Médianapló

Médianapló - Varga Judit lesz az igazságügy Palkovicsa?

2019. július 12. 10:54 - Zöldi László

Az újdonsült igazságügyi minisztert tegnap épp csak köszöntötte Orbán Viktor. A világhálót máris elárasztották a névtelen kommentek és az újságírók által jegyzett kommentárok. Szerintük a miniszterelnök fészbukos bejegyzése - „Új csatárt igazoltunk.” -, egy futballmániás politikus megnyilvánulása. Ebben van igazság, mégis az a benyomásom, hogy ez az értelmezés a jelenség könnyebben magyarázható része.

Aligha érdemes azon élcelődni, hogy a harmincas miniszter asszony képes a bőrlabdával harminchétszer dekázni - ez látható is egy videófelvételen, amelyet ő maga tett föl a világhálóra. Ha utánanéztek volna Varga Judit irigylésre méltó focitudásának, megtalálhatták volna eme mondatát is: „Tinikoromban sokat dekáztam, a rekordom 115 volt.” (Blikk.hu, 2019. március 18.) Pillanatnyilag ez az egyetlen megnyilvánulása, melyet az utókor számára érdemes följegyezni. Amit eddig az inkább kisebb, mint nagyobb interjúkban és az országgyűlési szakbizottság előtt elmondott, az kivétel nélkül az Orbán-rendszer hivatalos mantrakészlete: a sorosozás, a migránsozás és a brüsszelezés..

Lendvai Ildikó szocialista politikus egy tegnap esti tévéműsorban „az igazságügy Palkovicsának” nevezte. Óvatosabb volnék. A jó arcú, csinosan öltöző fiatalasszony ajkát még nem hagyta el olyan egyéni okfejtés, amellyel bizonyíthatja az Orbán-rendszer iránti hűségét. Vannak így néhányan a miniszterelnök harmincas, nyelveket beszélő, kulturált, művelt és tehetséges fölfedezettjei közül. Csepreghy Nándor (1983), Gulyás Gergely (1981), Mráz Ágoston Sámuel (1980), Orbán Balázs (1986) és Varga Judit (1980) még nem jutottak el odáig, hogy amit mostanában megosztanak a nyilvánossággal, az esetleg életük végéig nyomasztja majd őket.

Pozsgay Imre első közéleti megnyilvánulása 1957. december 15-én jelent meg a Petőfi Népe című kecskeméti újságban. Ezt írta a vizsgálati fogságban ülő Nagy Imréről: „Szellemi képességeit ugyan csak egy adóvégrehajtói karrierhez szabták, de jellemtelensége biztosította, hogy miniszterelnök legyen.” E mondattal a három éve bekövetkezett haláláig küszködött a neves politikus, és a pályafutásával nem sikerült jóvátennie. A kétségkívül ügyesen dekázó Varga Juditról egy sajtólevelező, Fábri Ferenc pontosan fogalmazott tegnap: „Az arc Vargáé, a hang Orbáné.” (Népszava, 2019. július 11.) Ha az újdonsült miniszter asszony megtalálná a saját hangját, vajon képes lesz-é olyasmit mondani, melyet nyugdíjas korában nem kell majd röstellnie?

97 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://medianaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr9114941492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MAXVAL bircaman közíró · http://bircahang.org 2019.07.12. 11:48:23

Atya Isten, Varga nem ballib??? Botrány!

antal100 2019.07.12. 20:26:24

@MAXVAL bircaman közíró: nem. nem ballib. jobb illib.
Ez a sok viktorimádó régen liberális volt mint Viktor, de most hogy Viktor már illib, ők is illibek . És ha 2 év múlva más lesz, akkor is követik mint hűséges kutyák.

jajdehülyevagyok 2019.07.12. 22:28:26

A lib = ilszerénység, mert eredendően okosabb mindenkinél is.

maxval birca man · http://bircahang.org 2019.07.13. 06:46:34

@antal100:

Komolyan állítod, hogy ma ugyanazok szavaznak a Fideszre, mint akik 30 éve?

vergyula 2019.07.13. 08:16:33

@maxval birca man: Nem kizárólag, de sok ilyen lehet. Te vagy a legjobb példa, többször is említetted, hogy korábban liberális voltál. A szavazó is változik, nem csak a párt.
Ráadásul ott vannak az "arra szavazunk, akire szoktunk" tipusú emberek illetve a fővezért csukott szemmel - a pillanatnyi politikai állásfoglalását figyelmen kívül hagyva - követő ún. biztos pártválasztók is (aka csicskák).

maxval birca man · http://bircahang.org 2019.07.13. 08:41:06

@vergyula:

De ha így van, akkor meg még inkább marahság az az állítás, hogy hűséges kutyák Orbán szavazói.

vergyula 2019.07.13. 08:55:22

@maxval birca man: Vegyes a kép, erre (is) próbáltam célozni.

rallus 2019.07.13. 13:13:15

Varga Judit remélhetően megpróbálja kitakarítani az igazságszolgáltatás Augiász istállóját. Akkor pedig : ...lészen sírás és fogaknak csikorgatása.

nemecsekerno_007 2019.07.13. 13:25:01

Választást kell nyerni, akkor azt neveztek ki igazságügyminiszternek akit akartok...

Eugene Horse 2019.07.13. 13:28:10

Ez a nő egy szimpla pártkatona, báb. Látszik, hogy az arrogancia mögé rejti a tapasztalatlanságát. A múltja őrjítően sovány ahhoz.hogy ilyen pozícióba kerüljön, ha jól hallottam pár év bírósági fogalmazóság (az kb az ügyvédbojtárnak felel meg) és még pár év brüsszeli aktatologatás van mögötte. Nyilván azért van ott, ahol, mert megbízható, jó káder.

Öribari Szerivan 2019.07.13. 13:45:05

Nézd meg az öntelt "mosolyát", és gondolkozz el.

Alternatíva 2019.07.13. 13:46:45

Orbán ott van mindenhol. Kissé ronda, kissé gügye, de Orbán.

Gino 2019.07.13. 14:35:09

@maxval birca man: "Komolyan állítod, hogy ma ugyanazok szavaznak a Fideszre, mint akik 30 éve?"

1. Az elvakult, elvtelen, gyűlölködő mag megmaradt (Antal100 nyilvánvalóan róluk beszélt. Azaz pontosabban fogalmazva rólatok beszélt)
2. Azok egy része, akik a keresztény és az illib szavak között látnak különbséget, akik nem teljesen hiszik el, hogy a pápát az ördög nevezte ki már inkább nem szavaznak (vagy csak letagadják).
3. De helyettük van egy új megfélemlített és/vagy aprópénzzel lefizetett réteg
4. Plusz mindig voltak emberek, akiknek fogalmuk sincs a politikáról, csak szimplán megjelölik a győztes pártot.

felucca02 2019.07.13. 14:59:38

Nekem ez örök fejtörést okoz. Adva van egy fiatal, nyilvánvalóan nem agyhalott, önmagára (vélhetően) igényes, az intelligenciakérdésből ebben az életkorban presztízst csináló, jófejségre hajtó, menőnek kinézni akaró, tájékozottnak látszó csaj, krapek akárki.

És mégis előfordulhat, hogy az illető bármilyen kapcsolatba kerül a fidesszel, horrbile dictu, a focistával. Bolonduljak meg, ha értem.

Vagy tényleg van az a pénz, akármennyi, amiért az illető visszanyeli a torkából felbüfögő hányást és lepacsizik ezekkel?

Persze, van az a pénz, de itt nyilván nem erről van szó, ezek önként és dalolva mennek, hogy szájukba vegyék a nagyvezír büdös hímtagját. De ez hogy?

MAXVAL bircaman közíró · http://bircahang.org 2019.07.13. 15:25:43

@Gino:

30 éve a Fidesz egy ultraliberális párt volt, liberálisabb volt az SZDSZ-nél, csak emlékeztetlek. S kis párt volt, nagy tábor nélkül.

nemecsekerno_007 2019.07.13. 15:40:12

@Gino: Nem az a baj, hogy folyamatosan tévedtek hanem az, hogy nem tanultok semmiből.

nemecsekerno_007 2019.07.13. 15:41:17

@Gino: Nem az a baj, hogy folyamatosan tévedtek hanem az, hogy nem tanultok semmiből.

nemecsekerno_007 2019.07.13. 15:42:36

@felucca02: Az ellenzéknek meg a saját hímtagja van folyamatosan a szájában...

rallus 2019.07.13. 15:57:24

@felucca02: A ballib oldal annyira zsúfolva van okos, intelligens, hazaszerető politikusokkal Bangónétól Gyurcsányon át Szabó Tímeáig, hogy ott egy Varga Judit legfeljebb az éhségmenet vezetésére lenne alkalmas, még egy bezárt ajtó elleni támadást se bíznának rá!
Így szegény kénytelen a sikertelen, fogyatkozó számú Fidesszel beérni....

felucca02 2019.07.13. 16:03:52

@rallus: Köszönöm az agymenést, de nem erre volt szükségem, hanem válaszra.

felucca02 2019.07.13. 16:06:19

@nemecsekerno_007: Köszi, szellemes riposztokkal tele a padlás, most megint rakunk mellé egy újabbat, válasz meg nincsen.

Pop40 2019.07.13. 18:24:49

"Amit eddig (...) elmondott, az kivétel nélkül az Orbán-rendszer hivatalos mantrakészlete: a sorosozás, a migránsozás és a brüsszelezés.."

Természetesen. A fent említett elemzők ugyanis tévedésben vannak, mikor egy normális, demokratikus kormányhoz hasonlítják Vitya maffiáját.

A normális kormányokban valóban az lenne az alap, amit ezek az elemzők mondanak: hogy miniszternek olyat neveznek ki, aki saját területén elismert, vannak önálló gondolatai, ennélfogva valószínűsíthető, hogy előreviszi majd az adott területet.

Vitya maffiájának kinevezési gyakorlata viszont nyilván nem a demokráciákra hajaz, hanem a diktatúrákra. Itt az önálló gondolat nem érték, épp ellenkezőleg. Varga nem annak ellenére, hanem ÉPP AZÉRT lett miniszter, mert nincs egyetlen önálló gondolata sem.

A diktatúrák kinevezési gyakorlata viszonylag egyszerű:
1, a kinevezett ne jelentsen veszélyt a diktátorra, akár úgy, hogy esetleg a fejére nő később. (Ez Vitya maffiaállamában utoljára Lézerre volt jellemző, gyorsan háttérbe is tolta a zsebführer.)
2, a kinevezett teljes egészében a diktátortól függjön, ne legyen önálló egzisztenciája, elért eredményei, önálló gondolata, csak szajkózza vissza azt, ami a diktátor aktuális véleménye.
Egy diktátor számára az ideális kormány az, ahol 10-20 különböző fej van, de mindegyik az ő szájával beszél.

Varga nagyjából ugyanaz a kaliber, mint Szargyártó. Ebben a "kormányban" mindkettő tökéletesen passzol a posztjára.

Hogy az önálló vélemény mennyire erény a fideszes maffiánál, arra a kesma előző vezetője kitűnő példa, akinek volt önálló véleménye, és pont egy napig volt még utána állása, miután megosztotta. :-)

Látens Inszinuáció 2019.07.13. 18:43:00

@rallus:

Sikerült ismét nagyot írnod, és ismét lyukat rúgnod.

Ugyanis az általad említett - egyébként helyesen - "Augieasz istállója" fogalmat akkor használják, amikor egy közállapot a végsőkig lezüllött.

Ezek szerint a Varga Judit által átvett Igazságügyi Minisztérium totálisan le van amortizálódva.
Ezt nem hittem volna, hogy egy fityiszes zombi ilyet állít, mikor az előző miniszter is az akolból való volt.

Mindamellett szeretném megjegyezni, hogy elég pikáns a történet, hiszen a monda szerint
Héraklész (aka Varga Judit) bár elvégezte a munkát, egy ruppó plusz pénzt nem kapott érte, holott a király
(aka csúti takony) esküvel ígérte azt.

Újabb pikanériája az ügynek, hogy Héraklész (aka Varga Judit) később ezért sereget gyűjtött, és megölte az éliszi királyt!

Várjuk...

illiberális 2019.07.13. 19:33:58

Micsoda véletlenek vannak! Most hogy kinevezték Juditot miniszternek hirtelen felfedezték férjét is aki egyből Diákhitel vezérigazgató lett. Nyilván ő is egy kivételes tehetség és biztos jól jön a kissé szerényebb miniszteri fizetés mellé az a havi 4-5 Millió amit vezérigazgatóként hazalapátol fáradságos munkával. A kettő együtt már nem rossz de csak az irigység beszél belőlem! (na nem Juditot irigylem vezérigazgató Úrtól, hanem azt a havi 4-5 Milliót)

rallus 2019.07.13. 19:44:25

@Látens Inszinuáció: Az "igazságszolgáltatás" sikerágazat. Elég a Kulcsár ügyre, a vörösiszap perre és arra emlékeztetni, hogy a móri gyilkosság ügyében a 3. turnus fele ül a börtönben, de nem merném megharapni az ujjamat...
A szociban gondosan ügyeltek arra, hogy igazán döntési pozícióba csak elkötelezett elvtársak kerüljenek. (vezetői hármas követelmény: 1. Politikai megbízhatóság ) Ezek a dinasztiák aztán éberen őrzik a pozíciójukat és hatalmuk legkisebb háborgatására is nemzetközi kavarodást generálnak. Ezért nem lehetett nyugdíjba küldeni az erőterek irányítóit sem.
Még most is érezhető, hogy nálunk nem volt lusztráció...

cavalry 2019.07.13. 19:54:38

Ki a túrót érdekel hogy éppen ki az igazságtalanságügyi miniszter? Nem tök mindegy?

Eugene Horse 2019.07.13. 20:15:47

@Gino: ezért buktáztok folyamatosan, mert így gondolkodtok. A Fidesznek alapvetően két nagy részre osztható a szavazótábora. Az egyik, akik hisznek a Fideszben, egyszerűen fidesz-szavazók. A másik szintén nagy halmaz azok, akik többé-kevésbé (vagy szinte semennyire nem) értenek egyet a Fidesz politikájával, de úgy látják, hogy érdemi ellenzék híján - még ha sok hibával is - de a Fidesz tud stabilitást biztosítani. Mert ugye képzelj már egy DK-MSZP koala kormányt, hát belegondolni is rémisztő. Szóval ennyi, plusz egy kis csoport, akik konkrét haszonélvezők, vagy száraztésztával megvett falusi c...nyok. Egészen addig, míg ezt nem látják be a baloldalon, nem lesz változás. Ha ugyan akarnak egyáltalán ott változást.

enrikokaruszo 2019.07.13. 21:14:30

úgy látom, ez a nő határozott karakter
ha kell, dekázik
de koncepciója is van
arcokban nem szoktam csalódni

Bright side of life 2019.07.13. 21:16:52

@Látens Inszinuáció: Augeiasz... ha már egyszer helyesen....:)

enrikokaruszo 2019.07.13. 21:46:44

@cavalry:.a gazdaság jó nagy hányada féllábbal a sitten, ezeknek igen fontos, ki a főhalljakend:)

ember100 2019.07.13. 22:53:17

@maxval birca man:
Helló !

IGEN !
A hiszékeny , befolyásolható NAGYON egyszerű emberek :)

fáskerti elvtárs 2019.07.13. 23:12:46

@rallus:

Bírom ezeket a lózungokat konkrétumok nélkül dinasztiákról meg politikai megbízhatóságról. De mondok én neked konkrétumokat: Varga Judit anyósa bíró, mégpedig a Kúria főtitkára. Anyóspajtás testvére bíró. Varga Judit sógornője bíró. Nem véletlenül kezdett a férje is bírósági fogalmazóként. A férj gyerekkori barátja bizonyos Gulyás Gergely, akinek testvére bíró.
De arról talán már hallottál, hogy a bírósági igazgatás egyszemélyes vezetője Szájer József felesége és Lévai Anikó barátnője. A Kúria elnökét is mintha a fideszes többség szavazta volna meg, de bíró (volt, amíg dolgozott) Áder felesége is. A Miskolci Törvényszék elnöke bizonyos Répássy Árpád, ha ismerős valahonnan ez a vezetéknév.
Pontosan miféle lusztrációt szeretnél, és annak mi köze az általad említett ügy

Boycie 2019.07.13. 23:20:27

@felucca02:
Valahol arrafele keressél, hogy a másik oldalon (és EU szinten is) is vannak bőven mega-hányás emberek, politikusok, és politikák. Nagyon erős a mezőny a "melyik a kártékonyabb" versenyben. Ezt lehet hogy a te kognitív disszonanciád nem engedi felismerni.
A "jellemfejlődésről" pedig annyit, hogy amíg volt SZDSZ, addig rájuk szavaztam 1990-től. Ma egyetlen ellenzéki párt kedvéért sem megyek el szavazni és ha bevezetnék a kötelező szavazást mint néhány fejlett demokráciában, akkor egy döntéstámogató mátrix kitöltése után valószinűleg a fideszre szavaznék. És mindezt szép nemzetközi manager karrier után ahol annyi pénzt kerestem hogy 51 évesen "nyugdíjba" mentem. Az emberek sokfélék és egyéni tapasztalatiak alapján sokféleképpen látják a világot. Én pl úgy látom (és nem vagyok egyedül) hogy a Nyugat Európában tomboló liberálfasizmus gyakorlatilag elpusztítja őket, történelmi léptékben semmi az a még 1-2 generáció ami után Európa már nem lesz európai hanem valami elképzelhetetlen horror. Ez egy folyamat ami már most jól látszik, ha valaki veszi a fáradságot... És én ezt nem fidesz propagandából gondolom hanem benne éltem amíg el nem menekültem :)
Én inkább azt nem értem, hogy a nyugateurópai emberek tömegei hogy hülyülhettek odáig (jóléttől? ) hogy elpusztítják saját magukat, a saját civilizációjukat (a demográfia miatt 2 generáció múlva alig fog lézengeni Európában néhány fehérember: tudom, ez rasszizmus és nácizmus, de akkor sem lehet a korábban a világot uraló európai fehérember sikerének felfogni azt, hogy egyszerűen elkorcsosul és kipusztul)

Boycie 2019.07.13. 23:23:16

@fáskerti elvtárs: Felsoroltad az összes kivételt :)

fáskerti elvtárs 2019.07.13. 23:31:57

@Boycie: Ja-ja. Mindenki komcsi, aki nem áll közeli rokonságban valamilyen fideszes pontetáttal.
Szegény Handó Tünde meg sorra nevezi ki a komcsikat bírónak meg bírósági vezetőnek. De várj, akkor ő is komcsi, nem?

Measurer 2019.07.14. 00:39:17

Gondolom kemény erőpróbák várnak rá, igy az OBH és az OBT , valamint a Kúria és az Alkotmánybíróság nyílt konfliktusának feloldásában való közreműködés.

hoplita 2019.07.14. 06:47:45

Ennek a dekázgató hülyepi.sának a személyében orbán megtalálta a (i)gazságügy másik ondótüncijét.
Nagy örömebódoccság.

felucca02 2019.07.14. 06:53:29

@Boycie: Ezzel még akár egyet is érthetnék, de ott elvesztem a fonalat, hogy hogyan fogja európa kihalását meggátolni a kontraszelekció, az ipari méretű korrupció, a 0-24-órában végbevitt agymosás a mindjárt utólért ausztriáról, az ötszörös áron épített vasutak, a parlament szavazógépként történő hasznàlata, a közmédia bekebelezése, a riogatás és a folyamatosan szőnyeg alatt rohangálás kivont karddal, a nagykövetek ábécésorrendben való bekéretése, és ami még nem jut nagy álmosságomban eszembe. De nyilván megvan az egyenes összefüggés, csak a kognitív disszonancia miatt nem látom.

Nota bene: amiket írsz, fontos dolgok, lehetne és kellene róla beszélni. Fentebb említett, óvodás módon, egy beteg elme nyomására űzött úgynevezett politika viszont éppen ellehetetleníti a normális cselekvést, a párbeszédet és a szükséges összefogást.

törppicur 2019.07.14. 07:04:40

@Pop40: ugye nem érzed a szakma kiváloságának gönc kinga külügyért, vagy kicsit messzebb von der leyen hadügyért sem?

Szijártoval kapcsolatos megitéléseddel sem tudok egyetérteni. Orbán egyik legjobb húzása volt.
Csak ugy kérdezném tőled a szoclib kormányzás alatt hogy a túróban zajlottak a kinevezések? Miért kellett a kormányok felét a ciklus közepén lecserélni?

n3spr3ss0 2019.07.14. 08:29:55

@rallus: Véleményed szerint,csak az a hazaszertő polgár, aki olyan, mint O1G. Ez így elég szegényes.

n3spr3ss0 2019.07.14. 08:44:42

Ennek a nőnek annyi jogi tapasztalata van, hogy két évig ügyvédbojtár volt. A többi munkássága az mint politikai tevékenység volt. Tehát sík hülye a beosztásához.

chrisred 2019.07.14. 09:00:04

@hoplita: Inkább csak úgy tűnik, Novák Katalin nem főz elég jó kávét a kormányülésekre, ezért kellett még egy nő, akinek ilyesmiben tapasztalata van.

MAXVAL bircaman közíró · http://bircahang.org 2019.07.14. 09:02:10

@n3spr3ss0:

Politikusi munkához nem jó a politikai tapasztalat?

illiberális 2019.07.14. 09:03:45

@felucca02: Nyilván nem az általad leírtak (amikkel én teljes mértékben egyetértek) miatt, de amellett hogy OV. saját rokonait meg haverjait teszi milliárdossá, legalább próbál küzdeni a Boycie által leírtak ellen. Ő már felismerte azt (szerinted ettől beteg elme?) hogy hiába lesznek multimilliárdosok a leszármazottjai ha közben a baloldaliak meg a liberálisok önző rövid távú céljaik miatt (szavazatok, átmeneti munkaerőhiány stb.) tönkrevágják Európát. Szerinted egyébként ha pl. Dobrev Klára lenne az új miniszterelnök akkor mi történne országunkban? Megszűnne a korrupció meg a kontraszelekció?

felucca02 2019.07.14. 09:16:58

@MAXVAL bircaman közíró: Nem politikusi munkával bízták meg, hanem szakmaival.

felucca02 2019.07.14. 09:32:44

@illiberális: Ennek a kommentnek az a hiedelemvilág adja az alapját, miszerint az úgynevezett baloldaliak, és az úgynevezett liberálisok teljes szívvel támogatják azt, hogy minél több idegen kulturális gyökérrel rendelkező ember jöjjön Európába. Tekintve, hogy ilyet az orbánmédián kívül senki, de senki nem állított (kivéve néhány nyugati politikust, akik szoroztak, osztottak, ezért rájöttek, hogy hamburgban nem lesz elég buszvezető, ezért szerintük minimális, ellenőrzött munkaerőpótlásra Európán kívülről szükség van - ez körülbelül megfelel annak, hogy nálunk építkezéseken az ukrán az uralkodó nyelv), vitaalapnak alkalmatlan, e témában nincsen mondanivalóm.

Európát az orbánfélék vágják tönkre, akik rövidtávú politikai érdekből mérgezik itt a levegőt, meggátolva, hogy Európa valóságos és fontos dolgokkal (köztük igen, a migráció kérdésével) tudjon foglalkozni, mert jelenleg az emészti fel Európa erejét, hogy az ilyen orbánféle parasztokat legalább semlegesítse. Tudod, ha az asztaltársaságban legalább egy hülye van, akkor az asztal körül a nyugodt diskurzusnak lőttek, bármilyen vendégségben megtapasztalhatod.

És igen, az emberek között nagy különbségek vannak. Nyilván korrupció és kontraszelekció mindenhol, még Dániában is van, de ha például konkrétan Dobrev Klára lenne a miniszterelnök, akkor ez érezhetően alábbhagyna. Ezt bizonyítani nem tudom, de ez az érzésem. Ha Fekete-Győr lenne a miniszterelnök, akkor érzésem szerint ugyanez történne, noha nem csökkenne nullára. Pusztán azért, mert ezeknek az embereknek a valóságérzékelése - nekem úgy tűnik - rendben van, ezért érzékelik a nagy-nagy népóhajt, miszerint a közösből lopást és az urambátyámosdit be kellene végre fejezni. Hogy ellenpéldást is mondjak, Gyurcsányban nem bíznék meg e tekintetben. Ésígytovább.

felucca02 2019.07.14. 09:34:26

@MAXVAL bircaman közíró: Nem, a miniszterség a politikai megbízás (miniszterelnök) szakmai referense. Mivel a miniszterelnök nem ért a közlekedéshez és az orvosláshoz. Kivéve a miénket. Mert az mindenhez. Is.

MAXVAL bircaman közíró · http://bircahang.org 2019.07.14. 09:44:56

@felucca02:

A miniszter politikus, nem az adott terület szakértője.

Ha igazad lenne, a világon minden miniszter szakértő lenne a saját területén. Pl. a közlekedéssel közlekedésmérnök foglalkozna.

rallus 2019.07.14. 10:00:25

@felucca02: Megérdemelnétek, hogy Dobrev, Fekete és a többi ballib észkombájn döntsön a sorsotokról! Természetesen ez csak elkerített, jól őrzött területen lehetséges, mert az emberek nehezen felejtenek. Volt már ilyen más főkolomposokkal....

illiberális 2019.07.14. 10:05:12

@felucca02: Sajnos nincs igazad, a baloldal és az ún. liberálisok mindenhol támogatták a migrációt. Sőt sok jobboldali politikus is (pl. Merkel) talán emlékszel még arra a nyilatkozatára ami után hetek alatt többszörösére nőtt a Németországba érkező menekültek tömege. Ezt nem csak az Orbán média terjesztette és terjeszti nyilván ráerősít erre, rögtön fönt van az origón ha két afrikai megerőszakol egy német diáklányt (az hogy most bolgárok tették ugyanezt már nem vezető hír jobboldali hírportálokon). Annyiban talán igazad van hogy a kezdeti lelkesedés alábbhagyott baloldalon amikor szembesültek azzal hogy csak kevés afrikai alkalmas arra hogy buszvezető legyen Hamburgban, meg lehet hogy először a baloldalra szavaznak de aztán saját pártot alapítanak ugyanakkor el kell tartani őket. Meg nyilván vannak ennek politikai okai is, azzal szembesültek a baloldali politikusok hogy megerősödtek a migráns ellenes pártok, ezért ma ugyanúgy kommunikálnak mint Te ez csak "álprobléma" nincs is migránskérdés ezt csak Orbán meg Salvini terjeszti stb. Én voltam két éve Olaszországban és láttam ezt az "álproblémát" teljesen megértem az olaszokat hogy elegük lett ebből. De azok a bizonyos menekülteket szálító hajók (amiket nem jobboldaliak finanszíroznak) csak jönnek és próbálnak kikötni igaz egyre kevesebb sikerrel. Igen ma ez már nem akkor nagy probléma mint 2-3 éve volt, de ehhez szerintem kellettek azok a politikusok (nem csak Orbán) akik felismerték azt hogy Európa pusztulásához vezethet ez a migránsbarát politika. De azon jót mosolyogtam hogy Dobrev Kláráról mi a véleményed és mi Gyurcsányról. Ezt komolyan gondolod? Oké Gyurcsány egy alkoholista de azért szerintem otthon meg a DK-ban is ő viseli még azt a bizonyos nadrágot.

felucca02 2019.07.14. 10:08:00

@rallus: Konkrétan mit szeretnél mondani? Mit tudsz említettekről? És mi a fene ez a sorsokról való döntés? Tudtommal egy miniszterelnök az egy irodista, akit a köz megbíz a közös ügyek intézésével, mert a köz nem ér erre rá a munka mellett, szó sincsen sorsokról való döntéssel.
Vagy a te sorsodról OV dönt? Oh, szegény ember, ne segítsünk?

rallus 2019.07.14. 10:16:28

@felucca02:
" de ha például konkrétan Dobrev Klára lenne a miniszterelnök, akkor ez érezhetően alábbhagyna. Ezt bizonyítani nem tudom, de ez az érzésem"
Beszéld meg a másik éneddel ezt a kérdést.....
Gyurcsány és Orbán is miniszterelnökként irodistáskodott, de egy hangyányi különbség csak van...

felucca02 2019.07.14. 10:21:36

@illiberális: Szögezzünk le valamit: sem én, sem normális ember sehol sem gondolja, hogy nincsen migránskérdés. Migránskérdés van, de mivel az átlag bugyuta szavazó számára a nagyon összetett okok alig érthetőek, nosza, nekiláttak jobboldali populistáék faragni ebből egy leegyszerűsített képletet, melyben az is helyet kapott, hogy természetesen a "ballibek" támogatják a migrációt. Ez annyira hatásos kép, hogy most már te is - mint láthatóan gondolkodó, vitaképes ember - ezt szajkózod.

Természetesen a valóság sokszínű, így nem állíthatom biztosan, hogy nincsen liberális érzelmű ember, aki kedvezőnek látja a migrációt, ahogy biztosan van vérjobbos is, akinek valamiért tetszik. Magát európainak valló, értelmes, gondolkodó ember a tömegességet nyilvánvalóan elutasítja, politikai oldaltól függetlenül, ahogy én is.

Kicsi vagyok én ahhoz, hogy Merkelt értékeljem, említett nyilatkozata kevés ismert baromságai közé tartozik. Az okairól csak találgatni tudok, talán volt benne egy csipetnyi naivitás, volt benne a minden németben meglévő, soha nem múló, második világháborús lelkiismeretfurdalásból eredő, állandó jóvátételi kényszerből, pillanatnyi rossz helyzetértékelésből, satöbbi.

Azt ettől függetlenül biztosra veszem, hogy a jövő a nyitott társadalmaké, azok lesznek sikeresek, akik a világ sok tájáról jövő tudást megfelelő keretek között integrálni tudják, akik pedig bezárkóznak és elutasítanak, azok lemaradnak.

Na bumm, nem először fogjuk a történelem folyamán a rövidebbet húzni.

Orbán semmit nem ért, vagy ha ért is, nem érdekli, őt egyvalami érdekli: a hatalom. Szarik ős a te fejedre, meg az enyémre, az európai kultúráéra pláne!

felucca02 2019.07.14. 10:23:07

@rallus: Hogyne, érzékelem én is a különbséget. Egyik egy férfi hímtag, a másik egy rosszindulatú, komplexusos, beteg ember.

n3spr3ss0 2019.07.14. 10:44:35

@nemecsekerno_007: Az új miniszternek meg az egész kormányé, máshoz nem igen ért.

hoplita 2019.07.14. 11:06:54

@chrisred:
Katika erősen pluszszájzos, nem mindenkinek jön be.:)
Van elég dagadt majom a kabinetben.:DDD

hoplita 2019.07.14. 11:31:38

@felucca02:

"...hogy most már te is - mint láthatóan gondolkodó, vitaképes ember - ezt szajkózod...."

Khm...itt asszem tévedsz. Gondolkodásra és vitára képes ember nem szajkózza a politikai patikamérlegen bekutyult maszlagokat. Orbán és a bandája tökéletesen tisztában van vele, hogy tarthatatlan fas.ságokat nyomatnak, de amíg erre vevő másfél millió dedós nyugger, megvehető félmillió cigány és van egy milliónyi hozzájuk bekötött, onnan élő tróger, addig ez így marad.
Persze Isten nem felejtette így a világot, csak ez a sok nyominger azt hiszi.:)

felucca02 2019.07.14. 12:04:41

@hoplita: Mutass már valamit, mert eddig aszittem, hogy legalább jócsaj, de ha most kiderül, hogy még az sem, akkor gáz van. Eddig úgy képzeltem, hogy tenyérnyi feneke van, ahogy én szeretem....

Egyébként szerintem nagyon fontos, hogy az EP-be Magyarország küldte eddig a legjobb csajt Katka személyében. Szerintem rá még a fideszeseknek is feláll:)

illiberális 2019.07.14. 12:06:36

@felucca02: Na közelítünk egymáshoz, abban egyetértünk hogy van migránskérdés abban is egyetértünk hogy orbán állama populista, tele korrupciós ügyekkel amiben nem értünk egyet az hogy orbán csak politikai számításból hatalma megtartása miatt-érdekében kreált volna problémát a migránskérdésből. Persze aki politikusnak áll az szereti a hatalmat és ha már egyszer a csúcson van szeretne is ott maradni ez nem csak Orbánra igaz. Én a migránskérdést egy nagyon súlyos problémának tartom Afrika és Ázsia népessége villámgyorsan gyarapszik, ezzel együtt az éhező milliók tömege is ez globális probléma míg orbán populista állama "csak" a mi problémánk. Persze megértem hogy akik ebben az országban élnek azok közül sokan vannak olyanok akiknek országunk napi helyzete sokkal nagyobb probléma mint egy közvetlenül napi szinten nem érzekelhető globális probléma de Orbán nem fog örökké élni van még kb. 10-15 éve, (tovább nem fogja húzni nézd meg hogyan néz ki most és nézd meg egy 20 évvel ezelőtti fotóját, nem kívánom senkinek sem a halálát de nem fogja az egészsége bírni) utána összedől az egész rendszer amit felépített, sok kényurat meg diktatúrát meg rossz királyt túlélt már ez az ország ezt is túl fogja élni. De ha megindul 200-300 millió éhező afrikai, ázsiai (hangsúlyozom nem ma ez egy hosszabb távú probléma) abba már egész Európa belerokkanhat. Összefoglalva számodra nagyobb probléma Orbán rendszere (Te ezt szajkózod egyfolytában) Nekem meg a migránskérdés, majd a történelem eldönti melyikünknek van igaza.

Minden ballib bérretteg 2019.07.14. 12:12:59

A ballibek összes progarmja a gyűlöletkeltés, és az O1G.

Kár hogy Zöldi úr is alkalmazkodik ehez a kliséhez helyenként, és axiómaként kezeli hogy minden szar, amit a Fidesz csinál.

Ilyenformán épp olyan hiteltelen mint Gyurcsány kritikái.

Egyébiránt miért ne lenne lojális, miért ne képviselhetné a kormány álláspontját, miért ne propagálhatná a programját, egy a kormány által kinevezett miniszter ?
Az lenne furcsa ha nem ezt tenné.

felucca02 2019.07.14. 12:22:29

@illiberális: :Én a kettő között nem akarok dekázni, nem is összevethető a kettő.

Ha meg kell neveznem egy belpolitikai problémát, akkor orbán állama a legnagyobb. Ha meg kell neveznem egy globális problémát, akkor a klímaváltozás, és az ezzel összefüggő népességvándorlás a baj. Amit egyébként az előbbi tagad, emígy kezdi átvenni a féleszű sárgahajú tematikáját, ami nagyon nagy baj.

Továbbmegyek: ha akár még egybeesés is lenne orbán problémafelvetése és a valós problémák között, az merő véletlen. Az ürge totálisan alkalmatlan mindenféle együttérzésre, magán kívül semmire nem tud figyelni, ezért eleve abszurdum felvetni, hogy európa jövöjéért való aggódás egy gramm szerepet is játszik a cselekvésében.
Nem utolsósorba ezért mondom, hogy elmeorvosi eset.

felucca02 2019.07.14. 12:25:47

@illiberális: Egy egységes és erős Európa előbb védi meg magát 200-300 millió nem kívánt bevándorlótól, mint egy szétkorrumpált, álságos, demagóg propagandán tartott, álkeresztény, hazug rendszer, ez a helyzet.
Amit Orbán csinál, azzal gyengíti Európát, és veszélybe sodorja Magyarországot, migráció terén is. Elnézést, ha esetleg valami nálam nagyobb államférfi szavaival összecsengenék, de ezek szimplán az én gondolataim.

rallus 2019.07.14. 13:12:37

@felucca02:
Az biztos, hogy nyugodtabban alszunk itt Európában, amíg ilyen Junckerek, Timmermansok, Merkelek, Újhelyik, Dobrevek és válogatott Momentumos némberek őrködnek a nyugalmunkon!
Ha Európára támadnának a besenyők, ezek pillanatok alatt megoldanák a problémát. Besenyőnek nyilvánítanák magukat.....

felucca02 2019.07.14. 13:21:04

@rallus: Helyzetértékelésed nyilván nem gyűlöleten, hanem adatokon, tényeken alapul, eképpen megbízható.
Mit tudsz Timmermansról? Semmit. Mit tudsz a momentumos némberekről. Semmit. Értem...

hoplita 2019.07.14. 13:23:12

@illiberális:
".... Orbán nem fog örökké élni van még kb. 10-15 éve..."
Ja, míg valamelyik hozzám hasonló meg nem unja és meg nem vizslatja egy PSO-3-ason keresztül.

Csak vicc.....olyan szarral sosem lő rendes lövész..:)

hoplita 2019.07.14. 13:41:41

@rallus:
Ötöde a magyaroknak minimum besenyő származású, te pöcsömöccse.
És a kunokkal, jászokkal mi van, anyaszomorító??????????
Tudtad, hogy az utolsó keleti-sztyeppei töredéknép pont a jász volt, akiket Mátyás telepített le olyan 1480 körül, te obánsperma...:((((

hoplita 2019.07.14. 13:53:53

rallus
0 bejegyzést írt és 2630 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

2018.01.05. óta tag.
rallus ezekben a blogokban publikált: Admin Tag

Ez egy fizetett fityisztroll....valszeg az anyja helyett a zapja a szomszéd kutyájába csavarta.
Nincs más ötletem.:)

MAXVAL bircaman közíró · http://bircahang.org 2019.07.14. 14:09:21

@n3spr3ss0:

Nem kell, arra vannak ügyvédek és jogi szakértők. A miniszter feladata a politiakai felügyelet.

hoplita 2019.07.14. 14:23:21

@MAXVAL bircaman közíró:
Anyád hogy muzsikál a Szófia Ringen?
Vőt mán, akinek vót gusztusa rá?

MAXVAL bircaman közíró · http://bircahang.org 2019.07.14. 14:31:44

@hoplita:

Nem utalt a gazdád bónuszt a hétre, ezért vagy durci?

Zöldi László 2019.07.14. 14:37:42

@MAXVAL bircaman közíró: Nem volt szép hoplita megnyilvánulása, de Ön most használta el a 12. hozzászólását. Pihenjen le egy kicsit! Előre is köszönöm.

hoplita 2019.07.14. 14:46:18

@Zöldi László:
Bocsi de őszintén, hogy viseled ezeket a trollokat?
Vagy meddig, miért, izé?????

MAXVAL bircaman közíró · http://bircahang.org 2019.07.14. 15:38:09

@hoplita: @Zöldi László:

Én sose hasznélom el hozzászólásaimat.

Értelek, Zöldi, hogy kiállsz elvtársad, hoplita mellett.

Zöldi László 2019.07.14. 15:58:09

@MAXVAL bircaman közíró: Tudom, hogy nagyon szeretné, de nem moderálom ki. Hadd érzékeltesse az önmérséklet hiányát.

élhetetlen 2019.07.14. 16:29:28

@felucca02: @rallus: De rallus azt biztosan tudja, hogy, ha támadnának a besenyők, Orbán egy szál karddal, felemás csizmában megállítaná őket a határon, akkor is, ha tankkal, akkor is, ha bombákkal jönnének. Mert Orbán megvédi a magyarokat. Jaj, ne haragudj…

rallus 2019.07.14. 18:57:40

@élhetetlen: Ha támadnak a besenyők, Orbán azonnal átadja a hatalmat a világ legjobb triumvirátusának!
Éspedig: Az ékesszóló Medgyessy, a megfontolt, szavahihető Gyurcsány és a kemény, határozott Bajnai hármas fogja elhalványítani Hunyadi János hírnevét
Megnyugodhatsz....

felucca02 2019.07.14. 19:52:40

@rallus: Teljesen mellément a jóslatod.
Amikor jönnek a besenyők, az események három szálon kezdenek el futni.
1. Orbán kiáll a határra egy pénzeszsákkal, amelyik besenyő tejel neki, az rögtön jöhet befelé. A befolyt összeg felhasználásáról az orbán-család dönt, magáncélra.
2. A közmédiában szakértők tucatjai kezdik abban a pillanatban átmosni az erre fogékonyak agyát, hogy a határon terroristahadak akartak áttörni, de mi megvédtük Európát, a kereszténységet, és amit még akarsz.
3. Gyorsan államosítanak, vagy elvesznek valakitől valamit egy sebtiben benyújtott salátatörvény alapján, ezután mindenki erről beszél addig, amíg orbán meghízott pénzeszsákja a felejtés áldozata nem lesz.

Ha tudod, cáfold, ha nem tudod, maradj csöndben, fröcsögést nem olvasok el.

Maxvall Bircaman 2019.07.14. 22:14:19

De aztán mégis ki rakott!

Zöldi László 2019.07.14. 22:17:51

@Maxvall Bircaman: Itt valami félreértés van. G. Lenint raktam ki. Csak tán nem Ön volt az is?

chrisred 2019.07.15. 05:21:31

@MAXVAL bircaman közíró: Vagyis egy bizonyos rangon felül semmihez nem kell érteni. Ez a feudalizmus találmánya volt, amit a szovjet rendszer szinte változtatás nélkül átvett. Ezért haldoklik a liberalizmus (más néven polgári társadalom) már vagy négyszáz éve, az ellenségeit nyáladzó hülyék irányítják.

MAXVAL bircaman közíró · http://bircahang.org 2019.07.15. 05:37:38

@chrisred:

A politikához kell érteni a politikusi szakmához.

chrisred 2019.07.15. 08:06:36

@MAXVAL bircaman közíró: Ahol a politikát egy ember csinálja, ott a csinovnyikoknak a politikai rátermettsége abból áll, hogy buzgón bólogatnak.

MAXVAL bircaman közíró · http://bircahang.org 2019.07.15. 09:58:55

@chrisred:

A miniszter a kormányfő bizalmi embere, az egész világon így van ez.

Mutass kormányt, ahol a miniszterek ellentétes politiaki erőkhöz traoznak, s függetlenek a kormányfőtől.

chrisred 2019.07.15. 10:25:05

@MAXVAL bircaman közíró: Nem. Ez a kancelláriai jellegű kormányzásra igaz, egyébként sok helyen a miniszterek önálló felelősséggel, ebből következően önálló döntési jogkörrel rendelkeznek. Ebből következően önálló szakmai felelősségük is van, például a pénzügyminiszternek a költségvetés egyensúlyára vonatkozóan.

MAXVAL bircaman közíró · http://bircahang.org 2019.07.15. 10:40:29

@chrisred:

Ahol így van, ott is alárendelt a miniszter.

MAXVAL bircaman közíró · http://bircahang.org 2019.07.15. 11:47:42

@chrisred:

A kormányfőnek. Olyan, hogy a miniszter nem függ a kormányfőtől nem létezik sehol.

Zöldi László 2019.07.15. 11:50:35

@MAXVAL bircaman közíró: Köszönöm kitartó érdeklődését, de a chrisred-del való terméketlen vitáját lezárom. Próbálkozzék máshol!