Médianapló

Médianapló - Ungár Péter sorjázza a libákat

2018. augusztus 28. 09:58 - Zöldi László

Feltűnő visszhangot váltott ki az LMP-politikus cikke az ellenzéki párt választás utáni elképzeléseiről. Az érdeklődés annak szólt, hogy a pillanatnyilag egyetlen társelnök, Keresztes László Lóránt belengette a Jobbikhoz való közeledést, az ötletet azonban elfelejtette részletezni. Ezt tette meg tegnap helyette a milliárdos párttag.

Okfejtését úgy foglalnám össze, hogy a XXI. századi ellenzéki pártoknak el kéne takarítani az útból a XX. századiakat. Máskülönben nem jöhet létre a „mértékletes” ellenzék, amely az Orbán-kormány tevékenységében elismeri azt, amiben igaza volt (például a migráns-kérdésben). Miután pedig a XXI. századiak megszerezték a hatalmat az ellenzéki térfélen, eltakarítják az útból Orbán Viktor kormányát is. Az olvasó ne érezzen ki iróniát a soraimból, a cikkíró ugyanis olyan szempontokat pedzegetett, amelyekről csak a jövőben derül ki, vajon megvalósíthatóak-e.

A nyilvánosságról is tűnődött Ungár Péter. „Duruzsoló osztálynak” nevezte a „média-értelmiséget”, amely rengeteg tanácsot adott a politikusoknak, miközben pusztultak a libák. Kora miatt talán nem is tudja a szerző, kinek a szellemét idézte meg. A miniszterelnök Horn Gyula imigyen fakadt ki, amikor SZDSZ közeli közírók kecsegtették javaslatokkal: „A tanácsok sorjáznak, csak a libák pusztulnak.” (Reform, 1995. december 1.) S mert tegnap este az ATV stúdiójában Rónai Egon is rákérdezett, vajon kikre gondolt, a huszonéves interjúalany pontosított: a liberális értelmiségiekre.

Csakhogy a kérdést nem a cikk megjelenése után kellett volna föltenni, hanem a megjelenése előtt. Egy füst alatt meg is lehetett volna szerkeszteni a kissé kusza szerkezetű, önismétlésekkel tarkított publicisztikát. De a milliárdos politikus olyannyira bevásárolta magát a valóságfeltáró portálba, hogy a cikk végén ez olvasható róla: „az Azonnali többségi tulajdonosa”. Mihez kezdjen a szerkesztőség, ha a többségi tulajdonos írással tiszteli meg? Úgy kell-é kezelni, mintha az utcáról jött volna be? Vagy betűhíven közölni anélkül, hogy megszerkesztenék a kéziratát?

Ungár Péter nemrégiben bevásárolta magát a szentgotthárdi 9970.hu-ba és a szombathelyi Ugytudjuk.hu-ba is. A két szerkesztőség még nem tart ott, hogy kötelességszerűen másodközölje a tulaj tartalmilag figyelemre méltó, de nem igazán kiforrott írását. Holott az LMP-nek bizonyára jól jött volna, hogy lassanként kibontakozó stratégiájával a vidéki Magyarországon is megismerkedjenek.      

52 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://medianaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr5014207403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

leponex 2018.08.28. 12:18:15

Láthatóan Zöldi úr Ön sem tud egyelőre érdemben mit kezdeni Ungár meghökkentően jó írásával.

Az atv-n érdemes megnézni ahogy a független és objektív, mértéktartó Rónai és a mégfüggetlenebb, mégmértéktartóbb újságíró hölgyek egyáltalán nem ARRA voltak kíváncsiak, mit is akart megfogalmazni, üzenni Ungár, alig egy-egy mondatát mondhatta csak el , folyamatosan próbálták rátolni azt a (liberális) szöveget, amitől azok a libák -hálistennek- szép sorjázva elhullottak vala.

Pedig előbb-utóbb csak szembe kell nézni az 'ellenzéki oldalon' a valósággal, már ha valóban szeretnének egyszer kormányzati pozícióba kerülni.

Ungárból jó eséllyel még lehetne egy komolyan vehető politikusi kihívója a mostani kormányfőnek.
Már ha időben le nem amortizálja a jelenlegi 'ellenzék'.

PS: a szellemidézés messze a horni idők előtti régi-régi viccet aktualizálja, szerintem Ön is ismeri ;-)

Netuddki. 2018.08.28. 12:28:32

@leponex: "Ungárból jó eséllyel még lehetne egy komolyan vehető politikusi kihívója a mostani kormányfőnek."

Persze, majd fideszesként indulhat a "címért", ha a főni visszavonul. Már ha megérjük, megéri... :/

leponex 2018.08.28. 12:35:53

Látja Zöldi úr, Ungárral végre valami konstruktívféle hang szólal meg a nyilvánosságban, és ahelyett hogy lelkendezni kezdenének az 'ellenzéki' oldalon és a duruzsoló osztály prominensei, nekiesnek, orbánbérencezik és hasonlók.
CSAK mert értelmes politikusként azt a rettentő gondolatot vetette papírra, hogy MÉRTÉKLETESEN kellene végre hozzáállni a valósághoz, a kormányhoz.

Hogy az aktuális kormányzat kritikája mellé bele kell férnie egy valódi politikusnak, ha egy-egy döntéssel egyetért.
MERT a józan esze azt diktálja.
Mert a valóság problémáira értelmes válaszokat kellene adni, hiszen az orbánfóbia megtermi gyümölcseit, a kétharmadokat.
És a maradék libák tovább hullanak el.
Pedig még mennyi jó ötlete lett volna annak a duruzsoló osztálynak :)

Zöldi László 2018.08.28. 12:36:07

@leponex: 1. Elismerem, hogy meghökkentő cikk, jónak mégse tartom, mert szerkesztői szemmel olvastam, és feltűntek a hiányosságai. 2. Ismerem az alapviccet, a két politikust pedig azért hoztam össze, mert mindketten hangsúlyozták, hogy utálják a liberalizmust és a liberálisokat. 3. Köszönöm a kulturált hozzászólásait.

leponex 2018.08.28. 12:47:15

@Zöldi László: :)
Persze hogy nem tarthatja jónak, hiszen mintha Ön is érintett lenne ...
Szerkesztési hiányosságok, na azok a fontosak.
Miért nem AZ, amiről végülis szól?

Detto, mint az Egonnál, ha teheti nézze meg újra, érdemes.
Serestől idéztem már többször is, nagyon árulkodó:
'Nem értettük meg Antallt, mert nem akartuk megérteni!' -valahogy így.

Egonnak ott volt a nagy lehetősége, Ungártól kulturáltan megtudni miért is gondolta amit leírt, ehelyett belé fojtották a szót állandóan, agresszíven nekiestek, nyoma nem volt az újságírás minimális követelményeinek sem.
És csodálkoznak, hogy Magyarországon megszűnt a politikai vita.

leponex 2018.08.28. 12:58:36

@Zöldi László: 2.
Nem tudom, mire alapozza azt a véleményét, hogy Horn Gyula (az utolsó valamire való politikust a 'baloldalon' ) utálja a liberálisokat.
Még ha érteni vélem is a lehetséges és valóságos okok sokaságát erre.
De ha meg tényleg utálta őket, akkor visszamenőlegesen is megkérdőjeleződik az egész 2010 előtti 'liberális demokrácia'.
A duruzsoló osztály vélelmezett liberalizmusa nemkülönben.
Hazudtak reggel, délben, este, minden hullámhosszon?

Netuddki. 2018.08.28. 13:08:09

@leponex: Az "ellenzéki" "oldal" április 9.-el megszűnt. Béke poraira.

Nagyon kényelmes (és unalmas már) állandóan "orbanofóbiára" hivatkozni. Az orbán egy tolvaj maffiózó, akinek a vezetésével Magyarországon lebontották a demokráciát, jogállamot és a sajtószabadságot, a börtönben lenne a helye az egész bandájával együtt. Ehhez a véleményhez, nem kell őt se utálni, se gyűlölni. A vélemény meg nem a személyének szól, se a hivatalának, csak egyszerűen annak amit és ahogyan tettek az országgal és a magyar emberekkel.

Az meg egyenesen nevetséges, hogy másra próbálod kenni a politikai vita megszűnését. A vajdád az aki bujkál a független sajtó elől, és az ő emberei kerülik ki pökhendien, fölényeskedve azokat a kérdéseket, amik minden magyar adófizetőt érdekelnének és kutya kötelességük lenne rá válaszolni.

morph on deer 2018.08.28. 15:09:40

@Netuddki.:
“A vélemény meg nem a személyének szól”

Már amelyik.
Az enyém például egy kivétel.

Szerintem ugyanis orbán személyisége - az összes torzulásaival együtt - az, amitől olyan a politikája, amilyen.
Nota bene, az egész ország szenvedi ennek a jól sikerült szociopata személyiségnek minden nyűgét, a komplexusaitól a mániáin keresztül a “műveltségéig”, you name it.

Sajnos továbbra is meggyőződésem, hogy az orbáni szinten mindez nem szétválasztható.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.28. 15:12:45

@Netuddki.:

Ez az egyik út, hogy ezeket a marhaságokat ismételgetitek.

Gyakorlatilag a ballib értelmiség 1990 óta folyamatosan ezeket szajkózta, ismételgette, nácizott, diktatúrázott, mikor nem a ballib elkúrók voltak hatalmon.
Valószínűleg Ungár is erre gondolt, hogy láthatóan nem vezet eredményre.

Az átlagember, és szavazó csak legyint, mikor ezeket a ballib gyűlölködő közhelygyűjteményt meghallja.
Elsőre vicces, aztán szánalmas, de mára csak szimplán unalmas, hogy ez az egyetlen program a ballibeknél, hogy "diktatúúúúúúúra van".
Már annyira unalmas a diktatúrázás, hogy 2006.10.23-i ellenzék verést, veretést is felesleges megemlíteni a ballib fanoknak.

blah 2018.08.28. 15:19:23

csak annyit erről, hogy ancika fideszes, ő meg többed magával szintén csak más színekbe burkolva. az ellenzék nem azért szar mert lófaszt nem csinál hanem azért mert tele van fideszesekkel és ezért lófaszt nem csinál. a maffia mindent átsző és ellehetetleníti azokat akik tenni akarnak. lásd Vona vagy Juhász.

BiG74 Bodri 2018.08.28. 15:59:56

Szerintem ungár úr némi önmérséklettel és önuralommal is operálhatna, pláne, hogy nem egy sima csalódott szavazóról van szó, hanem egy gazdag, fiatal politikusról aki most ráébredt a valóságra.. Az, hogy az ellenzék széthúzó, tagolt, és ebben a formájában könnyen leküzdhető, nem jelenti azt, hogy akkor most fityiszesen a hátukra lehet pattanni,nyakuk közé cserdíteni az ostorral, aztán gyí ökrök húzzatok fel a csúcsra. Különbség van az egyetértés és az elfogadás között. Óvatosan az egyetértéssel, mert már így is nehéz a fityisz és az lmp között konkrét határvonalat találni. Az ellenzéki oldal pedig bár tagolt, de azért ellenzéki, nem fityiszbarát.
Számomra úgy tűnik, hogy ismét vajúdik egy rivaldafényes politikus, de csak egy gyenge pukkanat sikerül. Viccen kívül, ez egy kicsit Csabagyöngye effekt, mert kell egy csapat! Pláne, ha az előző csúnyán kimúlt és vitt minden befektetést.

Kivlov 2018.08.28. 16:01:23

Ungár kezdi kapizsgálni a lényeget.

chrisred 2018.08.28. 16:05:32

Lehet Más a Politika? Hogyne! Ifjabbik Schmidt Márió most találta fel a kormánypárti ellenzéket. :)

Ellenzéki Tüntető 2018.08.28. 16:14:43

Inkább az a fura, hogy ennyi idő kellett belátni, hogy a "diktatúravaaaan" meg a "vesszenazorbááán" nem fog kormányzáshoz vezetni soha, de soha ebben az életben, és lassacskán ideje kipróbálni valami újat.

Zöldi László 2018.08.28. 16:19:26

@Kivlov: Kérem, ne vegye kioktatásnak, de a tagnapi és a mai kommentekben találkoztam a kapisgálni és a kapizsgálni kifejezéssel. Kapiskálni.

leponex 2018.08.28. 16:24:08

@Netuddki.: OK, ez is egy lehetséges vélemény.
Szerintem ostoba, primitív, némi rasszizmussal fűszerezve, de a tiéd.
Ettől még Ungár - véleményem szerint - végre szakítani kíván a hozzád hasonló vélekedésekkel, mondhatnám azt is: talán elkezdődik Mo-on egy racionális alapozású politikai diskurzus. (Nyomokban Schiffer tartalmazott ilyesmit, szerintem.)

Természetesen jó néhány állításával nem értek egyet, de legalább ő kezd úgy viselkedni ahogy egy igazi politikusnak kellene.
Szerintem axiómának is vehetjük: amit kritizálni, meghaladni szeretnénk, azt először meg kell tudnunk érteni, vagy legalábbis megpróbálni megérteni.
De ha nem, hát nem...

BiG74 Bodri 2018.08.28. 16:45:49

@leponex:
Nem kell úgy rohanni!
Természetes, hogy Ungár pár mondata mögé mindenki rak valamilyen gondolati hátteret, amely valamilyen szinten inkább őt jellemzi. Aztán, hogy mi lesz, az talány.
Amúgy a helyzet azt mutatja, hogy a "diktatúra van" és a "vesszen orbán" elég jól működik, csak van nála jobban működő demagóg sablon is, ami bőven elég egy szétdarabolt ellenzék esetében a bukáshoz.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.28. 17:06:21

@BiG74 Bodri:

Attól nem lesz senki se Fidesz barát, hogy a migrációt elutasítja, csak legfeljebb felelős hazájáért aggódó polgár.
Egyébként pont ez a problémátok.

Azt hiszitek, hogy mindent alapból ellenezni kell, amit Orbán képvisel, azt is amit azért képvisel, mert éppen az a többségi akarat !

BiG74 Bodri 2018.08.28. 17:11:21

@Rettegek mert ballib vagyok:
Nem akarlak megsérteni, bár ismerlek, de van némi hasonlóság közted és egy faék közt.
Nagyon szívesen ki is fejteném (nem a hasonlóságot!), de annyira felesleges és unalmas egy nyamvadt fityisztrollal vitázni, hogy inkább kihagyom.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.28. 17:12:36

@Zöldi László:

Megnéztem a google relevanciákat:

Kapiskálni 16,500
Kapizsgálni 31,800
Kapisgálni 57,300

Találat. Tekintve hogy a szabályok követik a nyelv változásait, aktív használatának tulajdonságait, és nem fordítva, így vélhetően hamarosan a 'Kapisgálni' is elfogadott lesz.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.28. 17:15:03

@BiG74 Bodri:

Attól hogy most éppen nem kurvaanyázol, hanem entellektüel módon próbálsz (igen gyengén) személyeskedni éppen, mindenki látja, hogy nincs igazad, és kerülöd a felvetést.

Zöldi László 2018.08.28. 17:19:30

@Rettegek mert ballib vagyok: Magyar szókincstár, 414. oldal: kapiskál. Hitelesebb, mint a Google.

Halibuli 2018.08.28. 17:33:12

A mai politikai elit híján van annak a sokak által várt pártnak és személynek, amely hihetően tudná üzenni jobbra is, balra is, hogy középen lehet bekapni.

leponex 2018.08.28. 17:33:45

@BiG74 Bodri: " csak van nála jobban működő demagóg sablon is,"

:) Kösz hogy megerősíted az egyik régi vesszőpacimat: 2002-ben OV. beláthatta, olyan médiaviszonyok között a demagógiára valóban vevő jelentős számú szavazópolgárt nagy hiba lenne otthagyni a szocialistáknál, a magyar 'liberálisoknál'. Jobbnak kell náluk lenni mindenben, ha győzni akar hosszabb távra.
Ha demagógia, hát legyen, de jobb, ütősebb, hatékonyabb.
És lőn, a ballib hagyományos fegyvereit elvette tőlük, és azzal verte rommá őket:)
Hogy ez nekem sem tetszik? Nem.
'De én sem tehetek mást, ellenfeleim is ezt teszik!'

Érvekre érveket, -már ha vannak, demagógiára demagógiát. Na ebből van rengeteg.
Ennyi.
Egy picit mintha ebből lépne kicsit ki Ungár.
Már ha hagyják.
Nem fogják...

BiG74 Bodri 2018.08.28. 17:37:31

@Rettegek mert ballib vagyok:
Nem személyeskedem, csak közlöm, hogy személyed miatt feleslegesnek tartok bármilyen eszmecserét, veled. Rém unalmas.

BiG74 Bodri 2018.08.28. 17:42:01

@leponex:
Nos, én a péterkében nem bízom egy picit sem. Viszont nyugodtan elmehetnél segíteni egy kicsit neki, hátha megértené amit nekem írtál.

maxval balcán bircaman · http://bircahang.org 2018.08.28. 17:47:06

Az LMP lassan kimászik a ballib összefogdosásból, ami jó hír.

Ellenzéki Tüntető 2018.08.28. 17:59:46

@BiG74 Bodri: "Amúgy a helyzet azt mutatja, hogy a "diktatúra van" és a "vesszen orbán" elég jól működik,"

Ja, pl. már harmadszor nyer Orbán. Meg megnyerné bármelyik időközit. Meg az EP-t is meg fogja. Királyul működik, bár minél tovább menne :D

földforgató 2018.08.28. 18:03:33

@Rettegek mert ballib vagyok: Kedves barátom légyszíves világosíts már fel Orbán mit képvisel migráció ügyben? 2015 szeptember ENSZ közgyűlés. kérte a kvóta rendszer kidolgozását. Utána ide egy migráns sem teheti be a lábát. Közben csak sikerült pár tízezer szegény ágrólszakadt kötvényest befogadni , sőt aki szépen kopogtatott azt is beengedték. Hogy is van ez?

BiG74 Bodri 2018.08.28. 18:13:14

@Ellenzéki Tüntető:
Működik, mert jelentős (volt) az ellenzéki tábor teljes támogatottsága. Az más kérdés, hogy a fityisz koncentrálni tudta egy pontra a behívott szavazóit, míg az ellenzék szétszedte apró, értéktelen forgácsokra.

földforgató 2018.08.28. 18:14:06

Teljesen el is fogadtam volna Schmidt Mária kisfiának szavait a választások előtt. Mint oszlopos LMP-s az őszinteségi roham akkor lett volna igazi Esetleg az LMP szavazók nagy része nem szavazott volna kis Fideszre.

morph on deer 2018.08.28. 19:39:09

@leponex:
“Szerintem axiómának is vehetjük: amit kritizálni, meghaladni szeretnénk, azt először meg kell tudnunk érteni, vagy legalábbis megpróbálni megérteni.
De ha nem, hát nem...”

Nem az a baj, hogy nem próbálja az ember, csak ugye nem mindenki orvos, és ez némiképp befolyásolja a beteg megitélését.

Kinél így, kinél úgy.
Lám, Ungár Péterből kihozta azt az együttérzést, amire apró gyermekkorától trenírozták! Végre eljött az ideje egy “tökös” hűségnyilatkozatnak is, most, hogy már nincs aki belebeszéljen.
Közben vannak betegtársak, akik biztosak benne, hogy 49% ≦ 66%, akár több millióan is!

Én inkább mégis a klasszikus válasszal értek egyet, mely szerint “forduljon szakemberhez”.
NEM gázszerelőre gondoltam, csak szólok..!

Mindenesetre aranyos, hogy a hívek pont annak a ... személynek számára követelnek enyhébb, udvariasabb, hogy úgy mondjam “politikailag korrekt” bánásmódot és szóhasználatot, aki hadjáratot indított a PC kifejezések használata, és úgy általában az elemi udvariasság ellen, a szókimondást nevezve fontosnak, azaz, hogy végre nevezzük nevén a dolgokat!
Viszont - érdekes módon - mindez csak addig fontos, amíg másról van szó! A jelek szerint mindenki mással kapcsolatos megnyilvánulás lehet annyira durva és primitív, amennyire csak kehet, hiszen ez nem probléma!

No “PC”, remember?

Akkor most mi is a baj akkor, ha valaki - én, például - egy megalomániás kis gyökérnek tartom orbán viktort, és ezt ki is mondom?

(Mielőtt bárki hisztizni kezdene a - látszólagos - anonimításom miatt: meg lehet nyugodni, a TEK már jó ideje pontosan tisztában van a személyazonosságommal, szóval ha valaki törvényesen akar tőlem valamit, akkor módjában áll. Feltéve, hogy idetalálnak, ahogy mondjuk bárhová..!:))

szepipiktor 2018.08.28. 19:50:02

Tényleg van olyan ostoba, aki egy full fideszes alapú figurának elhitte, hogy az ellenzéki lmp híve? esetleg igazolhatjuk az lmp-fidesz kapcsolatot is?

0dzsud0 2018.08.28. 20:21:02

@Zöldi László: www.nyest.hu/hirek/kapiskal-vagy-kapizsgal

"A magyar nyelv történeti-etimológiai szótára (TESz.) az Új magyar tájszótárból idézi a kapizsgál alakot is, tehát ez a kiejtési változat is dokumentálva van."

ez is csak egy google keresés lett volna...

nick papagiorgo 2018.08.28. 20:44:42

A szerkesztési problémákkal nem foglalkoznék.

Viszont a(z ellenzéki, elsősorban) pártoknak fel kéne fogni, hogy kb. egy olyan terméket árulnak, mint a túró rudi.
Az nem segít, hogy "de a miénket azért veszik kevesebben, mert a "xxxilka féle" túró rudi a kampányával letarolta a piacot, na persze ők megtehetik, senki sen tud a xxxxilkával versenyezni", mi nem tudunk a vidéki boltokba eljutni".

Az sem segít, ha bizonygatjuk, hogy a miénk jó, közben, ha megkóstolják, büdös. Vagy egész egyszerűen visszataszító a csomagolása, vagy bizonyos boltokban nem is kapható stb.

Az sem a vásárlói bizalom növelését szolgálja, ha kirúgjuk a vezérigazgatót, vagy a cégermékfejlesztésért felelős főmérnöke/igazgatója távozik, és kígyót-békát kiabál volt cégére, hogy igazából azok sz...ból csinálják a rudit, és ő ezt most , hogy távozott, elmondhatja.

Ezek mind ilyen tök egyszerű dolgok. A túrórudigyártók is sok tanácsadót foglalkoztatnak (leginkább tiszteletből, pl. régi vezérigazgatókat), de azok nem mindig adnak jó tanácsot - nemrosszindulatúak, csak elmúlt felettük az idő. Továbbá nem a tanácsadók viszik el a balhét, ha nem "megy" a termék.

Ungár ezt felfogta. Mások, meg úgy látszik, nem.

BiG74 Bodri 2018.08.28. 20:54:53

@szepipiktor:
A vége tényleg az lesz, hogy az ellenzéket is a vitya szervezi meg!

leponex 2018.08.28. 20:56:49

@morph on deer: "Akkor most mi is a baj akkor, ha valaki - én, például - egy megalomániás kis gyökérnek tartom orbán viktort, és ezt ki is mondom?
"
:) semmi, öregem. Nevetséges vagy, de ez legyen a te bajod.
(Látod, ilyen egy echte diktatúra, téged pontosan ismer a TEK, oszt sehol a fekete kocsi, hiába ácsingózol utána.)

Láthatóan zavar támadt az Erőben (ami ugye utoljára a Gordonnal volt, remeber?)
Hogyan mer a jól bejáratott ballib kánonból kiszólni egy ficsúr, aki persze nyilván beépített fideszes.

Pedig Péterünk semmi mást nem tett, mint kapcsolatba lépett Valóság Anyánkkal, és a 'mértékletességet' a legcsekélyebb mértékben sem OV érdekében vetette fel, mint lehetséges opciót az eddigi roppant eredményes, hatásos orbánozás-diktatúrázás-... és egyéb szamárságok ellenében.

HA egy mai 'ellenzéki' politikus tényleg szeretne valamit elérni, annak biza most már elkerülhetetlenül szembe kell nézni a valóval.
Végülis arról kellene valami érvényeset mondani, a szimpla ökölrázás, orbánozás, toporzékolás a nézőknek mulatság.
Hogy egy mostani példa rá, Szanyi EP képviselő úr "a kerítés egy Auschwitz light." mértéktelenségét a Seres volt kénytelen szóvá tenni, vélem hiába.

De hogy segítsek megérteni, bár ezt ölég világosan érzékeltette Péter is, miért (volt) eredménytelen a mértéktelen diktatúrázás, a de szar itt élni mantra, .... olvasd el.
Hátha megértesz belőle valamit.
Talán, ez a biztos ...
De ha nem, hát nem.
De csak folytassátok :))

BiG74 Bodri 2018.08.28. 21:27:51

@leponex:
Már ne haragudj, de mennyi szamárságot vetett be a fityiszes propaganda, melyet bekajáltatok, mindenhol hangoztattatok, amit most csendben megcáfoltak, arról semmi? A diktaturázás és egyebek átmentek, csak a fiyisznek is megvolt a maga kis túlpörgetett demagógiája. Ráadásul ha vesztett volna több százezer szavazót, az ellenzék akkor sem profitált volna belőle, mert sokfelé oszlott volna a nép.
A közös akolból kivillanó péter pedig azt mondja amit ti, ezért tetszik nektek, és ezért nem értitek, hogy miért lóg ki a lóláb a nem fityiszesek számára. Ő sem érti, mert tanácsadója az a nagy felismerés ellenére van neki, az viszont nem ellenzéki, mint ahogy soha sem volt az.

morph on deer 2018.08.29. 00:03:23

@nick papagiorgo:
“ "de a miénket azért veszik kevesebben, mert a "xxxilka féle" túró rudi a kampányával letarolta a piacot, na persze ők megtehetik, senki sen tud a xxxxilkával versenyezni", mi nem tudunk a vidéki boltokba eljutni".

morph on deer 2018.08.29. 03:41:33

@leponex:
“Pedig Péterünk semmi mást nem tett, mint kapcsolatba lépett Valóság Anyánkkal, és a 'mértékletességet' a legcsekélyebb mértékben sem OV érdekében vetette fel, ”

Valóság Anyánkkal?
Azzal a kancsal szépséggel, aki ráadásul a szépségén túl “okos”’ is, és “festett egekbe néz”?
Hát, ha csak úgy nem...

Avagy érthetjük úgy is, hogy ha manapság netán mégis valamire akarod vinni politikailag, akkor jobb, ha megbarátkozol a felláció nemes gondolatával?

Az elempé nevű gittegylet eddigi tevékenységét nézve ez egy meglehetősen rekeváns alternatívának látszik....

Mindazoáltal már előre gratulálok a “Szél kormány” betagozódásához, ahogy ennek történnie rendeltetett!

“Frankly, my dear, I don't give a damn” - mondhatnám, ha csak az események érdekelnének. Sajnos engem a miértek mozgatnak meg, onnan nézve pedig egészen másfajta kép áll ösze..!

Care to explain?

leponex 2018.08.29. 04:57:22

@BiG74 Bodri: fentebb írtam, van az az egyharmadnyi szavazópolgár, akik valóban az egyszerűsített (un. 'demagóg') üzenetekkel érhetők el, amint az eredmények mutatják: ezt is jobban művelte a mostani kormányoldal.
Én az értelmes érvek pártján vagyok - de még a netes blogokon sem ez jellemző, eltekintenék a konkrét nickek sorolásától ...
De hogy lásd, miért is esélytelen jelenleg bármiféle értelmes kommunikáció még egy blogon sem:

"A közös akolból kivillanó péter pedig azt mondja amit ti, ezért tetszik nektek, és ezért nem értitek, hogy miért lóg ki a lóláb a nem fityiszesek számára."

Tehát vannak a fityiszesek (a 'ti') meg a nemfityiszesek, és ha egy nemfityiszes Ungár az eszét használva a valóságból veszi a tapasztalatait, és történetesen arra a következtetésre jut, hogy az illegális migráció (mindenki számára) rossz, és ez megegyezik Orbán véleményével, akkor legott fityeszes lesz.
De már akkor is fityiszes, ha a harmadik kétharmadból azt a logikus következtetést vonja le, hogy akkor valamit nagyon nem jól csinálhatnak a nemfityiszesek.

Hát ha ezzel a hozzáállással jól érzitek 'magatokat', akkor csak
FOLYTASSÁTOK !

leponex 2018.08.29. 05:23:33

@morph on deer: "Valóság Anyánkkal?
Azzal a kancsal szépséggel, aki ráadásul a szépségén túl “okos”’ is, és “festett egekbe néz”?
Hát, ha csak úgy nem...

Avagy érthetjük úgy is, hogy ha manapság netán mégis valamire akarod vinni politikailag, akkor jobb, ha megbarátkozol a felláció nemes gondolatával?"

Értem én, hogy ez a reménytelen, elérhetetlen kapcsolat hajt téged a blogokon, hogy majd egyszer végre Valóság Anyánk észreveszi alig titkolt nemes gondolatodat ...
Talán meg kellene ismerkedned vele, nem csak magaddal és a sztereotipiáiddal tartanod bensőséges kapcsolatot...
Menni fog, másoknak is sikerült ...
De ha nem, hát nem.

chrisred 2018.08.29. 05:26:36

@nick papagiorgo: "Az nem segít, hogy "de a miénket azért veszik kevesebben, mert a "xxxilka féle" túró rudi a kampányával letarolta a piacot, na persze ők megtehetik, senki sen tud a xxxxilkával versenyezni", mi nem tudunk a vidéki boltokba eljutni"."

És ilyenkor egy vállalkozó annyit tehet, hogy felszámolja a cégét, és beáll alkalmazottnak a xxxilka céghez. Ahogy Ungár is teszi.

Netuddki. 2018.08.29. 08:33:11

Miért ez az izzadtságszagú erőlködés a közismert (és fizetett?) narancstrollok körében az Ungárral kapcsolatban?

Nálam, a tavalyi Momentumos fesztiválon vágta el végleg a kis micsodáját a csávó. Utána már látszott, hogy inkább NER kompatibilis lesz mint LMP-s. Volt pár húzása azóta ami ezt erősítette. Ezek után kit érdekel mit hadovál össze-vissza? Mitől lenne jelentős politikai tényező? Örökölt egy rahedli pénzt, aminek a segítségével, és az LMP-sek ostobaságának köszönhetően éppen tönkrevágja az LMP-t? Gyakorlatilag már minden jelentős arc otthagyta őket.

Visszatérve a narancstálibokra. Miért kezték Ungár ilyen látványosan védeni?
A felületes szemlélő azt látja, hogy anyuci pici fia próbál közeledni az akol melegéhez. Valójában meg azért, mert ezzel is éket verhetnek az LMP-n belül. Így megy ez abszurdisztánban.

Kivlov 2018.08.29. 08:36:14

@Zöldi László:
Felétek, lehet úgy írják-mondják.
Mifelénk: kapizsgálni.

Ahogy valahol van lipityóka, máshol meg libikóka.

Netuddki. 2018.08.29. 08:38:45

@leponex: Azt, hogy miért nem lehet értelmes kommunikációt folytatni a politikai jellegű blogok 99%-án, Kéri László pár napja leírta. Ami persze már előtte is ismert volt. A fidesz által közpénzből fizetett narancstroll horda miatt. Ennyi, kár picsogni.

Netuddki. 2018.08.29. 08:43:17

@Kivlov: Bugrisok valóban úgy írják, helyesen meg kapiskál. Nézz utána b+! Capito?

Kivlov 2018.08.29. 09:10:11

@Netuddki.:
egészségetekre.
Capisci?

0dzsud0 2018.08.29. 14:46:20

@Netuddki.: fentebb már linkeltem, mindkettő elfogadott. amúgy capisco. nincs is cukibb, mint amikor a legnagyobb sültparasztok próbálnak modoroskodva műveletnek látszani, ez most neked sem sikerült.

morph on deer 2018.08.29. 18:08:46

@leponex:
“...majd egyszer végre Valóság Anyánk észreveszi alig titkolt nemes gondolatodat ...”

Más már nem is hiányozna!
Még a végén rólam is kiderül, hogy 56-os hős vagyok, mint Dózsa..!
;)