Médianapló

Médianapló - Tíz mondat Bangóné Borbély Ildikóról

2019. április 29. 13:09 - Zöldi László

 

Molnár Gyula Bangónétól kapta a selyemzsinórt.

Ceglédi Zoltán politológus az MSZP élén bekövetkezett változásról (ATV, 2018. május 24.)

 

/”Képviselőkbe folytani a szót illendő?” Bangóné Borbély Ildikó és Kunhalmi Ágnes szocialista politikusok (Hír TV, 2019. február 18.)/ Gondolom, rögtönzött akció volt, senki sem nézte meg rendesen.

Lendvai Ildikó szocialista politikus, az MSZP volt elnöke (Facebook.com, 2019. február 19.)

 

A statisztika világa a helyesíráshoz hasonlóan nehéz terep.

Novák Katalin Fidesz-politikus a Bangónéval folytatott népesedéspolitikai vitán (Népszava Online, 2019. március 27.)

 

Bangónének nem ez az első olyan mozzanata, ami bizonyítja, hogy alkalmatlan képviselőnek.

Jámbor András publicista a patkányos mondatról (Mérce.hu, 2019. április 26.)

 

Tűnjön el!

Csintalan Sándor műsorvezető, volt MSZP-politikus (Facebook.com, 2019. április 26.)

 

A kormányoldalnak politikailag az a jó, ha minél több Bangóné patkányozza körbe az országot.

Kohán Mátyás újságíró (Mandiner.hu, 2019. április 27.)

 

Bangóné az ellenzéki butaság, alkalmatlanság, szerencsétlenkedés reklámarca.

Pilhál Tamás újságíró (PestiSrácok.hu, 2019. április 28.)

 

Ha Bangóné marad, a Fidesz nyilvánvalóan kampányt épít a mondására.

Pető Péter újságíró (Facebook.com, 2019. április 28.)

 

Bangóné Borbély Ildikó a Magyar Szocialista Párt tagja, a magyar országgyűlési képviselőcsoport tagja és helyettes vezetője, és az is marad.

Tóth Bertalan, az MSZP elnöke (Facebook.com, 2019. április 29.)

 

Magánemberként, a közéleten immár kívül, mindenki a legjobbat fogja kívánni önnek, ha végre csöndben marad.

Tamás Gáspár Miklós filozófus Bangóné Borbély Ildikóhoz (hvg.hu, 2019. április 29.)

 

93 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://medianaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr2714793474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Netuddki. 2019.04.29. 14:40:02

Ha Bangóné fideszes lenne, megkapná a Magyar Érdemrend lovagkeresztjét? :/

nick papagiorgo 2019.04.29. 21:07:50

Valóban unalmas már ez a paKTányozás:)

De még unalmasabb, hogy erre az MSZP is kampányt épít, és - gondolom, ami nem öl meg az erőssé tesz jelszóval - még büszkélkedik is vele, mostantól "patkánykormánynak"hívja Orbán kormányát, stb. Gondolom, ettől most majd tömegek fognak csődülni az MSZP zászlaja alá, csak figyeljük a közvéleménykutatásokat.

Magamfajta szegényember mindig azt gondolja, hogy elértük a legalját, és újra meg újra bebizonyítják neki, hogy nem, vannak még ebben lehetőségek, amit némelyek nem haboznak ki is aknázni.

Netuddki. 2019.04.30. 07:42:48

@nick papagiorgo: Já, a fideszes potentátok mindig szolgálnak meglepetéssel... :/

István Tamasi 2019.04.30. 07:45:27

Pócs lemondása után, de csak azután, Bangóné is mondjon le!

AvéCézárVavan 2019.04.30. 07:52:41

@nick papagiorgo: Én nem HÍVOM semminek Orbánt és kormányát! Én inkább KÜLDENÉM a fenébe!

Minden ballib bérretteg 2019.04.30. 08:49:37

@István Tamasi:

Tehát csak akkor szeretnéd a totálisan alkalmatlan, gondolkodásra képtelen, ellenfelek személyeskedésében kimerülő párt politikusokat lecserrélni a saját oldaladon, mikor az is meglépte akiket nem szeretsz ?

Fura egy álláspont.

R.V.J. 2019.04.30. 08:50:42

@Netuddki.: fideszes propaganda blog!!!! Ildi egy gyönyörü, okos, intelligens nő, ezért támadja a fidesz!!!! Mi a baj a patkánnyal????? Mi az hogy LEpatkányoz valakiket??? Kikérem magamnak!!! Nekem 5 patkányom van (az egyik itt hintázik a kitágított fülcimpámban) és mind szerető, gondoskodó állat!!!!

Minden ballib bérretteg 2019.04.30. 08:50:59

@AvéCézárVavan:

Bizony-bizony sokan vannak ilyenek.
Csakhát mégtöbben vannak, egész konkrtéan kb kétszer annyian, akik az elkúrókat küldenék a fenébe, és küldik is.
Meg mindenkit aki összefog velük.

R.V.J. 2019.04.30. 08:53:35

@R.V.J.:

Je suis aussi un rat!!!!!!!!!!!

Ad Dio 2019.04.30. 08:58:25

Micsoda rasszizmus! El akarnak hallgattatni, hovatovább ki akarnak rekeszteni a közéletből egy romát, aki ráadásul nő is (aminek okán a nőgyűIölet is megáll)!!! Innen egyenes út vezet a haláltáborok felállításához... Nácizmus!

DFK 2019.04.30. 09:10:28

Hát az világos, hogy ez a maszop szellemi színvonala. A különböző helyeken a kommentekből az is látszik, hogy a maszop szavazóknak meg erre a lumpenproli stílusra van igényük. Nem véletlenül.

BiG74 Bodri 2019.04.30. 09:32:55

Bangóné lépjen ki a maszopból, és lépjen át a fityiszbe, ott nagy karriert futhatna be.

Netuddki. 2019.04.30. 10:08:37

Megint kikerült a címlapra? Látszik az egyre több fideszes tanácsházból (angolul rathouse) kommentelőből... :/

R.V.J. 2019.04.30. 10:14:08

@Ad Dio:
Ismerem az egész családot, valójában nem romák ők hanem francia menekültek leszármazottjai!!! Ildi nagypapája és apósa Ziggi Borbeille és Coloman Bangaux néven menekültek a Rákosi érában Magyarországra!!!! Igazi sárgamellényes européerek ők!!!!!

István Tamasi 2019.04.30. 10:52:46

@Minden ballib bérretteg:
Pócs hasonló súlyos hibát vétett, de vele kapcsolatban "elfelejtettek" sivalkodni a fideszmaffia bércsahosai.
Igen, mindkettőjüknek el kellene tűnni a politikából.

Világít a torony 2019.04.30. 11:38:01

@Minden ballib bérretteg: Enyhén szólva is hazudsz, de miért kellene finoman fogalmazni? Hazudsz mint minden fideszes. A fideszmaffiához képest Gyurcsány maga az igazmondó juhász.
A pár tízezer egy lakásba bejelentett hirtelen magyar, a krumplin vett cigányság, a véletlenül pont választások előtti nyugdíj prémiumok stb., és a több százezres szándékosan szellemi nyomorban tartott és félrevezetett tömeg adja a Fidesz hatalmi bázisát, a bértollnokok pedig büszkélkednek vele. De, hogy értsd! A ßaron legelésző legyek egyelőre nem sokkal ugyan, ám többen vannak, mint a dolgozó méhek. Nem lesz ez mindig így, akkor majd nyomtalanul eltűnsz és egy újabb nicken annak a rezsimnek szolgálatába jelentkezel, hátha nekik is szükségük van a hozzád hasonló mentális nyomorékokra.

Világít a torony 2019.04.30. 11:40:52

@DFK: Hát az világos, hogy ez a maszop szellemi színvonala. Ez a szellemi színvonal még mindig az ellenzéket és szavazóit hazaárulózó Fideszmaffia színvonala fölött van méterekkel. De azért még a gödörben. Ugye érted?

élveteg 2019.04.30. 12:01:46

Van ugye az hogy a fidesz rátelepedett a médiára és elhallgatja az ellenzéki bírálatokat és álltalában sem jut szóhoz az ellenzék Namost aztán nem hallgatják el a Bangónét most aztán kaptak nyilvánosságot eleget A teljes fideszmédia kb Bangóné üzemódra kapcsolt Egyfolytában idézik Szóval hallatszik az ellenzék hangja bőven

nnnnnnnn 2019.04.30. 12:03:37

ellenzéknek ez a szintje, mindig is kb itt mozogtak, nincs ezen mit csodálkozni. már 9 éve vannak ellenzékben de egy értelmes dolgot nem sikerült még ezalatt felmutatniuk amiért érdemes lenne bármelyikükre szavazni.

Pop40 2019.04.30. 12:03:47

Végre valaki, aki annak nevezte a fideszes söpredéket, ami. Pártostól, oligarchástól, szavazóstól.

Álmomban nem gondoltam volna, hogy valaha még ilyet leírok, de májusban a szoci listára fogok szavazni, pedig eredetileg hótziher, hogy nem őket választottam volna az ellenzéki kínálatból. (Természetesen csak akkor, ha kiállnak Bangóné mellett.)

Az tény, hogy Bangóné nem volt szalonképes, ezért ugyanaz a büntetés jár neki, mint Bayer "5-ös számú párttagkönyv" Zsoltnak: lovagkereszt, és ingyen lakhatás a várban.

sírjatok 2019.04.30. 12:08:44

@Világít a torony: ja ja, vannak a gonosz és/vagy buta fideszesek, és velük szemben ti, a JÓK.

te se toltad túl ezt a világnézet dolgot

Pop40 2019.04.30. 12:09:13

@nnnnnnnn:

Bolsikám, csontig szopott patkány fideszed kb évtizede beszél ugyanígy. Patkányozó Bayer, köteles Kövér, gazdatestező Vitya, stb.

De életedben először igazat mondtál, valóban ez a ti szintetek.

Csak enyhén röhejes, mikor azok a fideszes patkányok háborognak a nem polkorrekt beszéden, akik zsigerből így beszélnek 20 éve mindenkivel, aki nem a tolvaj gazdájuk f#szát sz#pja.

sírjatok 2019.04.30. 12:11:54

@Pop40: "de májusban a szoci listára fogok szavazni, pedig eredetileg hótziher, hogy nem őket választottam volna az ellenzéki kínálatból"

de ez a vicc, hogy ez halálmindegy, te mindenképp az ellenzékre szavaztál volna, de ezzel a patkányozással a nemszavazókat riasztják, a fideszeseket meg hergelik (nagyobb szavazási hajlandóság), azaz nem nyernek semmit, de veszítenek egy csomót

ennyi eszük van, ennyi ésszel akarnak országot irányítani, a saját érdekeiket nem képesek felismerni

Pop40 2019.04.30. 12:19:26

Ja, és még a poszthoz:

A hírhamisító fideszes szennysajtó pártmunkásai hozták a szokásosat, szót se érdemelnek.

De ez a TGM idézet fenomenális: "Magánemberként, a közéleten immár kívül, mindenki a legjobbat fogja kívánni önnek, ha végre csöndben marad."

TGM ugyanezt írhatta volna magára is.
Adva van egy jobb napokat látott fotelfilozófus, aki ül az elefántcsonttoronyban, eltartott kisujjal issza a viszkis teát, és okos. Ez még nem lenne gond, de rendszeresen meg is osztja okosságait exponenciálisan csökkenő számú hívével. Igaz, hogy elképzeléseiből minimum az új évezred óta SEMMI A VILÁGON nem jött be, de ettől a legkevésbé sem zavartatja magát.

Valahol nem csoda, hogy itt tart az ellenzék, ha ilyen alakokra hallgat, és az ilyen alakok hülyeségeit idézgeti.

Mintha TGM-ről mintázták volna a mondást: akinek ilyen barátai vannak, nincs szüksége ellenségre.

Pop40 2019.04.30. 12:26:35

@sírjatok:

Naná, hogy az ellenzékre. Nem is a hazaáruló tolvaj fideszmaffiára. :D

De azt biztosra veheted, hogy az ellenzéken belül ziher, h eredetileg nem a szocikra szavaztam volna.

Hogy stratégiailag helyes volt e pont most patkányozni, azon lehet vitázni. Kétségtelen, hogy összeterelheti a fideszes patkányokat, de szerintem nem jobban, mint az épp aktuális sorosozás. Annak az agyhalott szektának kb mindegy, ha füttyent a vajda, ugranak.
A bizonytalanokat meg nem hiszem, hogy érdekli ez a műbalhé (zömük, ha csöndben is, de egyetért Bangónéval.)

Ha bármi cirkusz lesz belőle, az ellenzéknek (már persze ha lenne egy kis esze) csak mindenhol harsogva kéne idézgetni a fideszes söpredék hasonló megnyilvánulásait.

Minden ballib bérretteg 2019.04.30. 12:32:09

@Világít a torony:

Szerencsére ez a valóság. Gyurcsány pl évtizedek óta a népszerűségi lista legvégén kullog. Nagyon helyesen. Zárkózik Bangóné.
A ballib elkúrók a helyükre kerülnek mind, a magadfajta ostoba seggnyalóik, meg hazudoznak itt is amit akarnak.
És ez így van jól.
A karaván halad, a ballib kutya ugat.

Minden ballib bérretteg 2019.04.30. 12:37:12

@Pop40:

Legutóbb mikor a bizonytalanokat sikerült a szavazófülkébe rángatni 2018-ban, akkor szoptatok a legnagyobbat.

A bizonytalanok a Fidesztől jobban csak a patkányozó ballib elkúrókat utálják ugyanis.

Pop40 2019.04.30. 12:40:10

@Minden ballib bérretteg:

A vajdád miatt ilyen szempontból valóban nem kell aggódnod, ő mindig a lista elején lesz.

Amíg összecsaljátok a választást, addig azért, a bukás után meg majd az Interpol listáján lesz első. Vagy azon, amin Ceausescu, meg Kadhafi is első volt, mikor pokolra küldték őket. A tolvaj diktátorok tényleg mindig elsők a listán, pláne bukás után.

Ez persze a magadfajta analfabéta majom számára hordoz némi kockázatot: ha nem tudod átdugni magad elég gyorsan a következő rendszer seggébe (vagy ott kisebb lesz az igény mindent vállaló hülyékre) megeshet, hogy el kell menned dolgozni.

És a képességeidet elnézve az igencsak sz@r időszak lesz neked.

Pop40 2019.04.30. 12:44:22

@Minden ballib bérretteg:

Kétségkívül, mikor az olyan "bizonytalanok" szavaztak, mint a magyarul se tudó ukránok, az ezresével a fideszhez könyvelt ellenzéki szavazatok, meg az órákra leállt választási szerverek, az ország akkor sz#pta a legnagyobbat.

Csak arra kell vigyáznotok, nehogy egyszer véletlenül 100% fölötti eredményt hamisítsatok össze.
Mert amennyi eszetek van, simán megeshet.

Fülig José 2019.04.30. 12:58:05

szétröhögöm magam, hogy a patkánylovag csecsén csüggő csürhe sivítozik a csúnyabeszéd miatt, muhahaha...

Fülig José 2019.04.30. 13:01:33

@Pop40: "nehogy egyszer véletlenül 100% fölötti eredményt hamisítsatok össze"
hát, a MESTER (Chuck Norris) mellet a zsebführer az egyetlen élő személy, aki a 100 kérdéses tesztben minden további nélkül 101 választ tud adni.

Pop40 2019.04.30. 13:07:59

@Fülig José:

Mondjuk inkább úgy, hogy egy választ (migráncs, soros) csak azt 101-szer. ;)

Gitram 2019.04.30. 13:18:50

Én már semmit nem értek. A fidesz már ettől súlyosabb hibát is elkövetett. Kell ennél nagyobb, hogy a cigány embert betette egy kandallóba, és még meg is gyujtott egy papírt, hogy cigány égetés van. De a muja ellenzék akkor miért nem hívta tüntetésre a cigányokat, hogy a fidesz így akar elégetni benneteket. Az egyik polgármester nem nevezném meg de mégis /Szolnok/ azt mondta még ennyi vén k...t egy rakáson nem láttam. Nyugdíjasokat az ellenzék miért nem hívta tüntetni e súlyos kijelentés miatt. De sorolhatnám Kövért Báyert stb.De az ellenzék inkább egymást támadja, ezért nem jutnak előre. Most is nem össze fognak, hanem egymás ellen vannak. Elég már a tétlenségükből.

Firpó 2019.04.30. 13:19:28

Az MSZP egy akkora kretén, szánalmas, buta banda! Ahelyett, hogy elzavarták volna egyből ezt a primitív Bunkónét, inkább beleállnak még jobban a patkányozásba. Hááát nooormális???!!! Ezek semmiből sem tanulnak. Ha 2006-ban az öszödi beszéd után egyből elküldték volna Gyurcsányt is, ahelyett, hogy hasonlóan szánalmasan próbálták volna magyarázni a vállalhatatlant, akkor a Fidesznek soha az életben nem lett volna 2/3-a! Most ugyanez a szitu, tartsanak csak ki Bunkóné mellett, lassan mennek is 5% alá.

moloy 2019.04.30. 13:37:42

@István Tamasi: Egy sz@r alak attól még sz@r alak, ha van még rajta kívül sz@r alak...

felucca02 2019.04.30. 14:04:05

@sírjatok: Nem tudom, szerintem az ember nem aszerint szólal meg, hogy ki kire szavazzon, vagy ne szavazzon. Van olyan, hogy az ember csak a véleményét mondja.
Bangóné mondása nem volt elegáns, nem volt taktikus, viszont vitatja valaki az igazságát?
Csak mert néha ugye azt is ki kell mondani!

,, 2019.04.30. 14:04:08

Szégyen. Nemcsak ez a nő, az összes ellenzéki párt és képviselő, aki mentegeti. Nálam innentől ez lesz a szűrő, majd arra az ellenzéki pártra fogok szavazni, amelyik nem azt állítja, hogy "dehát ez csak egy félreérthető mondat volt, nem is arra gondolt".
DE, arra gondolt:/
Van olyan ellenzéki párt, aki el mert határolódni ettől a borzadály nőtől amúgy?

moloy 2019.04.30. 14:04:25

Most komolyan: Ezek a "patkány"-ok korábban az MSzP szavazói is lehettek, mikor még Gyurcsány nyerte a választásokat. Vagy, ha nyerni akarnak még választást, ahhoz kellenének a "patkányok táborából" is egynehányan!

felucca02 2019.04.30. 14:15:00

@Minden ballib bérretteg:
Nem tudom, honnan veszed, hogy a szavazókekítéknék ezt.
Gondolod, a tízmillió bhazhmeghező, ghetziző, fassozó országában a patkányozás megüti az ingerküszöböt bárkinél is?
Azért vagytok kénytelenek ekkorára fújni a lufit, mert ezt senki észre sem veszi.
Mellesleg hogyan kellett volna fogalmaznia? Az igazság felé ez volt a célirányos.

konrada 2019.04.30. 14:20:08

@felucca02:
...aztán mégis fel vagy(tok) háborodva, amikor Bayer is kimondja, "Csak mert néha ugye azt is ki kell mondani!" "viszont vitatja valaki az igazságát?"

;-P
;))

Androsz · http://migransozo.blog.hu 2019.04.30. 14:24:03

A feleségem szerint ez a nő megengedhetetlen dolgot művelt. Ő nem olvassa a blogokat. Én igen, ezért bennem ez már nem keltett komolyabb érzelmet.

magyarparaszt 2019.04.30. 14:46:28

Tehát a patkány fideszeseknek mindent lehet (pl: a bayerzsótinak), az ellenzéknek meg semmit? És még vágjunk hozzá jó képet is? Hát nem! Jó, ha tudjátok: minden fideszes el lesz számoltatva arról is, amit mondott, nem csak arról, amit tett. Vagy a bíróság előtt, vagy az utcán.

magyarparaszt 2019.04.30. 14:54:19

A fideszpatkányoknak bármit lehet, az ellenzéknek semmit? Na. az ilyenek után szoktak lángolni a döbrögikastélyok.

felucca02 2019.04.30. 14:58:01

@konrada: Jaj, micsoda elegáns visszavágás, azta!
Te, figyu, én nem beszéltem bayerről. A véleményem megvan róla, mint megélhetési seggnyalónak, viszont nem foglalkozom a kifejezéseivel, azaz nem rohanok azokra szavazni, akiket bayer lepatkányoz, leggecciz, satöbbi.
Ti most nagyon foglalkoztok bangónével, de minek?

Blogolo Blogi 2019.04.30. 14:58:39

@moloy: "Most komolyan: Ezek a "patkány"-ok korábban az MSzP szavazói is lehettek, mikor"
Sok fideszgyoker van, aki regen az MSZPre voksolt, ok a vermagyarok, elvtelen kis kocsogok, a seggnyalok nepes tabora. Valoban ugy viselkednek, mint a patkanyok, de roluk egyebkent is nyugodtan lemondhat Viktoron kuvul mindenki, legalabbis aki nem kopkod szet ketszer annyi szotyit. Nekik ez kell. Ennyike.
A tobbi birkat tan meg lehet gyozni, hogy rossz segget nyalnak, viszont ez mar az a melyseg, ahol Nemeth Szilardokon, Dojcstomikon keresztul vezet az ut, szoval mindenki kapaszkodjon, mi jon meg az elkovetkezendo honapban.

felucca02 2019.04.30. 15:02:05

@felucca02: seggnyalóRÓL, bocs!:))))

felucca02 2019.04.30. 15:05:51

@Blogolo Blogi: Németszisziben az a jó, hogy amikor - ígyvagyúgy - kiiktatódik a közéletből, akkor annak a színvonala azonnal és drámaian emelkedni fog, külön erőkifejtés nélkül:)

n3spr3ss0 2019.04.30. 15:12:30

@Minden ballib bérretteg: Ennél a Bangónénál én is tudok okosabb "politikust", de ez esetben telitalálat volt a véleménye. Oszt jó napot!

konrada 2019.04.30. 15:22:50

@felucca02:
Félreértesz. Én se Bangónével foglalkoztam, hanem veled.
...mert Bayert én is baromnak tartom, de végül is - a te terminológiádat átvéve - néha tényleg valakinek ki kell mondani az igazat!;)

;-P

felucca02 2019.04.30. 15:32:22

@konrada: Jaja! Bayer azt mond, amit akar, cserébe bangóné is. Nincsen itt semmi látnivaló, legfeljebb az, hogy bayer tanult tollforgatóként barom, bangóné meg csak úgy, à la natur.

valaki nagyon más 2019.04.30. 15:50:36

Igazából nem sok nem Bangóné van az ellenzékben.

kiskutyauto 2019.04.30. 17:04:42

Ez a poszt szinte olvashatatlan. Szörnyű szerkesztési csőd az egész... De sebaj, mindegy is. Értem hogy jól szeparáltan akart a té író összelapátolni néhány releváns idézetet. De nem lényeg, mert a bangóbotrány maga itt a lényeg ugyebár... Egyetlen egy dolog a lényege annak meg, hogy BANGÓNÉ SENKIT SEM NEVEZETT MEG!!! Hol mondta azt hogy a fideszesek patkányok? Vagy hogy a fideszkormány patkány? Vagy azt hogy a fidesszavazók patkányok?? Segítek! SEHOL! Semmikor. Annyit mondott, hogy nem csak Bp-n van túl sok patkány... Kb ennyi volt. Aztán ezt mindenki értse ahogy akarja. A hazaáruló náci rablógyilkos fizeSS maffia MAGÁRA IS VETTE!!! De aztán gyorsan rájöttek, hogy ez így kínos, gyorsan áttolták a szavazóikra, ugyebár az istenadta népre... és megkezdték a gyűlöletkampányt, tájékoztatási kampánynak álcázva, hiszen az kell is, mert az országban RÉG NINCS TÁJÉKOZTATÁS CSAK ORBÁNI HAZUG NÁCI PROPAGANDA! Tehát hogy a nagyérdemű értesüljön erről bojzajmasz booootrányról, hát nosza külön kampány kell, mert most sorosmigránsra van mosva az agyuk, és más nem megy át a megszállt ill elrabolt tájékoztató rendszereken. E hisztéria kampány nagyon keményen vissza fog elsülni, de én ennek örülök speciel, ahogy az egész ellenzék is. Bangónén semmi fogást nem lehet találni, hiszen akkor már ment volna a TEK... hanem maradt a hisztéria... csak nem anyucihoz meg óvónénihez rohan a patkányfalka árulkodni, hanem a népéhez ugyebár... ilyen szánalmas esemény nem sok volt a magyar történelemben, ha egyáltalán volt... az ország értelmesebb fele hahotázik ezeken a szánalmas arrogáns ostoba idióta patkányokon... Tehát harsogni kezdik a nettó hazugságot, hogy a Bangóné patkánynak NEVEZETT téged és téged, kedves MAGYAR nemzeti választópolgár... Ennyire idiótának képzelni a népet, az már kb a holokauszt előtti lépés... ezután már ilyenek jöhetnek, mert elértük a legmélyét a pokol förtelem bugyrának... Már egy ideje, újra és újra egész Európa a pöffeszkedő náci törpe patkány-pukkancson és csicska patkányfalkáján röhög, de most már folyamatosan röhög és már az egész világ ezeken a szánalmas szégyenletes hazaáruló náci idióta patkányokon... Nah hátradőlök és kérek még egy kávét... :D

Blogolo Blogi 2019.04.30. 17:10:41

@kiskutyauto: amugy igen, egyedul ez a fideszgyoker szovivo nevezte a fideszgyoker szavazokat patkanyoknak. Illetve itt a blogon meg paran, de az nem szamit annyira, mert akikre erteni kell, azok tenyleg azok, megpedig birkaba oltva.

Pillangószelep 2019.04.30. 18:10:15

@Pop40: Éppen száz éve, hogy a patkány söpredék 133 napig tombolt az országban. Ezek szellemi utódai, most meg patkányoznak. Kérem ez már történelmileg foglalt, Újhelyi szavaival élve ráégett a baloldalra.

Nagykörúton túli magyar 2019.04.30. 18:12:02

@kiskutyauto:
"Tehát harsogni kezdik a nettó hazugságot, hogy a Bangóné patkánynak NEVEZETT téged és téged, kedves MAGYAR nemzeti választópolgár..."

Szóval szerinted így hazudik a Fidesz? Ez az a "nettó hazugság"?
Ekkora szánalmas mentegetőzést!
Csak arra tudlak kérni, minél többször ismételgesd ezt, miután a videót is megmutatod!
Normális ember el tudja dönteni, mire gondolt Bunkóné!
Előre is köszönöm a magyar nép nevében! Sokat segítesz így Magyarországon. Ugyanis még messzebb kerülünk az elkúrók kormányzásától.

Pillangószelep 2019.04.30. 18:13:51

@kiskutyauto: Ön egy szerencsétlen beteg ember.

R.V.J. 2019.04.30. 18:29:41

@kiskutyauto:
Szia Ildi!!!
Így is van, mondd meg nekik!!!!!!! Senki sem FOLYTHATJA beléd a SZÓT!!!!!

Pop40 2019.04.30. 18:53:24

@Pillangószelep: Nem 100, hanem 10 éve tombol a patkány söpredék az országban.
Remélhetőleg már nem sokáig.

nick papagiorgo 2019.04.30. 19:15:19

És - tádámm - már meg is jött a váltás:
Újlelyi úr:
"friss posztjában azt írta, "kampányfőnöknek lenni nem könnyű feladat. Egyszerre kell megfelelni a választói elvárásoknak, állni az ellenfél aljas támadásait és védeni a saját közösségünket, támogatóinkat", majd hozzátette, hogy bár most is ezt tette, de mégis leveszi a videót, mert nem akarnak "kútmérgezők lenni".

A válaszvideónk, a figyelemfelhívó üzenetünk elérte célját és célzottjait, a mai nappal le is vettük az oldalainkról. Mert nem süllyedünk le a mocsárba melléjük dagonyázni."

Az tény, hogy kampányfőnöknek lenni nem könnyű. De azért az vicces, hogy valaki azt mondja, hogy "nem süllyedünk le a mocsárba melléjük dagonyázni", miután lesüllyedt, és kb egy hétig vidáman, röfögve hempergett benne, ő is meg kb a teljes pártja, most meg kiugrott belőle, és úgy csinál, mintha ő sose járt volna még a közelében sem.

Pattogóknak: ez egy média/kommunikációs blog. Én arra hívom fel a figyelmet,hogy hogyan mondja X politikus a totálisan ellenkezőjét annak, amit tegnap mondott, ennek ez egy eklatáns példája. Nyilvánvaló, hogy a Fidesznél is lehet találni ilyet, de mi most itt, ezzel az eseménnyel foglalkozunk (mert ez aktuális és ez a beírás témája), nem azzal, hogy "bezzeg az izé a Fideszben X éve", mert akkor a végtelenségig lehetne sorolni a különféle baklövéseket erről, arról meg amarról az oldalról. Próbáljunk meg a napi pártpolitikán felülemelkedni, illetve nem az "azt szeretem, tehát igazat mond, emezt nem, tehát az nem", hanem az ügy kommunikációs vetületeit nézni. Mert amúgy meg tanulságos.

Tamagucsi 2019.04.30. 19:16:14

@R.V.J.: Bangóné kiverte a biztosítékot, de a Bayer-féle idióták, akiknek szar folyik a szájukból, az nem probléma, csupán azért mert nem képviselők. Ja, egyébként a Kövér "kötelezése" miért nem vetett ekkora hullámokat a Zsidesznél?

SzemkilővetőNÉ Brüsszelbe menekűl................. 2019.04.30. 19:24:37

Elképesztő, hogy nem mondott le, és hogy az mszp nem zárta ki a pártból azonnal.
Hanem helyette kiállnak mellette, és támogatják, pedig Bangónénak örökre visszavonhatatlanúl távoznia kellene a magyar közéletből.

Pop40 2019.04.30. 19:26:20

@nick papagiorgo:

Ez kétségkívül hiba volt Újhelyi részéről. Rájöhetett volna, hogy nem lehet egy seggel két lovat megülni.
Az eredeti volt a jó válasz, aki pedig hápog miatta, annak oda kell vágni az orra alá bayer, kövér, vitya stb hasonló megjegyzéseit.

De az ellenzék részéről sok éve vissza-visszatérő hiba, hogy a fideszes söpredéknek jobban meg akarnak felelni, mint a SAJÁT szavazóiknak.
Erre élő példa az összefogás, amit összellenzéki igény ellenére se bírtak összehozni (nem kevés fideszes rásegítéssel, persze.)

Elképzelni nem tudom, mit vár az ellemzék ilyenkor, kiegészülve az ilyen TGM-féle futóbolondokkal: ha elég sokáig nyalják a fideszes patkányok valagát, akkor majd otthagyják a vajdát, és rájuk szavaznak?

Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja ! 2019.04.30. 19:31:35

@konrada: Bayer nem a Parlament tagja, Bangóné se legyen az ezek után..

Pop40 2019.04.30. 19:31:41

@SzemkilővetőNÉ Brüsszelbe menekűl.................:

Bayered eltakarodott már a közéletből, bolsi? Köteles Kövér? Vagy Vitya?

Ha az ő hasonló megjegyzéseiknél nem nyáladzottál, akkor most is takarodj a büdös francba.

Amúgy a "szemkilövető" rövid ö, a "visszavonhatatlanul" rövid u. A "menekül" szintén rövid ü.
Tanulj meg magyarul, te analfabéta majom, mielőtt idejössz makogni.

Pop40 2019.04.30. 19:34:08

@Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja !:

Nem hát. Mindössze lovagkeresztet kapott, meg szinte ingyen lakik a várban.
Ja, meg az 5-ös számú párttagkönyv tulaja.

Nagyon helyes, hogy Bangónét is hasonló példásan megbüntessék. Mikor esedékes neki a lovagkereszt?

eloi 2019.04.30. 19:37:56

Nem volt semmi végigolvasni a toleráns, europeer baloldali véleményeket.
Tiszta, nettó gyűlölködés. És még a bagoly mondja verébnek, hogy gyűlölködést szít az országban! Ez mi akkor, ami itt (is) megy???

nick papagiorgo 2019.04.30. 19:41:00

@Tamagucsi: @Pop40:
az van, hogy Magyarország azért "szép" hely, mert SOHA, EGYETLEN politikus se vállalta a felelősséget a szavaiért.

Értsd: soha nem mondta senki, hogy "bocs, félreérthetően fogalmaztam" vagy "nem akartam megbántani senkit, enézést, ha rosszul mondtam" efféle.

Ehelyett az van, hogy a pártja megpróbálja "bevédeni", és úgy kommunikál, hogy"bizony így van ez, sőt mégígyebbül" és tekerik a hülyeségbiciklit, amin nincs fék.

És jönnek a kommentelők, akik azt mondják, hogy "dehát a másik oldal is ígymegúgy" (magyarul: toljad csak a hülyeségbiciklit, más is azon ül). Nem fogják fel, hogy ez nem jogosít fel semmire, ez nem egy hülyeség.szabadkártya, hogy ha"nekik is szabad, akkor nekünk is, sőt, egyenesen KELL", ha valaki vét egy kommunikációs hibát,akkor nekem is szabad, sőt akár kettőt is.

Aíg ezt az emberek, a pártok stb nem fogják fel, és ez nem változik meg, soha nem lesz itt igazi változás, legalábbis kommunikációs szinten.

eloi 2019.04.30. 19:42:37

@Pop40: Száz szónak is egy a vége, a lényeg az, hogy kinek az akciója mit hoz majd a választáson!!!?
Mire lesz jó a Bangónéé és mire pl. Bayeré? Csak ez számít! A választók eldöntik. Kár ezen agyalni.
Köszönjük Bangóné!

R.V.J. 2019.04.30. 20:06:36

@Tamagucsi:
Én speciel patkányok névében kértem ki magamnak Ildi megjegyzését. Nem szabadna ilyen zoofób kijelentéseket tennie, de ettől még barátnők maradunk!!

Fülig José 2019.04.30. 20:22:49

@eloi: nem kéne itt lenned, mondjuk... a zorigót neked írjàk, (mi fizetjük) a te agyadnak(?) való táplálek, ott a helyed. semmi keresnivalót a zeuropéer baloldali lippschibolsokomcsik között. csá.

Rwindx 2019.04.30. 20:26:47

Az agyhalott ballibsiknek mindegy hogy ott irogatnak vagy a Parlamentben pofáznak :D

Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja ! 2019.04.30. 20:32:02

@Pop40: Bayer lovagkeresztje nem indokolhatja Bangóné Parlamenti tagságát a patkányozás után. Egy politikus kevesebbet engedhet meg magának, mint egy publicista. Mi a helyzet Spiró kitüntetésével? ("Jönnek mélymagyarok a szarból..")

Fülig José 2019.04.30. 20:32:17

@Rwindx: ellenben a fitymahuszárokkal... migrikaraván megjött, f.szfej?!

nick papagiorgo 2019.04.30. 20:33:30

Még egy apróság, origo hír, de attól még érdekes lehet:

"Feltehetően onnan is fúj a szél, hogy Frans Timmermans, az európai szocialista pártcsalád csúcsjelöltje komoly kritikát fogalmazott meg a szocialisták patkányozásával kapcsolatban. Tegnap délután az Európai Bizottság szocialista alelnöke egy vitán úgy fogalmazott, olyan Európáról álmodik, ahol a politikusok nem patkányozzák le egymást."

Aztán vagy igaz, hogy a "brüsszeli nagyőnökök" leszólnak, és erre a magyar pártok rendbeszedik magukat, vagy nem :)

Fülig José 2019.04.30. 20:34:26

@Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja !: persze, a patkánylovagnak szabad, másnak nem...téged se az eszedért szeretnek mi, haver..?

R.V.J. 2019.04.30. 20:42:01

@Fülig José:
Szia! Azt hiszen erről a fitymahuszár beszólásról megismertelek. Nem te posztolsz "Bőrállarcos szopórobot" néven a mi LGBTQ blogunkra???? A legutóbbi kis történeted nagyon ütött!!! További jó munkát!!!!

Fülig José 2019.04.30. 20:44:00

@R.V.J.: hú bazmeg, bocs, de ez a fideSShumor nekem magas...anyádat szórakoztasd vele, ő biztos megérti a makogásod és nem is b.sz pofán ha paraszt vagy...

Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja ! 2019.04.30. 20:44:27

@Fülig José: Mit nem tudsz felfogni azon, hogy egy parlamenti képviselő szigorúbb elbírálás alá esik, mint egy publicista?

R.V.J. 2019.04.30. 20:57:41

@Fülig José:
Tényleg a anyu a legnagyobb rajongóm. Micsoda éles meglátás!! Jó vagy!! Szerintem ha előbújnál az otthoniakanak, akkor nem kellene kettős életet élned és ők is biztos támogatnák az irói karrieredet!!! Minden jót!!!

nick papagiorgo 2019.04.30. 21:06:07

Egy megjegyzés (ha már a legújabb posthoz "a tökös Bangóné" nem lehet hozzászólni, gondolom valami technikai probléma miatt.

Bangónéal nem az baj, hogy olyan, amilyen.
Az vele a baj, hogy ő az MSZP egyik "arca" és (valahol) csúcsvezetője. Ha ő ilyen, milyenek lehetnek a többiek, akik ezt a szintet se teljesítik.
Pl. Gyurcsány se egy piskóta, de ő legalább kommunikálni tud. Van a társadalomnak egy szelete (ne becsüljük le, olyanok is ide tartoznak mint Vágó István, aki tényleg nem egy "hülye") aki hisz neki és követi. Ez azért valami. Van egy százalék, kevés, de ő ezt úgy biztosan hozza.

Vagy itt van Juncker úr, aki (most, hogy távozik) azon siránkozik, hogy a "mocskok" érdemtelenül támadják (nem létező) alkoholizmusa miatt. Nos, van nekem egy kedvencem, Winston Churchill, az kb végigdohányozta/végigitta az életét, és megnyert kettő darab világháborút. Valahogy nem azért emlékeznek rá, hogy mennyit ivott (jó, arra is..) de a fontosabb, hogy kettő világháborút megnyert, ebből a másodikat csúcsvezetőként és úgy, hogy amíg az USA hadba nem lépett, kb ő volt Hitler egyetlen ellenfele. Ezért emlékeznek rá máshogy, mint a "vén alkoholistára". Az "istenadta nép" le is váltotta, aztán rájött, és megint miniszterelnök lett, ezt viszonylag kevesen mondhatják el magukról.

El kéne ezeken gondolkodni. Kellemetlen kimondani, de Magyarországnak még mindig két nagyformátumú polikusa van, az egyik Orbán, a másik Gyurcsány, a többiek futottak még. És addig futni is fognak,amíg ki nem termelnek egy hozzájuk mérhető politikust. És nem, Vona Gábor nem az, az MSZP aktuális elnökei (tudja valaki követni?) sem azok, a "szimpatikus" Karácsony Gergely sem az,Bajnai Gordon sem az (ahogy Németh Miklós sem volt az) és még tudnám sorolni, hogy ki nem az.

eloi 2019.04.30. 21:08:42

@Fülig José: Na igen, hozod a szintet. Erről beszélek.
Mondjuk te még legalább pianoban. Elvtársaid némelyike már ölne is.

Zöldi László 2019.04.30. 21:16:22

@nick papagiorgo: Fogalmam sincs, miért nem lehet hozzászólni. Próbálja meg a Facebook-üzenőfalamon, ott is olvasható!

Bradács Éva Hajnalka 2019.04.30. 22:16:18

Egy éve minimum egy fél országot hazaárulózott le a kormány, ez nem zavart annyire senkit úgy emlèkszem...

A LIPSI UGAT AZ ORSZÁG HALAD 2019.04.30. 22:46:01

@SzemkilővetőNÉ Brüsszelbe menekűl : "Elképesztő, hogy nem mondott le, és hogy az mszp nem zárta ki a pártból azonnal."

DE HOGY kell lemondania, a fidesznek az az erdeke, hogy Bangone maradjon. Ha most lemond, az csak rovidtavu gyozelem, ha viszont marad, akkor eveken at lehet vele utni a mszp-t. Bangone jol jon meg a 22-es valasztason.
Olyan mint a Gyurcsany szuksegunk van rajuk a kovetkezo 2/3-os gyozelemhez.

gaston 2019.04.30. 22:50:46

@Pop40: Idióta, ha a kedvenc képviselőnődnek nem kell helyesen írni, akkor nézd el másnak is! Kíváncsi lennék, vajon bangónét (Sic!) is kijavítottad- e, miután "k...va erős képet" akart, majd tollbamondás után leírta mondatait...

Világít a torony 2019.04.30. 22:50:56

@Minden ballib bérretteg: Agyatlanságod nem nyűgöz le. Ellentétben veled, nekem nincs miért hazudnom, senki nem fizet érte. Statisztikák bizonyítják, hogy a Fidesz hatalmi alapja az agyhalottak tömege, melyben te csak egy gusztustalan fityesz fizette bérfirkász vagy.

Világít a torony 2019.04.30. 23:06:57

@sírjatok: A firkád első része stimmel. Valóban olyanok a Fidesz szavazói. A továbbiak nem stimmelnek. Pár szó klimpirozása alatt annyira megmakkantál, hogy többet láttál belőlem?
Valami igazad azért van. Valóban az agyhalottak elszánt ellenfele vagyok.

törppicur 2019.04.30. 23:20:03

@Bradács Éva Hajnalka:
Bogárka, hogy csinálta a kormány?
Téged érintett?

törppicur 2019.04.30. 23:32:20

Újhelyi meg még meg is lovagolta azt a nőt - pontosabban a mondatait.
Micsoda perverzió, fene a gusztusát
Kampányban mindent szabad, illik?

Sir Galahad 2019.05.01. 00:01:52

Az ellenzéki hozzászólóknak igaza van: bizony a kormányoldalon is hangzottak el hasonlóan szerencsétlen mondatok, mint most Bangónéé. Viszont ezek közül a baloldal utoljára Kövér László köteles mondatát tudta utoljára úgy kommunikálni, hogy a maga hasznára fordítsa, a többi elsikkadt. Tény: a kormányoldal ügyesebben használja ki az ellenzék rossz mondatait, mint az ellenzék a kormányoldaliakat. Ezen érdemes lenne elgondolkozniuk.

Rwindx 2019.05.01. 10:58:43

@Fülig José:
Honnan tudjam mi történik a ketrecedben? Az itatódat, vályúdat feltöltötték?