Médianapló

Médianapló - Miért lázadtak föl az újságírónők?

2015. december 19. 11:43 - Zöldi László

Nem érdekel a Kovács Ákos körüli botrány. Nevezett dalénekestől még nem hallottam fülbe mászó dallamot, nem olvastam megjegyezhető szöveget. Kínos ügyét úgy értelmezem, hogy a Telekomnak több női előfizetője van, mint férfi, és nem mindegy neki, hogy az egyik támogatottja mit mond a hölgyekről. A kormány pedig azért szegült szembe a német céggel, mert a legtöbb magyar férfi macsó, és jó néven veszi, ha választott vezetői kiállnak az érdekeiért. Ennél több aligha történt. Mégis van valami, ami figyelemre méltóvá teszi az egyébként érdektelen ügyet: fellázadtak az újságírónők.

Mintegy tízezer újságíró van Magyarországon, hatezernél több köztük a nőnemű. Ha hozzájuk vesszük a szakszemélyzetet is, akkor nyilvánvaló, hogy a szerkesztőségek hangulatát alapvetően befolyásolják az ott dolgozó hölgyek. S mert velünk ellentétben nem élezik, inkább tompítják a feszültségeket, félrehúzódtak a kulturális rovatba és a különböző mellékletekbe. A vidéki sajtóban például kevés kolléganőt ismerek, aki politikai kérdésekben szólal meg. Ezen a héten mégis kitörtek az önként vállalt kulturális és népjóléti kalodából. Tucatjával idézhetném a felháborodott megnyilvánulásokat. Akadt olyan újság, amelyben egyszerre két női jegyzetíró küldte el melegebb éghajlatra a szemléleti tandemet: Kövér László parlamenti elnököt és Kovács Ákos dalénekest.

Ha az ember olvassa a megyei lapokat, és szörföl a nem Budapesten szerkesztett portálok kínálatában, most száz számra találhatott cikket a nőket megalázó közéleti személyiségekről. A jelenség azért feltűnő, mert a netadó megpendítése óta ennyi véleményformáló nem bírálta a kormányt. Ha majd a Rogán-féle minisztériumban elemzik a legutóbbi napok kommunikációs fejleményeit, jusson eszükbe, hogy a 700 ezer példányban megjelenő megyei lapok jóindulatú semlegességét meg lehet ugyan venni, a jobboldali többségű önkormányzatok azonban hiába vásárolnak oldalt az őket ajnározó cikkeknek, és a kormányzat is hiába pacifikálja milliós állami hirdetésekkel a kiadóhivatalt. Törékeny az efféle lekenyerezés, mert a hatalom könnyen beleszaladhat az internetező újságírók vagy az egyenjogúságukat féltő újságírónők lázadásába.

A Kovács Ákos dalénekes körüli botrány következményei ma még felmérhetetlenek. Egyelőre csupán az tény, hogy a helyi nyilvánosság női hangadói tálcán kínálják a lehetőséget. Ha a parlamenti ellenzék ezt sem lesz képes kihasználni, akkor megérdemli a sorsunkat.          

90 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://medianaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr818184168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nemfajtalan srác 2015.12.20. 23:45:22

"Kotkodácsolok, tehát vagyok" - ez lehet a mottója ennek a műbalhénak. Mivel gondolkodni nem sokat kell rajta, hisztizésre viszont annál jobb alkalom, persze hogy szabad a pálya a más téren túl sokat felmutatni nem tudó női aktivistáknak

Afrika steht an der Elbe 2015.12.21. 00:12:22

"Nem érdekel a Kovács Ákos körüli botrány."

Dehogy nem. Erre élvezel három napja, te hülye picsa.

prevent 2015.12.21. 00:42:03

csak úgy szólok:

"S mert velünk ellentétben nem élezik, inkább tompítják a feszültségeket, félrehúzódtak a kulturális rovatba és a különböző mellékletekbe. A vidéki sajtóban például kevés kolléganőt ismerek, aki politikai kérdésekben szólal meg."

megjegyzésed kb ugyanannyira szexista, mint KL házelnöké...

háborodjunk, hölgyeim!

Advanced Flight 2015.12.21. 00:49:21

@Afrika steht an der Elbe: még ahhoz is ostoba vagy, hogy észrevedd, egy férfi írta a cikket.

Afrika steht an der Elbe 2015.12.21. 01:26:07

@Advanced Flight:
A libsi férfi az nő. Ennyire ostoba vagy, haver?

ebella 2015.12.21. 06:09:25

Megjegyzem, ha Ákos és a te teljesítményedet összevetjük, akkor a szabad piacgazdaságban nem véletlen, hogy ő gazdag a teljesítménye által, te meg nem. Mondom ezt úgy, hogy ezer éve nem hallottam Ákos számot.

Stefánia kisasszony [tеuto-nordikus parasztlány] 2015.12.21. 06:49:47

@Afrika steht an der Elbe: Te is napok óta ezen pörögsz, a Proud Mary és a SeagalSteven nickjeidet elhanyagolva.

Stefánia kisasszony [tеuto-nordikus parasztlány] 2015.12.21. 06:52:56

@Advanced Flight: Nem vársz egy kicsit sokat tőle? A régi nickjein nem tudott összehozni egy bővített mondatot, ezért most új nicket használ és erőlködik. De azért többségében most is csak egy-egy tőmondatig jut el.

Stefánia kisasszony [tеuto-nordikus parasztlány] 2015.12.21. 06:53:33

@ebella: Ez mennyiben változtat azon hogy mit mondott Ákos?

Kovácsjános 2015.12.21. 07:23:53

Vajon miért van az, hogy a FIDESZ és a Jobbik szimpatizánsainak kommentjeiben több a trágár, obszcén és gyűlölködő kifejezés, mint a szocik, a dekások és az együttes-lmpés szimpatizánsokéiban? És emellett most ők vannak többségben, a trágár, obszcén gyűlölködők. Régen nem így volt.

csakférfi 2015.12.21. 07:44:18

Azt nem tudom hogy az ujságírók miért nem értenek szöveget.Azt viszont tudom hogy forradalom és rendszerváltás esetleg politikai elit leváltása mindig fegyveres uton történik.Erőszakkal.Az aktuális kormányok feladata a törvények meghozása.Hogy a nők akik nekimennek Ákosnak és Kövérnek a posztjaikban és elküldik melegebb éghajlatra ezen személyeket attól még otthon a családi körben nem változik semmi.mivel ezen emberek erre a családi hierarchiára tettek néhány félreérthető megjegyzést.Akik nő létükre nincsenek tisztában anyai mivoltukkal és nem tartják elfogadhatónak azt hogy kellene anyává válni elsősorban és utána karriert pénzt stb. "csinálni".Akkor arról sincs fogalma hogy a férfi dolga pedig elsősorban az hogy apává és családfővé váljon,A "fő" nem az hogy csak neki van igaza hanem az hogy főleg ő hordja az erősebb "titulust" és időnként amikor ez szükséges (anya fáradt,gyereknevelés,cipelés...stb) ezt alkalmazza.De nem minden esetben.Akik a legjobban kardoskodtak az ominózus kijelentések miatt(néhány ezerre tehető) az biztos hogy nem a többség.Azok csendben hallgattak!Tehát ennek a következményei előbb utóbb elülnek és megy minden tovább a maga útján.Semmiféle következménnyel nem kell számolni.ugyanis amikor választani kell akkor dől el hogy ki nyert és ki veszített. :)

tobias2 2015.12.21. 07:50:55

Az a helyzet, hogy az ujjlyságírónők ugyanezzel a szesszel Izrael-ellenes írások körmölésébe foghatnak, mert a Tóra sem tekinti egyenjogúaknak a nőket. Szaud-Arábia ellen pedig máris indulhatnak állig felfegyverkezve a felszabadító háborúba, mert a Korán szerint az iszlám egyik alapelve, hogy a nők NEM egyenrangúak, Sz-A pedig az iszlám fő védelmezője.

napelemügynök 2015.12.21. 08:12:34

@tobias2: Hát ez igen gyenge vót. Az meg a legalja ha neked Szaud-Arábia a hivatkozási alap.

napelemügynök 2015.12.21. 08:14:00

@Kovácsjános: Mondjuk ez nem így van, a balosok is káromkodnak eleget. A fideszcsicskák nincsenek többségben, csak több a nickjük és több a főállású.

dr. mesterséges színezék 2015.12.21. 08:17:25

@tobias2: Bízom abban, hogy miközben ez írtad, azért tisztában voltál a Izrael és Szaúd-Arábia állam hatáskörével és a magyar Országgyűlésével, illetve Ákos nemzeti (és nem mellesleg: politikai) hovatartozásával.

Mert igen, a saría nem valószínű, hogy a tetszőlegesen kiválasztott magyar újságírónő líblingje, de a fidesz a neofeudális sleppjével együtt közelebb van.

Kovácsjános 2015.12.21. 08:23:58

@napelemügynök: Igen, a balosok is káromkodnak eleget. A bajom az, hogy ha összeszámolom bárhol - itt is - a jobbos és a balos hozzászólások közül az obszcén, trágár gyűlölködőeket, a jobbosok felé húz a mérleg, nagyon. Az meg, hogy kinek hány nickje van, nem tudom. Én a kommentekről beszélek, többnickes jobbos is írhatna normális hangon néha. Azt nem értem, hogy miért van így. Szeretnék nyugodt kommentekre reagálni, tökre nem érdekelne, hogy jobbos vagy balos. De a jobbos agresszívek mintha nem beszélgetni akarnának, csak odacsapni.

tobias2 2015.12.21. 08:24:49

@napelemügynök: Az jobban tetszene, ha azt írnám, hogy László Petra az iszlám nőellenessége ellen emelte fel a lábát? :)

Kovácsjános 2015.12.21. 08:28:21

@tobias2: Az a helyzet, hogy Te nem olvasod Pál apostol leveleit - a kereszténység alapjait - arról, hogy a nők NEM egyenrangúak. Pedig ott van benne.
De Te csak Tórát olvasol, meg Koránt. Ami nem baj, tényleg nem.

tobias2 2015.12.21. 08:30:59

@dr. mesterseges szinezek: "Bízom abban, hogy miközben ez írtad, azért tisztában voltál a Izrael és Szaúd-Arábia állam hatáskörével" Sz-A hatásköréről például konkrétan tudom, hogy többször is előfordult már náluk, hogy családos arab férfiak megerőszakoltak külföldi nőket, és az utóbbiakat börtönözték be házasságtörésért. Azért is börtön jár, ha Bibliát találnak bárkinél az országban. Még szerencse, hogy Jézus három nap elteltével feltámadt, mert különben foroghatna a sírjában.

Hókirályfi 2015.12.21. 08:31:05

Ákos szavai remekül passzolnak a regnáló kormány szóhasználatához, a női nemmel kapcsolatos viselkedésükhöz. Aki Ákost védi, az egyúttal Ovit és bandáját is védi. Valószínűleg ez az összefüggés az oka, hogy normális vélemények helyett az orbánhívők ennyire tuskó és arrogáns, pökhendi formában böfögik be hozzászólásaikat. Engem egyébként Ákos mindíg is egy meztelencsigára emlékeztetett, legutóbbi vitatott megnyilvánulása nem változtatott ezen a képen.

Kovácsjános 2015.12.21. 08:34:23

@napelemügynök: Ja, és figyeld meg, hogy a jobbos hozzászólásokban néha még Szaud-Arábiába is belekeverik zsidókat. Nekik valahogy mindenről AZ jut az eszükbe. :-D A balosoknál meg sose.

tobias2 2015.12.21. 08:34:42

@Kovácsjános: Kovácsjános:tobias2 = 1:0 :)

♔bаtyu♔ 2015.12.21. 08:43:45

Nehogy már az újságírók legyenek az etikai mérce ebben a vitában. Sőt egyáltalán a legtöbb hasonló vitában.

dr. mesterséges színezék 2015.12.21. 08:51:35

@Kovácsjános: " figyeld meg, hogy a jobbos hozzászólásokban néha még Szaud-Arábiába is belekeverik zsidókat."

Trivi: mivel mindent a zsidó gyíkemberek irányítanak, Szaúd-Arábiát is.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.12.21. 08:52:48

"A Kovács Ákos dalénekes körüli botrány következményei ma még felmérhetetlenek."

Úristen, írd mindjárt azt, hogy új korszak kezdődött a magyar újságírás történetében. Mit a magyar újságírás - az egész VILÁGTÖRTÉNELEMBEN!

Egy a nullához konvergáló jelentőségű énekes tett egy alapvetően helyes, ám sajnos elég sután és félreérthetően megfogalmazott kijelentést, amit normális ember a helyén kezel: úgy, ahogy Józsi bácsi vagy Mari néni véleményét a protonok spontán bomlásáról. Ám az egész balliba sajtó és blogoszféra ráugrott, mint az a bizonyos gyöngytyúk a takonyra.

A botrányt ti csináltátok, ti fújtátok fel - bár a magyar kormány is jobban tette volna, ha szarik az egészre.

♔bаtyu♔ 2015.12.21. 08:55:04

@dr. mesterseges szinezek: Igen, a kifejezés azért rossz, mert a zsidó és a cionista pénzügyi kör messze nem ugyanaz.

dr. mesterséges színezék 2015.12.21. 08:55:29

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "tett egy alapvetően helyes, ám sajnos elég sután és félreérthetően megfogalmazott kijelentést"

De igyekezett gyorsan korrigálni, ha már úgyis van egy sajtósa, mert a Fidesz környékén az ilyen önkorrekció gyakori és természetes jelenség.
Ja, mégsem.

♔bаtyu♔ 2015.12.21. 08:57:25

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Szerintem a kormány jobban tette, hogy felvállalta a konfliktust a Telenorral és az egész ballibsi világgal.

Politikailag nem kockáztat semmit, a ballibsik itt igen mélyen vannak a kukában, viszont kifejezte, hogy a szólásszabadságot egy multi ellen is kész megvédeni.

dr. mesterséges színezék 2015.12.21. 08:59:00

@♔bаtyu♔: "Szerintem a kormány jobban tette, hogy felvállalta a konfliktust a Telenorral és az egész ballibsi világgal."

Látszik, hogy jól ismered a sztorit, nem csak rutinból bólogatsz és libsizel.

♔bаtyu♔ 2015.12.21. 09:00:28

@Kovácsjános: "A balosoknak sose:"

A cigányzsidót mint fő felelőst épp tegnap olvastam egy Pop40 nicknevűtől, aki nem kicsit "balos".

Afrika steht an der Elbe 2015.12.21. 09:01:35

@♔bаtyu♔:
Jól tette, így van. Vegye csak észre a Telekom, hogy nem a liberális diktatúrát építő Németországban van. Most nyilván szaladnak majd a Mutti szoknyája mögé panaszkodni.

Afrika steht an der Elbe 2015.12.21. 09:03:21

@Kovácsjános:
Ja. A balosoknak annyira sose, hogy börtönnel büntetik, ha nem úgy jut eszedbe, ahogy szerintük kéne.

♔bаtyu♔ 2015.12.21. 09:04:35

@dr. mesterseges szinezek: Akkor ezt majd a Telekom szépen elmagyaráztatja fizetett véleménycikkekben a többek között fenti újságíró által.

Hagyjuk már, mintha nem értenéd miről van szó, de nekem írod, hogy rutinból bólogatok. Akkor amikor a 2 Kertész rugdosott nagyon durván abba a magyar népbe akiknek egyáltalán köszönhették karrierjüket, valahogy fontos volt a vélemény szabadság és nem azt vizsgáltátok, hogy igaza van e.

♔bаtyu♔ 2015.12.21. 09:07:51

@Afrika steht an der Elbe: Igen, ezen a reakción szerintem a Telenor német tulajai meg is lepődhettek.

Ezek nem tudják, hogy a németeknél jóval rebellisebb magyaroknál a liberális véleményterror nem jön be. Itt azért még nincs az mint náluk, hogy a lakosság 43%-a csak otthon mer őszintén beszélni, a netet pedig agyoncenzúrázzák. Ahogy elnézem a libsik helyzetét, egyelőre nem is lesz.

sure_shot 2015.12.21. 09:12:11

"S mert velünk ellentétben nem élezik, inkább tompítják a feszültségeket..." Atyavilág. Ugyan azon a bolygón élünk?:D

Afrika steht an der Elbe 2015.12.21. 09:34:33

@♔bаtyu♔:
A német nemzet Muttija legutóbb a Facebooknak szólt oda, hogy legyen kedves cenzúrázni a német bejegyzéseket. Talán a Telekomnak is leszóltak a kancelláriáról?

Nem tartozik ide, de a birodalmi akarom mondani szövetségi kancellári hivatal nagyjából az egykori osztrák-magyar követség helyén van. A Monarchia berlini követe mindig magyar volt, így szegről-végről egykori magyar felségterületről tettetik Németország kormányzását.

dr. mesterséges színezék 2015.12.21. 09:34:45

@♔bаtyu♔: " de nekem írod, hogy rutinból bólogatok"

Hogy a francba ne írnám, mikor azt se tudod, hogy Telenor vagy Telekom, csak mondod.

♔bаtyu♔ 2015.12.21. 09:44:25

@dr. mesterseges szinezek: Nyilván nem ezen múlik, ilynkor nyilván az jönne, hogy te viszont soha nem hibázol.

♔bаtyu♔ 2015.12.21. 09:48:35

@Afrika steht an der Elbe: A minap láttam a youtube-n egy svéd videót, vagy hat svéd fiatal hitet tesz a mellett, hogy készek megvédeni Svédországot. Az egész videónak olyan a hangulata, mintha nálunk lett volna ilyen kb. a 80-as években. A fiatalok egyike meg is jegyezte, hogy miért "merik" ezt megtenni és mindegyiken jól látszott, hogy uralkodik félelmén. Eléggé ledöbbentem.

Ez a kb. 3 perces videó beszédesebben árulja el azt a liberális terrort ami arrafelé van, mint hat havi kuruc.info cikk.

bmedve 2015.12.21. 09:51:08

@Afrika steht an der Elbe: Hogy tr mekkora egy büdös bunkó vagy!!!

Conchobar 2015.12.21. 09:53:52

"Kínos ügyét úgy értelmezem, hogy a Telekomnak több női előfizetője van, mint férfi, és nem mindegy neki, hogy az egyik támogatottja mit mond a hölgyekről." - Ahhoz, hogy így értelmezzük kellene egy kimutatás arról, hogy ténylegesen milyen is az arány. Aztán arról is kéne valami kimutatás, hogy mennyire érdekli a Telekom női előfizetőt az, hogy a Telekom kit szponzorál. A jelen állás szerint a Telekom nem külső nyomásra, hanem belső iniciatívára és kezdeményezőleg cselekedett. Akár lehetne úgyis magyarázni a Telekom lépését, hogy kesztyűt akart dobni a kormánypártnak

Afrika steht an der Elbe 2015.12.21. 09:57:31

@♔bаtyu♔:
Jómagam a napokban egy olyan svéd videót láttam, ahol az illetékes (zöld) miniszter asszony sírva(!!!) jelentette be egy sajtókonferencián, hogy meg kell kurtítaniuk a honfoglalók támogatását, mert elfogyott a lóvé. Teljesen meghibbantak.

tobias2 2015.12.21. 10:09:22

@Afrika steht an der Elbe: "Teljesen meghibbantak. " Meglibbantak... De azért tényleg különbséget kellene tenni a menekültek között. Keresztény, vagy legalábbis nem muzulmán orvosok, mérnökök, stb. Magyarországon is jól jönnének.

♔bаtyu♔ 2015.12.21. 10:14:06

@Conchobar: Szerintem egyszerűen csak arról van szó, hogy a németeknél egy ilyen vita egyszerűen nem engedélyezett. Azaz náluk alapból szélsőségnek számít az a vélemény, hogy a nőknek nem a karrierrel kellene foglalkozniuk, hanem inkább a családjukkal. Nálunk , ahol nagyobb a szólásszabadság foka (köszönhetően annak is, hogy a libsik eléggé taccsvonalon kívül vannak) senki nem talál kivetnivalót abban, hogy ezt a véleményt is lehet képviselni. Még az sem, aki nem ért egyet ezzel és persze nem vallja magát libsinek.

Összehasonlítva ez olyan, mint amikor a szocializmusba nálunk valamiről élénk társadalmi vita folyt, a csehek és németek pedig rohangáltak Moszkvában, hogy a magyarok aláássák a szocialista rendszert.

Afrika steht an der Elbe 2015.12.21. 10:15:24

@tobias2:
Szerintem 10 éven belül Nyugat-Európából fognak ide menekülni. Ami ott folyik, az már nem biztos, hogy visszafordítható.

♔bаtyu♔ 2015.12.21. 10:18:06

@Afrika steht an der Elbe: Azért ezen is ledöbbentem rendesen:
"Sötét jövő vár Európára a felelőtlen, rövidlátó és öngyilkos bevándorláspolitika és a politikai elit kezében lévő média miatt. A 10news.dk nevű oldal, “Svédország Európa jövője. Az lakosság fegyverkezik miközben a rendőrség a polgárőrséget ajánlja maga helyett” -címmel közölt félelmetes írást a Svédországban uralkodó állapotokról."

nemzeti.net/europa-sotet-jovoje-svedorszag-a-tarsadalmi-osszeomlas-szelen-3653255.html

Én azt vallom, hogy egy demokráciában minden nézet férjen el, de előbb szeretném látni a liberálisokat a sitten, mint ezeket az állapotokat itthon. Azért van egy határ.

♔bаtyu♔ 2015.12.21. 10:35:40

@Afrika steht an der Elbe: Szerintem inkább az oroszok lesznek a nagy nyertesek. Bár ha az EU ilyen marad, szükségszerű lesz a konfrontáció kelet és ny. között.

Conchobar 2015.12.21. 10:46:12

@♔bаtyu♔: "Szerintem egyszerűen csak arról van szó, hogy a németeknél egy ilyen vita egyszerűen nem engedélyezett" - Én abban erősen kételkedek, hogy a Telekom vezetői nem tudják, hogy hol vannak, hogy nem Németországban vannak

Conchobar 2015.12.21. 10:59:17

@♔bаtyu♔: "Összehasonlítva ez olyan, mint amikor a szocializmusba nálunk valamiről élénk társadalmi vita folyt, a csehek és németek pedig rohangáltak Moszkvában, hogy a magyarok aláássák a szocialista rendszert. " - Csakhogy ez nagyon nem olyan. Itt nem politikusokról van szó. Itt egy gazdasági szereplő olyan lépéséről van szó, amely lépést tulajdonképpen senki sem ért. A gazdasági szereplő egy olyan társadalmi kérdésben (a nők szerepe a modern társadalomban) nyilatkozott meg, amely őt nem érinti, amelyhez ennélfogva semmi köze. Ebben a kérdésben a társadalom nem egységes, megosztott, ennélfogva ez a cég a lépésétől nem remélhet gazdasági előnyöket, nem fog nyerni több előfizetőt, vagy kedvezőbb megítélést. Pláne, hogy a kormánypárttal szemben pozicionálta magát

Netuddki. 2015.12.21. 11:06:00

@Conchobar: Ja, a trékom kussoljon és pengessen az orbán udvari zenészének...

Netuddki. 2015.12.21. 11:07:10

@Afrika steht an der Elbe: Hát te kinek nyalizol aranybogár?

dr. mesterséges színezék 2015.12.21. 11:09:58

@♔bаtyu♔: Mit kell azon meglepődni, hogy Svédországban a neonácik neonáciul vallanak hitet?
Pont ugyanolyan degeneráltak, mint ti.

Nesze, szórakozzál az ottani permanens nemzethalálon: www.youtube.com/watch?v=m1O1IEMJcO4

midnight coder 2015.12.21. 11:11:18

@Kovácsjános: "Vajon miért van az, hogy a FIDESZ és a Jobbik szimpatizánsainak kommentjeiben több a trágár, obszcén és gyűlölködő kifejezés, mint a szocik, a dekások és az együttes-lmpés szimpatizánsokéiban?"

Nem tudom, szerintem inkább neked lehet filteres a látásod. Az hogy orbánék felakasztására, legyilkolására buzdítanak, a FIDESZ szavazókat nevezik birkáknak, droidoknak, ostobáknak, hazaárulóknak. Olyan profi gyűlölködők vannak a baloldalon, hogy a fal adja a másikat, egyik-másik esetén ez olyan mértékű, hogy már-már az illető IRL épelméjűségén is elfilózik az ember.

Rahman Mudzsibur 2015.12.21. 11:14:47

Csak a libsi-bibsi firkászok lázadnak. Azokat meg lesz@rom.

Netuddki. 2015.12.21. 11:20:16

@midnight coder: Kiscsákó! Az nem gyűlölködés ha valaki azt mondja, hogy az orbán és bandája bűnözők gyülekezete. Ez az igazság. De hogy példa is legyen rá, itt a legújabb.

A mészaroslőrinc vett valami bányát az orbán tatától. Névleg, merthogy az orbán ugyanúgy használhatja a bányát mint az üzlet megkötéséig. Így ossza vissza a lőrincetek a közpénzből szerzett milliárdjait az orbán családnak. Minden jó érzésű magyar embernek kinyílik a bicska a zsebében. Ennyi.
Nem mondom, hogy fel kell akasztani, soha nem mondtam, de le kell csukni azért amit ezzel az országgal tett a hatalmával visszaélve az egyértelmű.
Ja, és nem bal oldali aki nem szimpatizál a fideszes tolvajokkal. Ahogy a fidesz vezetése se jobboldali, se nem fiatal, és főleg nem demokrata...

tobias2 2015.12.21. 11:25:57

@Afrika steht an der Elbe: Isten nem bottal ver. Elvette a józan eszüket. Ahol az újszülöttek több mint fele muzulmán családba születik, mint Brüsszelben, az EU és a NATO központjában, ott keresztet vethetnek a kereszténységre és az európai értékrendre.

Conchobar 2015.12.21. 11:31:06

@bértrollbosszantó_kovi1970: "Ja, a trékom kussoljon és pengessen az orbán udvari zenészének..." - Így van! A trékom kussoljon olyan társadalmi kérdésekben, amelyek őt nem érintik. Ha eddig nem zavarta a trékomot, hogy kinek az udvari zenésze az, akinek penget...

♔bаtyu♔ 2015.12.21. 11:34:03

@dr. mesterseges szinezek: Persze, neonácik. A magadfajtának neonáci, de azoknak ki nem az?

Conchobar 2015.12.21. 11:35:02

@Afrika steht an der Elbe: "Merkelnek nyalizik a Telekom." - Nem lehetetlen, hogy a politika (pl.Merkel kívánsága) húzódik meg a Telekom lépése mögött

♔bаtyu♔ 2015.12.21. 11:37:54

@Conchobar: Végül is a Telekom német vezetőnője szemléletében nem sokban különbözhet Bp. valamikori orosz helytartójának szemléletétől. Egyik sem fordított arra sok energiát, hogy megismerje, megértse, itt mit ajánlatos és mit nem. A német pontosan ugyanúgy van a tőkéjével és a háta mögött álló médiával, mint az orosz a tankjaival.

♔bаtyu♔ 2015.12.21. 11:41:28

@Hunyadi zokogna... ha látná......ezt: Ákost én sem hallgatok, de most eltévedtem a rajongói oldalára és ott valaki idézett egy szövegrészletet.

Azonnal lejött nekem miért utálják ennyire a ballibsik.

Conchobar 2015.12.21. 11:42:30

@bértrollbosszantó_kovi1970: "Ez az igazság." - Az efféle hülyeségekkel azokat is Orbánék mellé állítjátok, akik amúgy távolságot tartanának tőle. Az gyűlölködés, meg gyűlöletkeltés, hogyha kiírják azt a magától értetődő mondatot, hogy 'Ha Magyarországra jössz nem veheted el a munkahelyeket', de az nem gyűlölködés és gyűlöletkeltés "ha valaki azt mondja, hogy az orbán és bandája bűnözők gyülekezete"

PR_fact 2015.12.21. 12:05:38

A nők akik fellázadnak a kötelező gyerekvállalás gondolata ellen, és dacból döntenek úgy, hogy család helyett inkább karriert építenek, nem veszik észre, hogy ezzel a döntésükkel átadják a terepet azoknak, akik boldogan szülnek stratégiai gyerekeket remélt állami támogatásért, vagy vallási meggyőződésük miatt hordják a fejkendőt és hozzák világra évente az újabb gyereket. Az emancipált nők egykor karrier és gazdasági újabban politikai állásfoglásuk eredményeként járulnak hozzá, hogy az általuk képviselt értékek amikért évszázados küzdelemben vívtak elődeink, teljesen eltűnjenek Európából!

átlátó 2015.12.21. 12:13:01

Mondom, hogy ertem, hogy nem erdekel, hogy mi hagyja el a szajat ennek a nagy müvesznek. De azert gyurmazod ezt a szart te is. Ilyen az, amikor szardarabok kapjak föl a jardarol a szardarabokat...es teszik az asztalra haromszög alakban, beletüzva egy zaszlot Telekom, egy zaszlot Akos, egy zaszlot Kormany fölirattal.
Aztan ezt a haromkupac szart nyomatjatok napok ota.

Ad Dio 2015.12.21. 12:21:24

"Ennél több aligha történt."

Nem egyformán látjuk.

A Telekom ugyanis szponzorálta Ákost egy ideje, akiről eddig is tudni lehetett, hogy milyen nézetei vannak. A mostani nyilatkozta semmi módon nem rí ki az eddigi sorból. Nem kell vele egyetérteni, de meglepődést tettetni eléggé színpadias gesztus.

Érdemes lenne megtudni, hogy a Telekom mióta támogatja Ákost. Az a dátum beszédes dátum is lehet. Ahogy most sem ártana ismerni a háttérben zajló alkukat, mert az sem teljesen véletlen hogy épp ma épp így ér véget ez a szép történet.

Az pedig, hogy a bal-liberális média ilyen hűhót csap körülötte politológiai szempontból teljesen érthető. Mégha osztom is a posztoló pesszimizmusát azt illetően, hogy a baloldali ellenzék tud-e ezzel valamit kezdeni. Egy biztos: a bal-liberális médián nem múlik: kezüket-lábukat törik, hogy a történetből minél több jöjjön ki.

Az egyszeri jobb-liberális pedig - aki TÉNYLEG szeretne hinni a szólásszabadságban és a vélemények tolerálandóságában - most szomorúan látja, hogy hogy szaggatják széjjel rövidtávú politikai érdekektől vezérelve ezt hol jobbról, hol balról :-(.

♔bаtyu♔ 2015.12.21. 12:28:09

@Ad Dio: Könnyen meglehet, hogy a Telecommal a kormány 2016-tól eleve nem hosszabbította volna meg a szerződését. Telekomék pedig dobták Ákost. Persze így.

♔bаtyu♔ 2015.12.21. 12:41:15

@Conchobar: "Unalmas lesz a magyar politikai élet, ha megszilárdulnak a jelenlegi trendek, ugyanakkor a balliberális pártok intellektuális háttere talaját vesztette - mondta a Századvég Alapítvány kuratóriumának elnöke a Magyar Idők hétfői számában közölt interjúban."

A srác udvarias, keményebben fogalmazva a ballibtől mindenki lelépett, akinek ott volt egy kis esze.

Ad Dio 2015.12.21. 12:48:51

@♔bаtyu♔:

Remélem ennyire nem lendül túl az inga. A bal-liberalizmus épp úgy konstruktív tud lenni a társadalom építésében, mint a jobb-liberalizmus. A bal-liberalizmus sokáig egyeduralkodó volt. Ennek most lassan vége lesz. Ez mindenképpen üdvözlendő fejlemény a demokrácia szempontjából. Le kell számolni a véleménydiktatúrával, mert az alapoknál kezdi ki a demokráciát.

dr. mesterséges színezék 2015.12.21. 12:51:48

@PR_fact: Nincs mese a fentebb linkel Saga művésznevő svéd hölgyet, vagy éppen a mi Gréczi Erikánkat is meg kell győzni, hogy komponálás helyett a princípiumukkal legyenek elfoglalva.

♔bаtyu♔ 2015.12.21. 13:00:28

@Ad Dio: Ez csak a felszín, valójában ez pontosan ugyanaz a "játék" amit Moszkva játszott, csak most Washington. A hazai ballibsik és a jobboldal csupán bábuk a médiájukkal együtt, Washingtonban döntenek arról, mi szabad mi nem. Ugyanakkor pontosan úgy, ahogy annak idején Moszkvában, ott is több fajta irányzat van a szélsőséges héjától a (valódi) liberálisig. Annyi, hogy Orbánék jobban lavíroznak, elmennek a határokig, sőt feszegetik is azokat, folyamatosan bizonygatva a kétkedő megszállóknak, hogy Európai befolyásukat, hatalmukat ezek nem veszélyeztetik. Itt is az a szerencsénk, ami annak idején Moszkvánál, katonailag, stratégiailag szinte nullák vagyunk, viszont ehhez képest túlságosan lázadók, rebellisek. Nem éri meg a konfliktus felvétele, aki megtette volna, azt napok alatt eltávolították.

Sok mindent megengedhetünk magunknak, amit pld. a lengyelek, románok már nem biztos.

♔bаtyu♔ 2015.12.21. 13:01:48

@♔bаtyu♔: lengyelek, románok, németek

Ad Dio 2015.12.21. 13:23:15

@♔bаtyu♔:

Fene tudja. Ehhez én már nem vagyok eléggé képzett politikailag... szerencsére. Így ugyanis megmarad bennem az illúzió egy átlátható és átjárható világról :-) .

♔bаtyu♔ 2015.12.21. 13:55:54

@Ad Dio: Érdemes elolvasni ezt a NYT cikket.

nemzeti.net/new-york-times-orban-viktor-allaspontja-egyre-elfogadottabb-3657630.html

New York Times: Orbán Viktor álláspontja egyre elfogadottabb

Ez a cikk kb. Népszava baráti kör szemléletű, pedig ez amúgy megpróbál objektív lenni. Nem is ez a lényeg benne, hanem az, hogy az USA belföldi gyakorlata alapból keményebb mint Orbáné, mintha azt mondaná Obama a liberálisainak, hogy ostobaságaitokat terjesszétek ki Európára, de az USA-t felejtsétek el, mit gondoltok, mi lenne itt, ha megnyitnánk a határokat, beszednénk az összes fegyvert és elkezdenénk betiltogatni, ami benneteket zavar. Vége lenne a demokráciának.

Európa az USA játékszere és ami a nagyobb probléma, hogy a kommunisták szemléletéhez közel állóké.

zizi77 2015.12.21. 14:20:02

Nálunk speciel több a középvezető nő, mint férfi. 80%-ban gyermektelenek 40 felett, és mind kapálózik, mert már nem tud teherbe esni. Mondhatnám, hogy előbb kellett volna ezen gondolkodni, de persze inkább sajnálom őket. Az tény, hogy gyerekek mellett karriert építeni hihetetlenül nehéz, ezért is vártak eddig. Viszont egy dolgot fel kéne tudni fogni. Kizárólag a nő tud gyereket szülni. Hiába akar egy nő a férfiak fölé kerekedni, a férfi nem fogja tudni átvállalni a terhességet, szülést, szoptatást. Ezt sokan csak későn veszik észre. Orvostudomány ide vagy oda, de az ember nem arra van kitalálva, hogy 40 felett tervezgesse az első gyerekét.
Lassan születik a 3. gyerekünk. Soha senki nem pofázott bele/vagy nem vettem figyelembe/, hogy mikor, hogyan szülessenek, és mindig is ügyeltem rá, hogy ne függjek anyagilag a férjemtől. Viszont a világon semmi sértőt nem találok abban, amit egyébként ez a két nagycsaládos! fickó mondott! Nyilván Ákos is olyan nőt vett feleségül, aki 4 gyereket szült neki, és nem olyat, aki a karriernek él. Mit kell csodálkozni azon, hogy ezt a családmodellt tartja követendőnek. Semmi degradáló nincs a nyilatkozatában.
Felesleges műbalhé az egész, csak arra jó, hogy aki eddig se akart szülni, újabb indokot írhasson fel a "miért ne" listájára.

Ad Dio 2015.12.21. 14:31:04

@♔bаtyu♔:

Nem vagyok "fideszes", a szó hívő értelmében. Azért szavazok Orbánékra, mert pillanatnyilag nincs jobb náluk. De a migráció kérdésében TÖKÉLETESEN egyet értek az Orbán által képviselt iránnyal. Nagyon nagyra tartom, hogy időben felismerte a problematikát, vállalta a konfliktusokat és kitartott az álláspontja mellett. Jelenleg Európának PONT az kell, amit képvisel: visszanyerni a kontroll magunk felett és egyértelművé tenni, hogy NEM tartjuk megoldásnak azt, hogy a menekültek Európába jöjjenek. Ez a stratégia azonban hosszú távon nem elég. Ki kell mondanunk azt is, hogy bár befogadni nem fogjuk őket, hajlandóak vagyunk komoly áldozatokra annak érdekében, hogy helyben élhetővé tegyük a világukat. Ez a két láb fogja megtartani európát, vagy semmi.

Ha jól megnézed, egyik "jobboldali", míg a másik "baloldali". Sajnos egyelőre a centrum országokban sem a jobboldal, sem a baloldal nem ismerte még fel, hogy mit is kellene képviselnie. Helyette erőltetnek egy egyértelműen bukott, működésképtelen dolgot, ráadásul a saját szavazóik ellenében, ki tudja milyen hosszan aláásva a demokráciába vetett bizalmat.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.12.21. 18:15:35

@Ad Dio:

Még ha csak működésképtelen lenne, de kimondottan káros. A saját hazájukat adják át önként és dalolva egy idegen és ellenséges kultúrát képviselő, erőszakos tömegnek, amely mindenben tagadja azokat az elveket (liberalizmus, nemek egyenlősége, demokrácia, állam és egyház szétválasztása, vallásszabadság, véleményszabadság, szexuális és egyéb tolerancia stb.), amelyeket a b efogadáspártiak amúgy fennen hirdetnek.

Fel nem foghatom, hogyan képesek Európa jelenlegi, durván antidemokrata vezetői élni ezzel a kognitív disszonanciával. Az egyetlen lehetséges magyarázatot abban látom, hogy magasról és nagy ívben szarnak az említett elvekre, egyetlen céljuk a hatalom minden áron való megőrzése. Bár még ez esetben is érthetetlen a migránsok befogadásának erőltetése, mert ezzel elérhetnek ugyan rövid távú politikai előnyöket (frászt!), ám már középtávon (20-30 év) a saját bukásukat alapozzák meg - a nemzetükével együtt, amire persze vastagon szarnak.

(Igaz, egy politikusnak a középtáv 1-2 év, a hosszútáv meg a következő választások időpontja.)

Mindezt sokezren leírták sokezer helyen, Orbán is ezt sulykolja az idióta fejekbe, de valahogy nem látszik a hatása.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.12.21. 18:58:58

@Ad Dio:

Ennek a mondvacsinált Ákos-botránynak van ám még egy olvasata. Egyre többen ismerik el, hogy Orbánnak igaza volt a menekültkérdésben, és abban is, hogy a "menekültekkel" terroristák ezrei, ha nem tízezrei szivároghattak be Európába. Ezt már egyes józan német közhivatalnokok is elismerik:

www.origo.hu/nagyvilag/20151221-menekult-nemetorszag-ellenorzes-iszlam-allam.html

Nagy blamázs ez a migránssimogató és orbánfikázó libbantaknak, érthető, hogy el akarják terelni a figyelmet a leégésükről. Így aztán K. Ákos ügye úgy kellett nekik, mint egy falat kenyér.

Ad Dio 2015.12.21. 19:27:25

@zizi77:

"Nálunk speciel több a középvezető nő, mint férfi. 80%-ban gyermektelenek 40 felett, és mind kapálózik, mert már nem tud teherbe esni. Mondhatnám, hogy előbb kellett volna ezen gondolkodni, de persze inkább sajnálom őket. Az tény, hogy gyerekek mellett karriert építeni hihetetlenül nehéz, ezért is vártak eddig. Viszont egy dolgot fel kéne tudni fogni. Kizárólag a nő tud gyereket szülni. Hiába akar egy nő a férfiak fölé kerekedni, a férfi nem fogja tudni átvállalni a terhességet, szülést, szoptatást. Ezt sokan csak későn veszik észre. Orvostudomány ide vagy oda, de az ember nem arra van kitalálva, hogy 40 felett tervezgesse az első gyerekét."

Európában van egy tendencia, ami szépen kialakulni látszik: a szülőség, a szülői munka hivatássá válik. Egyre kevesebben vállalnak gyermeket, viszont a tudatosan több gyermeket vállalók száma nő. Úgy tűnik a nők élete sokszor kevés a karrierhez ÉS a gyermekvállaláshoz. Ezzel nem akarok megbántani senki, kérem ne ugorjon nekem ezért senki.
Azt gondolom, a jövőben a szülői hivatást egész komolyan meg kell támogatni államilag

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.12.21. 20:24:54

@Ad Dio:

Lehet, ebből öngól lesz.

A kormány - lényegében helyesen - a gyerekes családoknak nyújtott támogatás egy részét pénzbeli juttatás helyett adókedvezmény formájában nyújtja. Ha azonban csak egy kereső van, akkor a mostaninál komolyabb támogatás nem lesz kihasználható, vissza kell térni a pénzbeli támogatáshoz.

Ekkor viszont újra helyetbe kerül az az etnikai réteg, amely eddig is főképp a gyerekszülésből próbált megélni. Ők az adókedvezményt nem tudják kihasználni, hiszen sokuk nem dolgozik, de ha visszatér a főként pénzbeli támogatás, akkor még inkább ösztönözve lesznek a gyerekek potyogtatására. Nem biztos, hogy az ő népességen belüli aránynövekedésükre érdemes lenne pénzt áldozni.

Vagy ez csak xenofób, náci, rasszista mélymagyarok alaptalan félelme lenne?

zizi77 2015.12.21. 21:35:07

@Ad Dio: igazából nem a nő a kevés ehhez, hanem egész egyszerűen karriert építeni nem lehet 8-16-ig. Ha el akarsz érni valamit, akkor sokkal rugalmasabbnak kell lenned időben, mobilitasban. Ez egy anyának nem könnyű feladat, mert a gyerekről akkor is gondoskodni kell, ha éppen a munka mást követelne meg. Persze vannak olyan férjek, akik szívesen átveszik a gyerekről való gondoskodás jelentősebb részét, de ez viszonylag ritka. Arról már nem is beszélve, hogy 1-2 évre való kiesés a munkából esetleg visszafordíthatatlan károkat okozhat a karrierben.

Ad Dio 2015.12.21. 21:35:12

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Én nem politikus, még csak nem is politológus, főleg nem ideológus vagyok. Csak egy választópolgár. Így jogom van tévedni is (főleg hogy nevezett profiknál is be-be csúszik az ilyesmi ;-) )

De azt gondolom, hogy tényleg ez az egyik lehetséges jövőkép.

A gyermekvállalás főállású hivatássá emelése. Mint minden munkakörben, itt is meg lehet határozni minőségi feltételeket, amik elsősorban a gyermekek, másodsorban az állam szempontjait veszik alapul: szigorú tankötelezettség, a szülők folyamatos kontrollja/továbbképzése (a nevelőszülők esetében már működő modell van), gyermekek/szülők mentálhigiénés kontrollja stb - egyszóval minőségi kritériumokhoz lehetne kötni a főállású gyermekvállalást. Ennek jövedelme az alanyi jogon járó családi pótlékon felül járna az állam és a szülők közti szerződés alapján. Az összege pedig valahogy úgy lenne megállapítva, hogy 2x4 órában, vagy 1x8 órában végzett munkát kiegészítve normális jövedelmet eredményezzen, amennyiben ezek a családok vállalnak minimum 4 gyermeket.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.12.22. 08:38:47

@zizi77:

"Persze vannak olyan férjek, akik szívesen átveszik a gyerekről való gondoskodás jelentősebb részét, de ez viszonylag ritka."

Főleg ha a férj is bérrabszolgaként dolgozik vagy karriert épít.

@Ad Dio:

Félre ne értsd, az elképzelésed talán az egyetlen olyan a mindenféle ötletek között, ami működne is és méltányos is lenne. Én csak arra utaltam, hogy a mi spec. körülményeink között ennek komoly hátulütői is lennének.

Ha az állam annyira megszervezi az életünket és a magánéletünk minden apró mozzanatába is beleszól - pl. akár csak a 100 évvel ezelőttiekhez képest is -, akkor bizony joggal várható el, hogy ne csak elvegyen, hanem adjon is, pl. a népesség fennmaradásának terhéből is átvállaljon jó sokat. Főleg úgy nem, hogy előtte gondoskodott arról, hogy a nők is rá legyenek kényszerülve a napi 8 órai munkára (plusz igen gyakran több órai utazás).

Cinikusan, de a valóságtól nem is annyira elrugaszkodva így is mondhatnám: az uralkodó "elit" gondoskodjék a jószág (= a dolgozó és kizsákmányolható emberek) állományának fenntartásáról. Ez persze csúnyán hangzik, de mivel az állam és a politikai "elit", főleg a fejlett Nyugaton egyre inkább a nagy konszernek kiszolgálójává vált, lényegében egyre inkább haszonállatként tekint a lakosságra.

Ad Dio 2015.12.22. 11:53:05

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"Én csak arra utaltam, hogy a mi spec. körülményeink között ennek komoly hátulütői is lennének. "

A nevelőszülői rendszer egy működő szisztéma és ott nem merültek fel tömegesen visszaélések. Ha pedig valaki biztosítja a megfelelő szocializációt és az egészséges mentálhigiénés környezetet, akkor nem számít semmi más faktor.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.12.22. 18:52:21

Belpolitikai feszültséghez vezetett Olaszországban egy csoport afrikai bevándorlónak a tiltakozása, akik a számukra biztosított ingyenes szálláson és ellátáson túl internethez való hozzáférést és ideiglenes otthonaik takarítását is követelték.

A kétezerszáz lakosú Cerenova településen elhelyezett huszonnégy afrikai bevándorló a főutcán rendezett ülősztrájkkal követelte, hogy ingyenes internetes összeköttetést biztosítsanak számukra, valamint a helyi önkormányzat takarítónőt fogadjon fel szállásaik rendben tartására.

Követeléseik nyomatékosítására a bevándorlók Cerenova utcáin felborították a hulladéktárolókat is. A polgármester és a rendőrség fellépése kellett ahhoz, hogy a bevándorlók visszatérjenek a nekik bérelt két családi villába.

Az afrikai férfiak a nyáron érkeztek meg a dél-olasz partokra és júliustól a lombardiai Cerenova fogadta be őket. Egy szociális munkát végző szövetkezet törődik a migránscsoporttal. Cerenova naponta fejenként 35 eurót (több mint tízezer forintot) fizet a bevándorlók eltartására.

Forrás: inforadio.hu/hir/kulfold/ingyenes-internetet-koveteltek-az-olaszorszagi-bevandorlok-785141

Szegény bevándorlóknak nyilván azért nincs idejük eltakarítani a mocskukat maguk után, mert éjt nappallá téve dolgoznak a kisváros felvirágoztatásáért. Egyikük épp ma ültette be egy pillangó agyát azon városi elöljáró koponyájába, aki döntött a befogadásukról: az intellektuális fejlődés a pillangóagy beültetése hatására megdöbbentő volt.