolgoznia sem kell

István Tamasi 2019.11.07. 09:04:49

Breaking news!
Mégis igaz a fideszmaffia riogatása a muszlimok tömeges bejövetelével.
A főkipcsak muszlim miatt ma már közlekedni sem lehet Bp-en.

konrada 2019.11.07. 10:09:40

@István Tamasi:
Azért elég sokat elárul az egy emberről - hogy miközben elég sokat lóg itt - még mindig nem veszi észre egy - humoros, bár néha már fárasztó, de elég gyakran beíró troll - szarkazmusát....;))))

CSOKKI MÁLNA 2019.11.07. 10:24:35

A kispesti brigádról is lesz poszt? Gajda Petya mikor mond le? Biztos, hogy meg kell várni ezzel a börtönt?

Európai téridő 2019.11.07. 10:48:18

És Wittinghoff Tamásról miért csak a 888 tesz említesz. Nem lenne korrektebb az "egy ide, egy oda"?

Zöldi László 2019.11.07. 10:54:00

@CSOKKI MÁLNA: Kérem, vegye magának a fáradságot, és lapozzon vissza a Médianaplóban. Ha lesz olyan fejlemény, amely belefér a rovat szakmai kereteibe, akkor ismét írok róla.

felucca02 2019.11.07. 10:54:03

@Ekrü: Lacknernek is le kell mondania, nyilvánvaló. Horváth Csabának is, meg a többi ejtőernyős seggfejnek is. Mindez nem menti, hogy az atomkeresztény fidesz hetekig kínlódott azzal, hogy tisztára mossa Borkai túrós pöcsét.
Kereszténység, ja! Azoknak, akik elhiszik.

felucca02 2019.11.07. 10:56:23

@Ekrü: Jézusom, fidesz és erkölcs egy mondatban! Ezt nem gondolod komolyan, ugye nem?

Ballib vagyok rettegek 2019.11.07. 10:58:04

@Zöldi László: Nem értem a problémáját Zöldi Úr ? Ön nem lát párhuzamot Borkai és a Budaörsi polgármester szexpartija között ? Mégis ön is, ahogy a ballibek által irányított média minden szegletében csak és kizárólag Borkairól zengenek, és kövteelnek akasztást.
A Budaörsi szexparti sztrája tetteit, meg lassan homály fedi, hála önöknek.

Ballib vagyok rettegek 2019.11.07. 11:05:06

@Etniez:
Egyrészt, a hírek szerint a punci parti verte ki a biztosítékot, amit a Budaörsi polgármester is meglépett.
Másrészt meg Wittinghoff Úr számláján is van a puncihoz való vonzódásán túl is, jó sok szenny.
k-monitor.hu/adatbazis/cimkek/wittinghoff-tamas

Egész egyszerűen csak arról van szó, hogy a ballibek a saját emberüknék mindent elnéznek, azt is, aminek a másik oldalon álló esetén nyílvános akasztást követelnek.

Pl itt van mindjárt Zöldi Úr. Azt hiszed leírta egyszer is Wittinghoff Úr nevét a Borkai ügy kapcsán ?
Nem.. A ballib média a felejtésre hajt. Sikerrel.

felucca02 2019.11.07. 11:06:58

@apro_marosan_petergabor: Na figyu:

1. Wittinghof soha nem játszotta el a keresztény mártírt, Borkai és a pártja folyamatosan azt játssza.
2. A félrekúrás kulturáltságát tekintve Wittinghof nyert, ez egy bizonyos fogalmak szerint romantikus légyott volt (még ha nem is az én ízlésem szerint való), a másik egy örjöngő dajdajozás, nyilvános f-veréssel, ivással, kokóval, közpénzből.
3. Wittinghof az első pillanatban emberi hangon szólalt meg, Borkai körül hetekig folyt a dolog súlyosbítása, hibát hibára halmoztak.
Mindez nem azért történt így, mert az egyik liberális, a másik meg nemtommilyen, hanem azért, mert az egyik ember, a másik meg szarember. Aztán - valamilyen okból (nem várom el, hogy megértsd), a szarember az egyik párthoz vonzódik, az ember meg semmilyen párthoz sem.
Tőlem ettől még lemondhat, de a következő választáson vissza fogják követelni a budaörsiek.

BiG74 Bodri 2019.11.07. 11:08:05

@Zöldi László:
Zöldi úr! Hogy meri Ön eltakarni a budaörsi véres és és egyéb testnedves valóságot? Az ezeréves magyar keresztény erkölcs nevében követeljük, hogy ne csak arról írjon amit gondol. Kezdésnek elmondjuk miről kell írni! Javasoljuk, hogy a megjelentetés előtt az írásainak tervezetét MUTASSA BE nekünk! Ez elengedhetetlen a teljesen független és kiegyensúlyozott blogélethez!

BiG74 Bodri 2019.11.07. 11:15:16

@Ballib vagyok rettegek:
Öcsém, megnéztem a linket. Nem teljesen értem a vád lényegét, ám legyen sáros a csávó. Mondjon le!
De ha ilyen erős erkölcsi értékrended van, akkor a borkaiért egy nyomorult védőszót sem emelhetnél. Sőt tömegével sorolhatom neked a neveket és mutyizásokat, kéretik bólogatni a lemondásuk követelésénél, mert ez a csávó a fityiszes potentátokhoz képest ( vigyázz hivatkozási rendszer) egy angyal.

Zöldi László 2019.11.07. 11:49:53

@BiG74 Bodri: Tartok tőle, hogy iróniáját Rettegi úr nem érti. Nekem tetszik. Üdv.

Ballib vagyok rettegek 2019.11.07. 12:30:21

@BiG74 Bodri:

Számos hozzászólást produkáltam, de egyet se tudsz mutatni, ahol Borkait védem.
Ellenben én oIyat viszont rohadt sokat, ahol ti véditek a Budaörsi pucivadászt, és tolvajt.

Szóval ebben az esetben még kettősmércéről is marhaság beszélni, mert ti véditek a saját kutyátok bolhás kölykét, én meg nem. Kettősmérce az csupán a Borkai és Wittinghoff megítélésben van, a ballib megmondóemberek körében.

De ehez már hozzászoktunk, irónia nélkül is.

BiG74 Bodri 2019.11.07. 12:37:48

@Ballib vagyok rettegek:
Megnézem a kommentjeidet, de a teljesség igényének érdekében, a többi nickeden is ellenőrizni kellene.

marosy 2019.11.07. 12:39:44

Te csak anyádtól búcsúzz.

Kánikula 2019.11.07. 12:39:49

@Ballib vagyok rettegek: Nem válaszoltad meg még, hogy miért mondott le Borkai. Ki mondatta le az ellenzék vagy ki? Megválasztották, kilépett, akkor mégis miért mondott le?
Ha semmi nem volt ebben az ügyben akkor mégis miért?

Nem teljesen értelek.

Ballib vagyok rettegek 2019.11.07. 12:41:29

@BiG74 Bodri: Az összes nickem tartalmazza ezeket a szavakat kevert sorrendben és ragozásban, hála aballib cenzoroknak.
Már hamisítvány is van kb 8 csak az én nickjeimmel, amit a ballib haverjaid csináltak, mert csípem a szemüket. Lehet te is köztük vagy.. :D

Ballib vagyok rettegek 2019.11.07. 12:44:14

@Kánikula: Egyrészt mert senki nem kérdezte, másrészt mert kb senki nem is tudja, engem is beleértve.
Én speciel arra tippelek, hogy a videói után belátta, hogy nem lesz nyugodalma, amíg ezt meg nem lépi, és napi 10-szer fogja a seggét a ballib média gőzhenger belinkelni. Ellentétben pl Wittinghoff seggével, amit cenzúráznak keményen a ballibek.

BiG74 Bodri 2019.11.07. 12:46:08

@Ballib vagyok rettegek:
Apropó, a te egyes szám első személyed kijelentéseit állítod szembe a"ballib" többesszám második személye(inek) állításával?

Ballib vagyok rettegek 2019.11.07. 12:46:53

@Kánikula: Azt egyébként érdemes megjegyezni, hogy a Borkai videóhoz az Index is direkt linket adott, a Wittinghoff viedó esetén pedig ember legyen a atalpán, aki ezt az Index hírei alapján megtalálja.. :DDD

Európai téridő 2019.11.07. 12:48:49

@The Ghost Wolf O1G: Wittinghoff ugyebár, ungarndeutsch, magyarországi német. A városát nem kizárólag ő tette gazdaggá, hanem a város polgárai és a gazdag Óhaza gazdag partnerkapcsolatai is sokat számítottak. Borkai városa, Győr is gazdag és a magyarországi jármű- és egyéb ipar egyik fontos fellegvára. Szóval, ez bizony nem igazán érv az egyenlőtlen mérce szempontjából.

BiG74 Bodri 2019.11.07. 12:49:04

@Ballib vagyok rettegek:
Nem komálom a nicktolvajokat, hamisítókat, akárkik is azok. Lehet jót mondanak, de a módszer az eljárás aljas.

Ballib vagyok rettegek 2019.11.07. 12:50:59

@Zöldi László: Én szóltam neki, hogy nem azokat téveszti meg a hamisított nickjével, akiket akar.
Ejnye-bejnye.. :D

BiG74 Bodri 2019.11.07. 13:01:27

@Ballib vagyok rettegek:
De most tényleg, az ellenzéki oldalon ezzel a puncimarkolászással nem mész sokra. Borkai esetében is az álszentséget rótta az ellenzék liberális oldala fel. Megjegyzem, van az ellenzékben nem liberális keresztény rész is. Ők felróhatják konkrétan a házasságtörés, erkölcstelenség vonzatot is. Az ellenzéki kommenteknél tessék megkérdezni külön, ki hova sorolja magát és mit gondol ezekről az ügyekről. Kár összemosni egy ekkora tábort.
Ha viszont a balliberálisoknál tartunk, akkor ők leszarják ezt, ha csak valaki nem deklaráltan szentéletű példaképként tetszeleg egy álságos fityiszes Patyomkin valóságban. Ballibeknek mutasd légyszíves a felelős köztisztviselői munkakörben elkövetett mutyizásokat és megítéltetik.

BiG74 Bodri 2019.11.07. 13:07:08

@Ballib vagyok rettegek:
Ráadásul tisztelt borkainak állítólagosan tulajdonítható álltalános fideszes szavazatvesztést, nem a hezitáló ellenzéki, balliberális szavazók részéről szenvedte el a pártod, hanem a fideszes szavazók köréből?
Miért? Mikor a mutyizás nálatok teljesen korrekt népnemzeti attrakció, az érdemesek nemzeti jutalmazása, feltőkésítése, egy normális elfogadott dolog?

Ballib vagyok rettegek 2019.11.07. 13:24:36

@BiG74 Bodri:
A lopás, és mutyi, mint olyan, politika összefonódása minden formációnál adott, és predesztrinált.
Bizonyított minden oldal sokszorosan.
Az emberek többsége azért szavaz a Fideszre, mert nincs kétszámjegyű infláció, banki kamat, nem adósodik rommá az ország és emberek javarésze devizában a regnálásuk alatt, nem az EU legdrágább közműveit fizetjük, hanem az egyik legolcsóbbat, nem munkanélküliség van, hanem munkaerő hiány, nőnek a reálbérek, nyugdíj, ...
Szóval ez az egyszerű ok. Az agyatlan uszítsá csak Budapesten jött be.

konrada 2019.11.07. 13:26:54

@BiG74 Bodri:
...hát szavazatvesztés....
Szerintem rosszul fogalmazod.
Hezitáló ellenzéki, balliberális szavazatot nem veszített a fidesz - mert nem azon hezitáltak, hogy a fideszre szavazzanak.

...s tudtommal a 2014-es önkormányzati választásokhoz képest sem szavaztak kevesebben országos szinten a fidesz jelöltjeire összesen, mint 2019-ben, de még a fővárosban is minimális mértékben.

Viszont az adott helyeken a győzelem sok esetben a hezitáló ellenzéki szavazóknak volt köszönhető.
...szóval nem annyira a szavazatvesztés volt fidesz által elveszített településeken az ellenzék győzelmének az oka, hanem az összefogás, és a hezitálók szavazata.

De nem a mutyit védem, csak a fogalomzavar kicsit megkevert...

Zöldi László 2019.11.07. 13:33:40

@Ballib vagyok rettegek: Van tehát Ön és egy hamisított Ön. Az utóbbi jó stílusérzékű ősbaloldali, aki abszurditásig fokozza a kormánypárti kommunikáció jellegzetes szófordulatait. A különbség az, hogy Ballib vagyok, mert rettegek kitette a vesszőt a vagyok és a mert közé, Ön viszont elfelejtette kitenni a vagyok és a rettegek közé. Számomra az a megoldás, hogy a következő bejegyzéstől kezdve kimoderálok minden hozzászólást, amelynek nickjében a retteg szó szerepel. Kérem a megértését.

Ballib vagyok rettegek 2019.11.07. 13:41:10

@Zöldi László:

Szerintem modortalanság lenne a jó stílusérzékű ősbaloldali nikeket is moderálni miattam. Igazán beérhetné a szimpla ideológiai alapon történő cenzúrázással. ;)

Zöldi László 2019.11.07. 13:43:36

@Ballib vagyok rettegek: Ideológiai alapon nem cenzorálok. Minden hozzászólást méltányolok, ha a kulturáltság keretei között marad.

Kánikula 2019.11.07. 14:51:47

@Ballib vagyok rettegek: ezt nem tudom, szerintem semmit nem linkeltek a blogot sem.

BiG74 Bodri 2019.11.07. 15:17:34

@konrada:
Nem fogalomzavar, hanem irónia volt, de sebaj.
A lényeg az lett volna, hogy a saját szavazótáborán belül kellene keresni a szavazat vesztés okát ( ha lett volna ilyen). Mivel a fideszes szavazóknál a mutyi nem számít, a lopás elfogadott, ezért csak az erkölcsi -ne paráználkodj, pláne szakszolgálatos nővel okot tudom megnevezni a borkai ügy kapcsán. Akkor pedig borkai lemondatása igazából a viktor érdeke lett volna, a libsiknek a félre csúszott nyeles kalmopyrinnél sokkal lényegesebb az egyértelmű helyi kiskirály közpénzű gazdagodása, dorbézolása.
Katasztrófa ez a fityiszes szenvedés.
@Ballib vagyok rettegek:
Értem, hogy állítólag ezért szavaznak az emberek a fityeszre. A baj, hogy a pénzeső lassan eláll. Az emberek rájönnek, hogy az általad soroltak nagyrésze az bizony egy nagy gazdasági környezet részeként nem fidesz tudás. Arra is rájönnek, hogy a gazdag esztendőkből nekik marad a kolbászhéj, a dögölj meg féle egészségügy, a jó leszel valamire oktatás, és egy fentarthatatlan nyugdíjrendszer, meg olcsó, tönkrement közművek.

Az uszítást hagyjuk, abban nagyhatalom vagytok.