Médianapló

Médianapló - Hogyan viselkedjen társaságban egy magyar miniszterelnök?

2018. július 10. 09:50 - Zöldi László

Amit most rögzítek, abban több a honfitársi bú, mint a kajánkodás vagy a leleplezés szándéka. Az országunkat képviselő csúcspolitikusok viselkedési kultúrájáról tűnődnék.

Az egész magyar sajtón, sőt a közösségi oldalakon is végigfutott egy alig percnyi dokumentáció. Üléseztek az Európai Unió kormányfői, és a valószínűleg magyar operatőr fölvett egy jelenetet, amint miniszterelnökünk az unió két legerősebb emberéhez lépett. Miközben Macron francia államelnök és Merkel német kancellár beszélgetett, Orbán Viktor régi szokásához híven a nyakkendőjét igazgatta, és várta, hogy a tekintetük feléje irányuljon. Arcán érdeklődő mosoly, a kelletlenség láttán azonban ráncba szaladt a homloka, sőt azt is megkockáztatom, hogy elkomorodott. Ám ismét mosolyra derült - még egy kísérlet a bekapcsolódásra -, a megzavart politikusok azonban elindultak az ellenkező irányba. A miniszterelnökünktől távolabb kerülve újra megálltak, hogy meghitt beszélgetésbe elegyedjenek.

Talán még az is elképzelhető, hogy a két európai nagyhatalom vezetője „hivatalból” lenézte a tízmilliós Magyarország első emberét. Ez nem volna szép tőlük, mindazonáltal nehéz szabadulni a gondolattól, hogy Orbán Viktor politikája, itthoni hatalomgyakorlása is szerepet játszott a brüsszeli fogadtatásban. Félő, hogy rendszeresen zsebre vágott keze és az első generációs értelmiségiekre jellemző társasági ügyetlensége sem teszi túl kapóssá az uniós kormányfők kifinomult gyülekezetében. A jelenséget mégse hegyezném ki a jelenlegi miniszterelnökünkre.

Volt egy másik kormányfőnk, Gyurcsány Ferenc is, aki szintén érdekes módon viselkedett az uniós kormányfők brüsszeli csapatában. Mindenki sötét öltönyben, világos ingben és velük harmonizáló nyakkendőben érkezett a találkozóra. Gyurcsány is, ő azonban a légkondicionált teremben levette a zakóját, és lezser mozdulattal az asztalra dobta, két miniszterelnök közé. S hogy ez korántsem volt szokatlan tőle, azt egy hazai esemény is érzékeltette. Az egyeztető tárgyalásra úgy érkezett, hogy a hóna alá csapott dossziét az asztalra hajította, egy szakszervezeti elnök és egy civil egyesületi vezető közé.

Akadtak olyan miniszterelnökeink is, akik megtanultak viselkedni a nyilvános helyzetekben. Az iménti példák mégis azt sejtetik, hogy a pápai és az alcsúti fiú mellett nehéz helyzetben lehettek-lehetnek a protokollfőnökök. Holott magyar állampolgárként szeretnék fölnézni az országunk első emberére. Nem mindig sikerül.            

89 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://medianaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr3814104185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rockjano 2018.07.11. 15:21:20

A legborzasztóbb szokása ez a kéznyálazás... most komolyan a kézcsók már időt len idők óta kiment a divatból (hálistennek) és nem is kéne visszahozni... ráadásul elég gusztustalan szokás és nem is túl higiénikus...

Nem tud a pali viselkedni az biztos és egyáltalán nem menti az ha a feri sem tudott...

we dont want arabs here..So what 2018.07.11. 15:22:45

Viselkedési problémája a buzi liberálisoknak van ebben az országban nem Orbánnak.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.hu/ 2018.07.11. 15:25:56

Milyen tanár, tánc és illem?!
Húzzon el, vagy faron billen!
:)

Muad\\\'Dib 2018.07.11. 15:33:47

@rockjano:
Szerencsére láthatóan neked fogalmad nincs a kézcsókról. Kézcsóknál legfeljebb annak a kezét nyálazgatod akit modern kifejezéssel élve meg szeretnél dönteni. Amúgy az ajkad hozzá sem ér a kezéhez...

bobijub 2018.07.11. 15:35:38

@we dont want arabs here..So what:
igen megszoktuk már, hogy a kilencvenháromezernégyzetkilómétert háboríthatatlanul a magánvidámparkjaként használónak semmi problémája a saját viselkedésével. tökéletesen nagyon jól (szándékos szótúlhalmozás) tudja, mikor, kivel, hol, hogyan kéne viselkednie, de széles ívben leszarja. még a viselkedését is kizárólag a szavazatvásárlás szolgálatába állítja. úgy viselkedik, úgy öltözködik, hogy kizárólag a rá ikxszelők kiszedett agya helyén üzemelő valaminek a működésére figyel. leszarja a saját nemzetközi tekintélyét, leszarja az ország nemzetközi tekintélyét, szarik mindenre, ami nem a hatalombanmaradását szolgálja.

Minden ballib bérretteg 2018.07.11. 15:38:01

Azért arra van egy fogadásom, hogy Orbán évekkel túléli Macron-t, és Merkel-t is, bármennyire is közösítsék ki, a migránsok elutasítása okán.

Tulajdonképpen már most is mindketten politikai hullák, csak még tetszhalott állapotban fontoskodnak egy kicsinyt.

Ellenzéki Tüntető 2018.07.11. 15:38:37

A Fahrenheites könyvben volt asszem ez, hogy a társaság egyik tagja azt mondta, hogy beszélgessenek a politikáról, és elkezdtek arról beszélni, hogy melyik politikus hogy néz ki meg melyiknek áll jobban az öltönye. Na ez most kezd ott tartani.

Ellenzéki Tüntető 2018.07.11. 15:40:59

@bobijub: ennyi erővel azon is vinnyoghatnál, hogy a kokakóla meg profitmaximalizálásra törekszik, miközben azt mondja hogy nem is.

Demokráciában minden politikus szavazatmaximalizálásra törekszik, amelyik nem, az hülye. Ez a rendszer logikája. Ne a játékost hibáztasd, hogy hatékonyan játszik, hanem a játékot, hogy hülyék a szabályai.

maxval balcán bircaman · http://bircahang.org 2018.07.11. 15:41:54

Alapvető követelmény: konzultálni a ballib agytrösszttel, az mindent tud, ezek után csak szó szerint követni kell, amit mondanak.

blah 2018.07.11. 15:43:07

akinek baj van a viselkedésével az a kakadu

sityak 2018.07.11. 15:53:08

@rockjano: Tolmácsként kísérgettem sokáig urainkat, mindig lebezséltem előre őket a kézcsókról, amelyre hajlamosak voltak. Nem illik ugyanis a funkcióban levő nőt ily módon megkülöböztetni férfi kollégáitól, ezt kifejezetten hol a nők lenézésének, hol kissé mulatságos keleti szokásnak veszik. Egyik sem jó. A világ így alakult, ez tudomásul kell venni.

sityak 2018.07.11. 15:54:46

@maxval balcán bircaman: Neked valami ritka betegséged lehet. Soha még nem olvastam tőled kicsit is objektív kommentet. Szánalmasan fekete-fehér számodra a világ.

n3spr3ss0 2018.07.11. 15:54:47

@Minden ballib bérretteg: Ennek mi köze az illemtanhoz? Hülye vagy, mint a példaképed.

Magyarország Europa jövője. 2018.07.11. 15:56:28

" társasági ügyetlensége sem teszi túl kapóssá az uniós kormányfők kifinomult gyülekezetében."

Ezek azok a kifinomult liberalisok, akik 3 ev alatt sem ismertek fel, hogy az illegalis bevandorlas veszelyt jelent a europai civilizaciora ?

Cycmen 2018.07.11. 16:05:08

Hát Ződi úr nekem úgy tűnik a leírásából, hogy a tehén Merkel meg a gerontofil Macron viselkedett bunkón, leszarva a protokollt. A kamerák előtt az ön által leírt módon semmibe venni egy harmadik politikust ? Ez mindent elmond a tetű EU kretén vezetőgárdájáról.
Emlékeztetném önt Zöldi úr, hogy vége a Kovács László által fémjelzett "merjünk kicsik lenni " korszaknak, ha tetszik ez a szervilis, a nagyok seggét feltétel nélkül nyaló libsicsicskáknak, ha nem!
A hányadik generációs értelmiségen lovagolni szintén undorító, ha naplopó újságíró lett volna az apja mint maga, az jobb?

Látens Inszinuáció 2018.07.11. 16:06:15

@Muad\\\'Dib:

Épp ezt akartam írni, de látom nem csak én ismerem az illemet.
Egyébként ez olyan tévhit, mármint hogy meg kell csókolni a kézfejet - pedig ugye nem, csak úgy teszünk mintha -, mint az egészségedre felkiáltás, holott ezt sem illik. Ez egy nagyon régi szokás volt, amikor még azt hitték a középkorban, hogy a tüsszentés azért van, hogy kiűzze a betegség démonát, például az angoloknál a pestist, (God bless you) és erre mondták, hogy "egészségedre", de ma már ezt sem illik, legfeljebb a szoros családtagoknál.

Cycmen 2018.07.11. 16:11:45

@sityak: Tolmácsként kísérgettem sokáig urainkat, mindig lebezséltem előre őket a kézcsókról, amelyre hajlamosak voltak.

Te hol tolmácsoltál jóbarát? A protokollosok dolga erre arra figyelmeztetni az "urainkat", egy tolmácsot ilyenért kirúgnak a picsába.
Ne akard már beállítani magad többnek mint ami vagy.

Cycmen 2018.07.11. 16:14:23

@Látens Inszinuáció:
Épp ezt akartam írni, de látom nem csak én ismerem az illemet.

Pedig azt hitted hogy csak te? :D
Szerény vagy. :P

GIeccsertetű 2018.07.11. 16:16:01

Orbáncképű még az asztalra is szarik, amikor ilyen helyzetbe kerül. Kokikat, sallereket osztogat, közben itthon EU pénzeket fosztogat. Igen, zsebrebaszott kézzel ugat, mint egy szűkölő kutya, közben orrát fennhordja, amíg hasra nem esik. Felnéz mindenkire a húgyagy, de nem azért mert tanulni szeretne, hanem azért mert egy kibaszott geci törpe.

Sir Galahad 2018.07.11. 16:19:16

Orbán viselkedésével azt üzeni a szavazóinak, hogy egy vagyok közületek, olyan vagyok, mint ti. Úgy tűnik eddig, hogy ez az üzenet átmegy. Az, hogy ez a nagyrészt tudatosan megkomponált viselkedés nem tetszik mondjuk Merkelnek vagy Macronnak, tök mindegy, nekik Magyarországon nincs szavazati joguk. Ami meg Gyurcsányt illeti, nos, ő is próbálkozott hasonlóval, de neki nem jött be. Talán mert mesterkélt volt, talán mert közben tönkre vágta az országot és ez nem igazán tette szimpatikussá - mindegy is.

arabok balrol 2018.07.11. 16:21:46

Felolem az asztalra is szarhat, ha eleri amit akar.

Andalúziai kutya 2018.07.11. 16:35:25

Sok rossz miniszterelnöke volt már az országnak, de ilyen tahó, mint ez a hazug lopós focista még nem volt. Látszik rajta, hogy életében nem volt igazi munkája, 1990 óta élősködik a magyar nemzeten.... és van pofája bevallani a 700 ezres megtakarítását, Magyarország leggazdagabb embereként a 40 millió forintos falikárpitos irodájában... szánalmas, és azok is akik elhiszik ezt a szemfényvesztést...

veghs 2018.07.11. 16:37:15

Ez szerintem is inkább a másik kettőt jellemzi. Ezzel OV abszolút nem követett el viselkedési hibát. Át kellene írnod a bejegyzés címét “elnökök és kancellárok” viselkedési kultúrájára.

we dont want arabs here..So what 2018.07.11. 16:40:00

@bobijub: Ahhhh Te is drága. Seggfej vagy baszdmeg, nagy seggfej. Te is abból indulsz ki hogy aki nem buzi simogató migráns fanatik baloldali liberális faszfej az mind Orbán hívő. Hát nem. Te meg seggfej, minden következő választáson csodálkozni fogsz hogy miért maradsz alul. Mert ostoba vagy mint a gazdáid. Hazátlan, fogalmatlan gyökerek vagytok.

Cycmen 2018.07.11. 16:40:19

@Andalúziai kutya: "és van pofája bevallani a 700 ezres megtakarítását, "

Nyugi köcsög tényleg ennyi zsozsója van. Nincs is szüksége többre, minek a megtakarítás amikor haláláig miniszerelnök lehet az ilyen impotens ballib csürhe mellett mint ti vagytok! :D

vackor1 2018.07.11. 16:58:52

Hol lehet megnézni az említett felvételt ? Tud valaki egy linket hozzá ?

deneskata 2018.07.11. 17:03:12

Igazán mulattató olvasni a hozzászólásokat. Tökmindegy, hogy baloldali vagy jobboldali érzelmű a hozzászóló, egyformán durva és közönséges a hangnem . Ezért aztán úgy gondolom, kár is itt tovább vitatkozni. Orbán kétségkívül épp a megfelelő miniszterelnök számukra.

Cycmen 2018.07.11. 17:08:10

@deneskata: Szójjá rá a sok bugrisra! :D

Mákosi Rátyás 2018.07.11. 17:20:18

Igen, Orbán jóval a többiek előtt felismerte, hogy az ellenőrizetlen bevándorlás veszélyt jelent Európára. Volt mersze 3 évvel ezelőtt egy olyan álláspontra helyezkedni, amiért akkor még mindenki fújt rá. Ezek tények, és jó helyzetfelismerésről és bátorságról tanúskodnak. Respekt neki mindezekért.
És akkor most azt magyarázza el nekem valaki, hogy egy ilyen nagyszerűen fantasztikus politikusnak miért esik nehezére megtanulni, hogy a zsebredugott kéz mások társaságában csak annyiról árulkodik, hogy a tulajdonosa egy prosztó, aki pont lenézi a társaság többi tagját. És kiragasztathat az aktuális ölebével millió óriásplakátot, hogy "Tiszteletet Magyarországnak", ezzel csak annyit fog tapasztalni, hogy a többiek csendesen odébbhúzódnak, amikor közeledni látják. És tiszteletből sem lesz több. Nagyon fel tudnak háborodni a kormányban, meg azon kívül is, amikor valami, a Fidesznek nem tetsző dolog hangzik el az EP-ben. Egyből hallhatjuk, hogy "Magyarországot támadják", és valahol jogos is, mert a minielnök mégiscsak hazánk legismertebb képviselője. A baj az, hogy Orbán nem csak akkor képviseli ám Magyarországot, amikor harcba kell szállni Brüsszel ellen, hanem ilyen társas összejöveteleken is, és úgy látom, ez a terep sokkal ingoványosabb neki.
Amúgy a büdösbunkó viselkedése nem csak a külföldiek számára látható, szerintem itthon érzi magát igazán elemében. Amit "a Patyival" művelt az emlékezetes videóban, vagy talán emlékszik mindeki a bohócügyi államtitkáros beszólására, amikor a tűzoltószakszervezet képviselőjével tárgyalt (haha). De nyilván sorolhatnám még. Ezek mind azt mutatják, hogy egy pökhendi, magát kb. tévedhetetlennek képzelő, ember, aki úgy gondolja, hogy bárkivel megtehet bármit, merthogy ő itt a király.

Attilajukkaja 2018.07.11. 17:26:47

@GIeccsertetű:
"Felnéz mindenkire a húgyagy, de nem azért mert tanulni szeretne, hanem azért mert egy kibaszott geci törpe."
Ez kemény volt tőled! :o))))))))

@Minden ballib bérretteg:
"Nézd már meg a főnököd te szerencsétlen"
Azt ugye látod, hogy itt Gyurcsány gyerekekkel játszik?

@Sir Galahad:
"Orbán viselkedésével azt üzeni a szavazóinak, hogy egy vagyok közületek, olyan vagyok, mint ti."
Tényleg ennyire prosztó lenne minden magyar?
Na jó, a gyakori pálinkázás és a kolbásztöltés is bejöhet sok vidékinek, de azért ott sem mindenki ennyire eccerű népség. Vagy igen?

Hilda kisfia 2018.07.11. 17:34:33

@Attilajukkaja: Na jó, a gyakori pálinkázás és a kolbásztöltés is bejöhet sok vidékinek, de azért ott sem mindenki ennyire eccerű népség. Vagy igen?

Lehet hogy ezeknek akar megfelelni nem a hozzád hasonló pesti proliknak!
Az egyszerűség nem ilyesmiből következi cimbora! Ha egész életedben rá sem nézel a kolbász

Hilda kisfia 2018.07.11. 17:35:23

@Attilajukkaja: Na jó, a gyakori pálinkázás és a kolbásztöltés is bejöhet sok vidékinek, de azért ott sem mindenki ennyire eccerű népség. Vagy igen?

Lehet hogy ezeknek akar megfelelni nem a hozzád hasonló pesti proliknak!
Az egyszerűség nem ilyesmiből következi cimbora! Ha egész életedben rá sem nézel a kolbászra meg a pálinkára, akkor is csak egy kis tapló maradsz.

Attilajukkaja 2018.07.11. 17:36:05

@Mákosi Rátyás:
"magát kb. tévedhetetlennek képzelő, ember, aki úgy gondolja, hogy bárkivel megtehet bármit, merthogy ő itt a király"
Ha nem tesz semmit, csak áll (lecsúszott gatyában), akkor is ez szivárog a pórusaiból. Döbbenetes!

Attilajukkaja 2018.07.11. 17:40:14

@Hilda kisfia:
"Lehet hogy ezeknek akar megfelelni nem a hozzád hasonló pesti proliknak!"
Valószínűleg így van.

"Az egyszerűség nem ilyesmiből következi cimbora!"
Nem vagyok a cimborád, de abban egyetértek, hogy az egyszerűség nem ebből fakad. Az egyszerűség még a pesti proliknak is egy szimpatikus vonás, de a képmutatás egyáltalán nem az. :o)))))

"Ha egész életedben rá sem nézel a kolbászra meg a pálinkára, akkor is csak egy kis tapló maradsz."
Te csak tudod! Taplóságban te vagy a szakértő!

morph on deer 2018.07.11. 17:46:09

@Minden ballib bérretteg:
“bármennyire is közösítsék ki, a migránsok elutasítása okán.”

A tahóság okán közösítik ki, nem másért, de az is épp elég.
Ugyanis ha látod, hogy két személy beszélgetést folytat, akkor masszív bunkónak kell lenned ahhoz, hogy odaoldalogj és be akarj állni harmadiknak, ha nem hívtak és kértek meg rá!
Ez bármilyen társaságban így működik, ahol a dresszkód már elvárja, hogy öltönyt-nyakkendőt viselj.

Azt persze illuzórikus még elképzelni is, hogy a futballpályától társasági modorral felszerelve kerül tovább valaki, de az ég szerelmére, egy miniszterelnöknek ezt tudni munkaköri kötelesség!

Nem tudta, nem hozta otthonról, ez van, de akkor meg kell tanulnia, mert ez már nem viktorka szaladgál a fűben Felcsúton, hanem orbán, a magyar miniszterelnök, aki Magyarországot képviseli!

Kutya kötelessége - lenne - megtanulni a társasági és a protokolláris viselkedés szabályait, mert már nem focista, sem nem a felcsúti bonviván, aki kézcsókkal köszönti a vegyesbolt kiszolgálóját, hanem Magyar miniszterelnökként találkozik egy másik ország miniszterelnökével, és ha tetszik, ha nem, egy ilyen találkozásnak viselkedési szabályai vannak, amit ismerni kell, mert az IS a dolga!

Bár ha belegondolok, akkor ez bunkóság nyilván tökéletesen illik egy illiberális ország vezetőjéhez, így legalább “méltó” módon képviseli az országot.
Viszont legalább lépten nyomon óbégat, hogy “több tiszteletet”!

Hát van miért, valóban...

Éhesló 2018.07.11. 17:47:36

Hahaha!
Nem rossz teljesítmény ez buktortól, ha már csak ezért, meg holmi nadrághosszért tud ajvékolni a sok ballibbant barom.

Attilajukkaja 2018.07.11. 17:58:28

@morph on deer:
"ha belegondolok, akkor ez bunkóság nyilván tökéletesen illik egy illiberális ország vezetőjéhez, így legalább “méltó” módon képviseli az országot. "
Így van! :o))))
A lecsúszott gatya csak egy ráadás!

jaj de élvezem a libsik tehetetlen vergődését 2018.07.11. 17:59:35

Szanalmas, hogy a libbantak, a sokadik ketharmados megsemmisito, megalazo vereseg utan olyan dolgokba kapaszkodnak, hogy milyen Orban nadragja, meg hogy tartja a kezet. :)))
CSAK IGY TOVABB. Majd 22-ben az ujabb ketharmad utan is mondhatjatok, hogy milyen alacsony, meg hogy oszul. Ne aggodjatok, kicsit sem lesz szanalmas, hanem buszkek lesznek ratok a valasztoitok. :))))))

Korunk egyik legnagyobb gondolkodója · http://magiavali.blog.hu 2018.07.11. 18:11:52

Kelet és Nyugat között az lehet a különbség, hogy Puytinék az esélyét se adták volna meg annak, hogy csak úgy hozzájuk lépjen.

Attilajukkaja 2018.07.11. 18:14:39

@jaj de élvezem a libsik tehetetlen vergődését:
" libbantak, a sokadik ketharmados megsemmisito, megalazo vereseg utan olyan dolgokba kapaszkodnak, hogy milyen Orban nadragja, meg hogy tartja a kezet. "
Megalázó vereség? 23%-os részvétel mellett? Ugyan már!
Amúgy senki nem akar itt Orbán lecsúszott gatyájába kapaszkodni, ... csak kilátszana az alsógatyesz is! :o)))
starecat.com/content/wp-content/uploads/put-in-panties-putin.jpg

Burgermeister 2018.07.11. 18:33:43

jok a kommentek, irjatok még Viktorrol.

atyus45 2018.07.11. 18:35:59

Teljesen mindegy, csak ne úgy mint ez a bunkó!!!!!!

European citizen 2018.07.11. 19:08:54

Macron a szavazatok 24,1% -ával elnök. Merkel pártja a szavazatok 37,3%-ával kormányoz.

Szar ügy, hogy hármójuk közül Vityának van toronymagasan a legnagyobb felhatalmazása... :)

arabok balrol 2018.07.11. 19:25:40

@European citizen: "Szar ügy, hogy hármójuk közül Vityának van toronymagasan a legnagyobb felhatalmazása... :) "

meg Orbán érája tart majd a legtovább. Merkel bukásával /karácsonyig jó esélye van megbukni a bukmékerem szerint/ már az egész EU legvénebb rókája lesz Orbán miniszterelnök ÚR

tonypek 2018.07.11. 19:27:11

@Magyarország Europa jövője.: már a nick neved is elárul, fidesz troll.

nick papagiorgo 2018.07.11. 20:05:05

Előrebocsátom, hogy nem vagyok protokollszakértő, nem todum, és nem is akarom megítélni Orbánt (vagy Gyurcsányt stb), hogy mennyire viselkedik megfelelően, hányadik a "rangsorban" ki bunkóbb nála, és ki nem.

Viszont:
lehetsz te pl. a 10 ezer fős Ruritánia miniszterelnöke, egy hercig, snájdig ember, tökéletes protokollal, előkelőbb, mint Viktória királynő, még azt is tudva, hogy mikor milyen helyzetben álljon a bal lábad - és a kutya nem foglalkozik veled. Maxx annyi, hogy "ki az az elegáns úr? - Ruritánia miniszterelnöke. Aha, az is itt van Európában, milyen érdekes".
viszont
lethetsz te Hannibál a kannibál, aki a szütyőjéből kilógó kar- meg lábszárcsontokkal, lándzsáját rázva lép be, ha komoly országot képviselsz, komolyan vesznek. Mint ahogy komolyan vették a hótrészeg Jelcint, meg a cipőjével az asztalt ütő Hruscsovot, pedig egyik se a protokoll meg az etikett magasiskolája. Jean-Claude Junckert is komolyan veszik úgymond, pedig az ő viselkedése bevallottan "több, mint fura", hogy elegánsan fogalmazzak, ha már homár, én mondjuk nem Orbánon rugóznék, de végül is mindegy.

Úgyhogy ennyi. Kár ezen a gittet rágni, szerintem.
Aki meg nem illem- etikett- és protokollszakértő, az meg ne szóljon bele, hogy ez meg az milyen bunkón viselkedett (szerinte), mert igazából olyan témába szól bele, amihez lövése sincs. Itt elsősorban egynémely fenti hozzászólóra gondolok :)

Európai téridő 2018.07.11. 20:09:19

Egy meglehetősen régi vicc:
- Maga itt a tánctanár?
-Lófaxt, én az illemtanár vagyok!
Amúgy sajnos ez nem OV-t minősíti, hanem inkább a nyanyát és a mikront, valamint az ezt kipécéző ballib médiamunkásokat.

L von Richthoven 2018.07.11. 20:48:41

@European citizen:
elég szar ügy, hogy ez a felhatalmazás csak virtuális a csalás miatt.. de ez ne is zavarjon...

6.Lenin 2018.07.11. 21:01:15

És mi van olyankor, ha Merkel nem is nő, hanem a gender skálán a 12. és azokkal így illik.
Köcsögök, jár a pofátok, aztán fingotok sincs, hogy mi illik a 12.-el.

morph on deer 2018.07.11. 22:45:39

@European citizen:
“Szar ügy, hogy hármójuk közül Vityának van toronymagasan a legnagyobb felhatalmazása... :)”

Mire, szivi?
Hogy hívatlanul belepofátlankodjon két másik személy beszélgetésébe, vagy hogy a tahóságával villogjon?

Hát, ha te mondod..!

Novák Aircraft Ferencné 2018.07.11. 22:51:36

Hát igen, egy engedelmes kollaboráns miniszterelnöknek, aki lesi a brüsszeli és berlini direktívákat, járt volna a mosoly, egy-két jó szó, és a buksi simi. Ezt az elkanászodott Zorbányt viszont jól levegőnek nézte a felvilágosult és progresszív(magyarul pc idióta) Angela és Emanuelle..

Cycmen 2018.07.11. 22:59:35

@morph on deer: Hogy hívatlanul belepofátlankodjon két másik személy beszélgetésébe,

Azt fel tudod fogni, hogy itt politikai találkozóról van szó és nem olyasféle magánbeszélgetésről mint amit te a lottyadt seggű feleségeddel folytatsz ? Ergo Macronék a bunkók, az nem magánrandi volt, bár az Emanuel gyereknek a nyuggerek a gyengéi.

Nagyorrú Barbi 2018.07.12. 05:03:54

Megint egy cikk, ami csak azért íródott, hogy fikázza Orbánt. Jól fizet a Zsindex?

apro_marosan_petergabor 2018.07.12. 07:24:54

Liberok, elhiszem, hogy csalódottak vagytok, mertmár több, mint 10 éve nem tudtok közel férkőzni a hatala
omhoz (hála a magyarok Istenének), de ez a böffentésetek ismét aláhúzza, nem véletlenül.
Értelmes ember más kárán tanul, kevésbé értelmes sajátján, ti egyiken se. Frusztráltságotokat állandó öklendezéssel, böffentésekkel, grafomán önkielégítéssel kompenzáljátok, ahelyett, hogy magatokba méelyednétek, mi az oka, hogy az emberek nem kérnek belőletek? Egyszer. Másrészt ti nylatkoznátok a modorról, viselkedésről, amely részben a másik tiszteletén, konvenciók elfogadásán alapul? Azokon a dolgokon,amit sohasem fogatok el? Muhaha. Legtöbbetek gyökerei proli, szatócs (ebből is az alja), ávós világba vezetnek vissza (mely mindennek az alja), amelynek árnyékától a mai napig sem tudtok szabadulni, több ciklus kellett ahhoz, hogy a nemzet, nemzeti szót ideges kézremegés nélkül le bírjátok írni - ugyan honnan lenne elképzelésetek a jómodorról, viselkedésrő, eleganciáról, maradandó kultúráról - ha még ma is azért reszkettek boldogan(mondván ez a művészet), ha a szinpadon egy kissé hájas 40-es, pucér nyanya tollakkal össze-vissza ragasztva párhuzamosan két férfi farkát rángatja.. . vagy egy búza olyan darabot rendez, ahol katonának beöltöztetett színész utánzatok Magyaroszág térképére onanizálnak...
Na, szedjétek magatokat össze, s kezdjetek hozzá a magatokba nézéshez, tanuljatok, tanuljatok a nálatok sokkal különböktől, tegyétek hasznossá magatokat, tanuljatok magyarul beszélni és írni, s pár év múlva talán megjelenhettek szégyen és lelepleződés, feltűnés nélkül a magyar társadalomban.

a windows egy szemét 2018.07.12. 07:51:01

A felcsúti tahó hozta a disznóólban megszokott formáját. Genetikailag alkalmatlan a kulturált emberi viselkedésre, igazi fajbunkó. Pont mint a hívei.

Cycmen 2018.07.12. 08:22:39

@a windows egy szemét: Ne idegeskedjél, nem elég hogy lecsúsztatok a béka segge alá még infarktusat is akarsz kapni? Ha megdöglesz egyel kevesebb hazaáruló libsi patkány szavazó lesz. :D

a windows egy szemét 2018.07.12. 08:46:31

@Cycmen:

Relaxálj. Így csak azt igazoltad a példáddal, hogy igaz amit írtam. (Ne fáradj a válasszal, pont ugyanúgy szarok rá és rád, mint a tanulatlan tahó minielnöködre.

Cycmen 2018.07.12. 08:57:15

@a windows egy szemét: Nem szarsz te rám kisfiam, most is válaszoltál. Figyelmeztetnélek, hogyha a másik fél bárdolatlanságára próbálsz rámutatni, akkor érdemes kulturált formában tenni ezt, mert ahogy te csinálod lapaj stílusban, az kontraproduktív. Persze máshogy nem tudnál, hiszen magadat adod.

Zöldi László 2018.07.12. 09:03:01

@apro_marosan_petergabor: Nemcsak Önnek, hanem ama hozzászólóknak is, akik velem szemben védik Orbán Viktort. Ez a bejegyzés nem Orbánról szól, hanem a magyar miniszterelnökök viselkedési kultúrájáról. A jelenlegi kormányfő mellett kb. ugyanolyan terjedelemben hoztam szóba Gyurcsány Ferencet is. A kommentelők figyelmébe ajánlom, hogy a bejegyzés alapjául szolgáló videó félpercnyi utánajárással megnézhető a világhálón. Legalább utólag nézzék meg, előre is köszönöm.

Mákosi Rátyás 2018.07.12. 09:37:56

@Attilajukkaja: "Ha nem tesz semmit, csak áll (lecsúszott gatyában), akkor is ez szivárog a pórusaiból. Döbbenetes!"
Az. De ez nem túl jó tulajdonság ám, pláne ha egy ország vezetőjénél jeletkeznek ezek a tünetek. Az ilyen esetekből előbb-utóbb nagy sírás lesz..

Cycmen 2018.07.12. 09:49:13

@Zöldi László: Akkor esetleg az is lejött, hogy Macronék (is) taplón viselkedtek?
Egy politikai tanácskozás alkalmával négyszemközt sugdolózni, egy másik felet semmibe venni elfogadhatatlan.
A Macron Merkel párost egyedül országaik súlya teszi jelentőssé, amúgy nímand báb mindkettő.
Gyurcsány ideje lejárt, mindenki ismeri már, senkit nem érdekel, egyébként is azt vélelmezem hogy csak az Orbán elleni támadás ormótlanságát igyekezett tompítani a szóbahozásával.

Demokrata Hungarofil 2018.07.12. 09:50:16

A cikk kitűnő példa a zsigeri magyargyűlölő, liberál-fasiszta média végtelen Nyugat-imádó szervilizmusára. - A két töketlen nagyhatalom még töketlenebb vezetőivel is jó kapcsolatokra törekszünk, de mint a példa is mutatja, ez nem rajtunk múlik. - A két töketlen, Macronci, aki a saját nagyanyját vette feleségül és minden valószínűség szerint homoszexuális, nem éri meg a következő választást, ahogyan Stasi-Tehénkének alias MehrKill-nek is ez az utolsó lehetősége...

6.Lenin 2018.07.12. 10:18:23

A mai multikulti világban milyen etikettet kéne követnie?
Eltartott kisujjal kell aláírni a másik ország bombázására kiadott parancsot?
Vagy aláírni a csekket, amin az embercsempészeket támogatjuk, miközben gyerekek, nők százai-ezrei fulladnak a tengerbe? Milliók lesznek nyomornegyedek lakói, harmadrendű polgárként.
Országok gazdaságát, emberek millióit döntjük nyomorba, elegáns öltönyben?

Annyi őszinteség azért elvárható lenne egy kifinomult úriembertől(?), hogy saját magának legalább nem hazudik, mert esetleg ellenszenvet érezve beleköt lényegtelen dolgokba.

Egy illiberális gazembernek tartott,ocsmánynak titulált nácitól melyik oldalhoz tartozó jólneveltséget kéri számon a szerző? (a többi mindennap használt jelzőket most mellőzném)

citrix 2018.07.12. 10:31:53

Mielőtt társaságba (nem Mészáros Lölőt és nyalonc haverjait értem társaság alatt) vegyen fel egy rendes ruhát ami nem lóg rajta minden irányban. Nívós szabóságok felajánlották segítségüket az ügyben, szóvá téve a szemmel látható öltözködési gondokat.

Zöldi László 2018.07.12. 11:05:19

@6.Lenin: A jólneveltság nem tartozik oldalhoz.

6.Lenin 2018.07.12. 11:13:13

@Zöldi László:

Csak annak számonkérése, természetesen, ha már más nem marad a felsőbbrendűség téves tulajdonjogából.

Attilajukkaja 2018.07.12. 12:56:23

@Mákosi Rátyás:
" Az ilyen esetekből előbb-utóbb nagy sírás lesz."
Egyetértek! De miből nem lesz Magyarországon valamikor egyszer nagy sírás? :o)

@Zöldi László:
"A jólneveltság nem tartozik oldalhoz."
Erről van szó!!!

@6.Lenin:
"A mai multikulti világban milyen etikettet kéne követnie?"
Mindig az adott országét. Ez nem egyértelmű? Ha az EU-ban van, akkor meg az európait, nem a putyinistát.

Attilajukkaja 2018.07.12. 13:00:03

@Demokrata Hungarofil:
"A cikk kitűnő példa a zsigeri magyargyűlölő, liberál-fasiszta média végtelen Nyugat-imádó szervilizmusára."
De kemény szóvirágok, elftárs! :o)))) Csak nem a Pesti Srácok küldtek az oldalra, hogy jól beaszondjál itt a "libsiknek"? :o)))))

6.Lenin 2018.07.12. 13:22:03

@Attilajukkaja:

Melyik Európának az európaiját?
Melyik az éppen aktuális?
Vagy választhatom a kommunistákét, vagy a nácikét is? Vagy a másokat gyarmatként kezelőkét?

Pontosan igazolod azt, hogy vannak, akik magukat felemelnék valamilyen általuk választott homályos magasságba, és ezt szeretnék másokon számonkérni úgy, hogy őket soha nem fogadnák el egyenrangúnak ebben a homályos magasságban.

Attilajukkaja 2018.07.12. 13:47:06

@6.Lenin:
"Melyik az éppen aktuális?
Vagy választhatom a kommunistákét, vagy a nácikét is? Vagy a másokat gyarmatként kezelőkét?"
Az EU-ba tartozó európaiakét. És nem kell ebbe belezavarni az utóbbi idők posztkomcsiait, mint amilyen Orbán is. Az ilyenek mindig is kilógtak Európából.

6.Lenin 2018.07.12. 14:11:54

@Attilajukkaja:

Szerintem ne tereljük lényegtelen részletek irányába a dolgot.
Született ez a poszt nyilván jól átgondolt szándékkal, a látszat kedvéért még bele is kevert egy ma már jelentéktelen figurát a szerző (ez is inkább az igazi szándékot igazolja. A többieket miért hagyta ki?)

Az egész ellenzéki kommunikáció lényege ma, hogy amiben csak lehet, bele kell rúgni a jelenleg hatalmon lévőkbe, lehetőleg olyan témákban, amik felkorbácsolják a meglévő alantas indulatokat. A hozzászólások igazolják ezt szinte minden blogon.
Nyilvánvaló, hogy ezt nem fogják direkte elismerni. De ez a része nem is érdekel, mert nagyon rossz iránynak tartom. Ez az ő dolguk.

Az ellenzék feladata egy hiteles alternatíva bemutatása lenne az elsődleges, ennek hiányában ilyen mondvacsinált (vannak benne elfogadható részek is néha, de ezek ma mellékes kérdések) ügyeken rugózni pótcselekvés.
Nem vagyok feltétlen híve a jelenlegi kormánynak sem, de egy napra kész alternatíva hiánya nekem is rossz üzenet. A reménytelen helyzeteket kevesen kedvelhetik, én sem.

Mennyire fér bele a jólneveltségbe mások hülyének nézése? Vagy úgy kezeljük, mintha azok lennének?
Ne kérjünk számon másokon olyasmiket, amiket mi se tartunk be.

Attilajukkaja 2018.07.12. 14:32:09

@6.Lenin:
"Az egész ellenzéki kommunikáció lényege ma, hogy amiben csak lehet, bele kell rúgni a jelenleg hatalmon lévőkbe, lehetőleg olyan témákban, amik felkorbácsolják a meglévő alantas indulatokat. "
Az alantas indulatokat szerintem nem a sajtó korbácsolja fel, hanem maga a kormány. Nagyon nehéz lenne róluk bármilyet pozitívumot is írni.

" nagyon rossz iránynak tartom. Ez az ő dolguk."
Ha rossz az irány, az nem véletlenül alakult így. A sajtót Orbán prostituálta el úgy, hogy ekkora szakadék tátong ma a kormány és a megmaradt ellenzéki sajtó között.

"Az ellenzék feladata egy hiteles alternatíva bemutatása lenne az elsődleges"
Na meg az, hogy rávilágítson, kritikusan álljon a kormány gaztetteivel szemben. Mi ezzel a gond?

"egy napra kész alternatíva hiánya nekem is rossz üzenet"
Nekem lejön a naprakész alternatíva: az EU-val kellene együttműködni, szorosabbra fűzni a kapcsolatokat, nem pedig Erdogannal vagy Putyinnal. Az EU-t persze lehet kritizálni, konstruktív kritikával illetni, de kerékkötőnek, folytonos rosszakarónak lenni benne, felesleges és nagyon káros dolog, véleményem szerint.

"Mennyire fér bele a jólneveltségbe mások hülyének nézése?"
Ezt kérdezd meg Orbántól. Nagyobb szakértője jelenleg nincs nála a témának.

6.Lenin 2018.07.12. 15:04:55

@Attilajukkaja:

Ki dönti el helyetted, hogy mit olvashatsz a neten, vagy bárhol? Melyik tv-t KELL nézned?
Vagy önállóan képtelen vagy feldolgozni az olvasottak/látottakat/megélteket?

Orbán miatt hülye az ellenzék? Na ne.

"Na meg az, hogy rávilágítson, kritikusan álljon a kormány gaztetteivel szemben. Mi ezzel a gond?"
Csak annyi, hogy én is látom a hibákat, de nem látom az alternatívát.
Orbán gatyája ráncos, azt meg leszarom. Jöjjön egy másik ráncos gatyájú és tegye rendbe a dolgokat, ha el van cseszve.

Mennyivel jobb nekem, ha egy német gyárban kellene dolgoznom harmad bérért? Vagy egy nyugati bank viszi el a házamat?

Orbántól még soha nem halottam, hogy kritizálta volna mások jó neveltetését, ruházatát. Az elhibázott politikájuk következményeiről már többet, de az miért baj? Az a dolga.

Olvasok/nézek sok mindent minden oldalról, és képesnek érzem magam ezekből következtetéseket is levonni ( akár téveseket is, bár a jelenlegi helyzet inkább engem igazol)

Attilajukkaja 2018.07.12. 15:23:21

@6.Lenin:
"Ki dönti el helyetted, hogy mit olvashatsz a neten, vagy bárhol?"
Leginkább az elérhetőség, de van, ahol a polgármester.

"Vagy önállóan képtelen vagy feldolgozni az olvasottak/látottakat/megélteket?"
Igen, van egy ilyen réteg. Érdekes, hogy főleg a szegényebb régiókban.

"Orbán miatt hülye az ellenzék? "
Nem hinném. Nagyrészt nem. De miért kérded?

"Csak annyi, hogy én is látom a hibákat, de nem látom az alternatívát. "
Látod, ez egy teljesen másik problémakör. Ezért kár az ellenzéki sajtót okolnod.

"Orbán gatyája ráncos, azt meg leszarom."
Szegény, nagyon le van gatyásodva mióta Patyi megbírságolta törvényszegésért. :o))))

"Mennyivel jobb nekem, ha egy német gyárban kellene dolgoznom harmad bérért? "
Annyival, hogy nincs helyette magyar gyár. Nem harmadbérért, hanem semennyiért sem. Mit gondolsz, Orbán miért ad nekik akkora adókedvezményeket?

"Orbántól még soha nem halottam, hogy kritizálta volna mások jó neveltetését, ruházatát. "
Ez furcsa is lett volna az ő szájából! :o))))))))

"Olvasok/nézek sok mindent minden oldalról, és képesnek érzem magam ezekből következtetéseket is levonni ( akár téveseket is, bár a jelenlegi helyzet inkább engem igazol)"
Ez jó. Örülök neki. És miben igazol téged a jelenlegi helyzet?

6.Lenin 2018.07.12. 15:38:51

@Attilajukkaja:

"Ez jó. Örülök neki. És miben igazol téged a jelenlegi helyzet?"

Mert elolvastam, amit most írtál, és mindent igazoltál.

"Ki dönti el helyetted, hogy mit olvashatsz a neten, vagy bárhol?"
Leginkább az elérhetőség, de van, ahol a polgármester."

Most komolyan, ilyen színvonalon érdemes lenne még folytatnunk ezt a társalgást?
Szerintem nem.
( visszaeső vagyok, már soxor megfogattam, hogy veled értelmetlen "vitázni",1 idő után képes vagy eljátszani a hülyét, én meg próbálom elhitetni magammal, hogy ez nem lehetséges, de te meg azon igyexel, hogy ezt cáfold)

Attilajukkaja 2018.07.12. 15:45:43

@6.Lenin:
"elolvastam, amit most írtál, és mindent igazoltál."
Ööööö, .... ?

"Most komolyan, ilyen színvonalon érdemes lenne még folytatnunk ezt a társalgást?
Szerintem nem."
Miért, talán anyáztam vagy rosszakat kérdeztem? De nem bánom, abba is hagyhatjuk. Válaszolni úgysem válaszolsz érdemben, csak megsértődsz. :o)))))

6.Lenin 2018.07.12. 15:57:59

@Attilajukkaja:

Végigmehettem volna pontról pontra, amit válaszoltál, de a legvadabbat idéztem, mert ez a jellemző a többire is.
Próbálkozol a vitapartnert hülyére venni.
Az, hogy te magadból mit csinálsz, az a te dolgod, nekem semmiféle érdekem nem fűződik ennek a bizonyítására/cáfolására.

"Ki dönti el helyetted, hogy mit olvashatsz a neten, vagy bárhol?"
Leginkább az elérhetőség, de van, ahol a polgármester."

Így indítottál. Hol lax? Ismered te Mo-ot?

Ekkora baromságon én miért sértődnék meg?
Elfogadom, hogy hülyét csinálsz magadból.
Mi közöm ehhez?
1xűen nem szórakoztat, jobb abbahagyni.
PÁ!

Attilajukkaja 2018.07.12. 16:19:54

@6.Lenin:
"Próbálkozol a vitapartnert hülyére venni."
Csak azt, aki úgy érzi, hogy hülyére veszik néhány egyszerű kérdéssel. Védd meg az álláspontodat és máris nem érzed magad hülyének.

" Hol lax? Ismered te Mo-ot?"
Budapesten. És te?

"Elfogadom, hogy hülyét csinálsz magadból."
Mégis mivel? Mert Budapesten lakom, ... vagy mivel?

"jobb abbahagyni."
Én már egyszer beleegyeztem. Ha nem írsz, én sem válaszolok. :o)))))

6.Lenin 2018.07.12. 16:42:20

@Attilajukkaja:

Bp-en melyik polgármester határozza meg, hogy mit nézhetsz a neten, a tv-kben?
És a látottakból milyen véleményed lehet csak?
És ezt te miért vagy kénytelen elfogadni?

wwitv.com/portal.htm

Csesszél ki vele.
Ne légy köcsög!

Attilajukkaja 2018.07.12. 16:49:18

@6.Lenin:
"Bp-en melyik polgármester határozza meg, hogy mit nézhetsz a neten, a tv-kben?"
Nyilván nem Budapestről van szó. Itt nem is olyan erős a Fidesz!

"És a látottakból milyen véleményed lehet csak?"
Nekem? Szerintem tudod.

"És ezt te miért vagy kénytelen elfogadni?"
Mert ezt hozta ki a szavazás. Amúgy meg egyáltalán nem fogadom belenyugvással a kialakult helyzetet. Ezt itt is mindig kommunikálom.

"Ne légy köcsög!"
Szerintem nagyon türelmetlen vagy azokkal szemben, akik nem úgy látják a világot, ahogyan te. Én nem bántottalak téged, mégis haragszol rám. Kérdéseket teszek fel, te pedig idegesen reagálsz rá konkrét válaszok helyett. Pedig érdekelne a véleményed.

Éhesló 2018.07.13. 14:59:11

@6.Lenin: talált elsüllyedt. Erről nem ír zöldi posztot ne félj.