Médianapló

Médianapló - Soros jelzője meg a neve

2017. július 15. 09:41 - Zöldi László

Ha Kunhalmi Ágnes megjelenik a képernyőn, szorongás fog el. Megint talál mondani valamit, amin kuncogni kezd a fél ország, vagy ő maga kuncogja szét a műsort, kétségek között hagyva bennünket, vajon ennyire szeret-e kacagni, vagy csak felöntött a garatra. Most józanul, egy reggeli tévéműsorban marasztalta el a kormányzati kommunikációt a Soros György elleni óriásplakátokért. Ez csúszott ki a száján: „Egy szegény öregemberrel kiplakátolták az országot.”

A jelző azt is jelentheti, hogy a kormányzat éppen tönkreteszi egy ismert személyiség renoméját, ezért az üzletember akár szegénynek is vélhető. Mégis jobban járt volna a szocialista politikus, ha inkább sajnálatra méltónak, esetleg karaktergyilkosság áldozatának nevezi, elvégre a földkerekség egyik leggazdagabb vállalkozójáról beszélt. A Forbes idei listáján Soros György a 33. helyen kötött ki a maga 25.2 milliárd dollárjával. Ha jól számolom, ez körülbelül 7000 milliárd forintnak felel meg, a magyar nemzeti össztermék egynegyedének.

Szegény Soros Györgynek amúgy is furcsa osztályrész jutott a magyarországi sajtóban. A Mediaworks-hálózat (ama 13 megyei napilap, amely nemrégiben került  kormányközeli kézbe) cikket közölt Mikor mond igazat George Soros? címmel. Aláírásként az MW szerepel, ami azt sejteti, hogy a budapesti szerkesztőségből küldték a nem föltétlenül dicsérő hangvételű okfejtést. S hogy ne legyen kétségünk az elmarasztalt üzletember hovatartozása felől, a fényképe alatt egy idézet látott napvilágot, utána pedig ez: „- üzente George Soros”.

Bizonyos nagyjaink eddig csak magánemberi buzgólkodás nyomán idegenedtek el tőlünk. A néhai közíró, Szentmihályi Szabó Péter imigyen foglalta csokorba őket: „Tom Lantos és Imre Kertész, sőt George Soros hatalma és befolyása sem elég arra, hogy a tényekkel szembeszálljon.” (Demokrata, 2007. szeptember 6.) Ami egy évtizede csupán néhány ezer olvasóhoz jutott el, az most a vidéki újságolvasók százezreit kecsegteti gyűlölni valóval. Üdítő kivétel a Fejér Megyei Hírlap. Maradéktalanul közölte a cikk szövegét, a címet azonban így változtatta meg: „Mikor mond igazat?”

Nem lepődnék meg, ha kiderülne, hogy a bűnbánó kormány nyomására a szerkesztőség még egyszer belenyúlt a közlésbe. Balog Zoltán emberi erőforrás miniszter egy ATV-beli interjúban osztotta meg velünk a titkot, hogy az amerikai milliárdos magyar állampolgár is. Ezzel magyarázom, hogy a székesfehérvári újságban ez olvasható a fénykép alatt: „Soros György”.               

73 komment

A bejegyzés trackback címe:

http://medianaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr2112665469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

blah blah 2017.07.16. 01:37:11

Kunhalmi tényleg ilyen hülye, vagy csak ennyire van az a pénz?
"Ha Kunhalmi Ágnes megjelenik a képernyőn, szorongás fog el."
Engem mondjuk azért fog el szorongás, mert egy olyan párt, amelyik nyíltan az 1949-1989 között üzemeltetett diktatúra állampártjának jogörökösének tekinti magát nem köteles illegalitásba vonulni 2017ben.

Soros renoméját pedig nem a kormány teszi tönkre, hanem a saját cselekedetei.
És attól, hogy ezt az ellenzék tudatosan, vagy tudattalanul igyekszik elbagatellizálni, elsusmusolni attól még nem lesz több Orbán gyűlölő, aki kritikátlanul beveszi, hogy a George csak egy szegény vénember, akit kijelöltek az ügyeletes bűnbaknak.

gmihaly621 2017.07.16. 05:52:16

Ő is csak meg akarta védeni Párhuzamos Gyuri bácsit, ilyenre sikeredett. Na ja, nem lehet mindenki jó íráskészségű (svádájú) sajtómunkás.

Netuddki. 2017.07.16. 08:28:44

Nem baj fiúk, legalább nem a tolvajfideszes lopások a téma most se, nemde? :/

Netuddki. 2017.07.16. 08:30:59

@Netuddki.: Éééés igen! Mindjárt rá is tapintottunk hol kezdődik és ér véget az úgynevezett politikusok és a média jómunkásemberek felelőssége...

mocser48 2017.07.16. 09:16:42

@gmihaly621: a médiaworksnél már elkészült a fideszre szavazók értelmi képességeinek megfelelő cikk soros halálának esetére is, "Meghalt, de már reinkarnálódott, még nem tudjuk kiben, úgyhogy az igazi rettegés időszaka még csak most jön!" címmel.

mocser48 2017.07.16. 09:21:02

@blah blah: és ezt a fidesz által kijelentett örökséget a fideszben tanyázó MSZMP tagok, KISZ titkárok heves fejbólogatás közepette meg is erősítik, az orbán családdal az élen! :)

Tamás Kurunczi 2017.07.16. 09:49:04

Pontosítás. A jelenleg magyar nemzeti össztermék 40.000 Milliárd forint :)

laci_52 2017.07.16. 10:01:05

Ez a nő rettenetesen buta.

Sexual Harassment Panda 2017.07.16. 10:19:35

@Tamás Kurunczi: és ebból 60.000 milliárdot a Lobdonban dolgozó 23 millió magyar utal haza!

Zöldi László 2017.07.16. 10:56:25

@Tamás Kurunczi: Köszönöm a pontosítást. Több adatot is találtam, a leggyakrabban előforduló a 35 ezer milliárd forint volt, ami megfelel dollárban a szintén gyakran olvasott 120,6 milliárdnak. A bejegyzésben említett egynegyed helyett kiegyezhetünk az egyötödben?

Holo Qi (törölt) · http://elmenypark.net 2017.07.16. 11:13:32

Valahogy nem tudom szegény idős bácsit sajnálni.

psi.uw.hu/tar/soros.jpg

Hódi L. 2017.07.16. 11:33:31

@Sexual Harassment Panda:

Csak vigyázz, mert az internácik nem tűrik az iróniát hazugságaik tekintetében...

Hódi L. 2017.07.16. 11:35:25

Sorost inkább lehetne gazdag bolsevista terroristaként emlegetni, mint szegény öreg bácsiként...

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.16. 12:59:53

@Sexual Harassment Panda:

Én úgy tudom, hogy Londonbna mér 2 millió magyar él, mind agysebész, s az ő utalásaik miatt nem omlott még összes Mo.

mocser48 2017.07.16. 13:09:40

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:

Kurváktól kicsit hülyén néz ki, amikor lekurváznak valakit....

mocser48 2017.07.16. 13:27:43

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:

MSZMP-sek, KISZ titkárok pofáznak, meg beszélnek elítélően arról, hogy egy másik párt tagjai MSZMP tagok meg KISZ titkárok voltak :) Sőt, még az Tákolmányba is bevették, ha jól rémlik.

Sarki kurvák kurvázzák az utcai kurvákat....

Mi a következő? Orbán beszól egy tolvajnak, hogy az lop?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.16. 13:56:56

@mocser48:

A Fidesz egyetlen vezetője se volt soha MSZMP-tag, ez az első, míg az MSZP esetében pont az ellenkező az igaz.

Másodsorban meg, nem bűn az MSZMP-tagság, a tgaok 90 %-a kényszerből volt az.

mocser48 2017.07.16. 14:01:17

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:

Orbán Viktor - gimnáziumi, majd egyetemi KISZ-titkár
Stumpf István - a Hazafias Népfront alelnöke, MSZMP-tag
Pintér Sándor - MSZMP titkár
Martonyi János - MSZMP-tag
Járai Zsigmond - MSZMP-tag
Varga Mihály - KISZ-titkár
Matolcsy György - MSZMP-tag
Boros Imre - MSZMP-titkár
Mikola István - a Hazafias Népfront alelnöke
Harrach Péter - MSZMP-tag
Turi-Kovács Béla - MSZMP-tag
Fónagy János - MSZMP-tag
Deutsch Tamás - KISZ-titkár
Kövér László - KISZ-titkár, az MSZMP Társadalompolitikai Intézetének munkatársa
Kerényi Imre - MSZMP titkár
Hoffmann Rózsa - MSZMP-tag
Pozsgay Imre - az MSZMP KB és PB tagja
Szűrös Mátyás - MSZMP KB-titkár

mocser48 2017.07.16. 14:04:19

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:

Még a végén azt is kitalálod, hogy a fideSS-fiúk liberálisok se voltak :)

A fideszesek úgy váltogatják az elveiket, nézeteiket, mint más a használt alsógatyát. Innen ismerszik meg, hogy ki a fideszes, egy reggeli kávézás alatt háromszor változtat az elvein. Végül is soros pénzelte a legtöbbet....

okostojas007 2017.07.16. 14:05:17

@mocser48: ugyan, ne zavard össze birkát a tényekkel, megárt neki.. most megint megkérdezheti a ruszkikat, hogy erre mit kell hazudni :)

mocser48 2017.07.16. 14:11:01

@okostojas007:

Nekem ez tetszett a legjobban: "nem bűn az MSZMP-tagság, a tgaok 90 %-a kényszerből volt az"

Ebből is látszik, hogy fizetett fidesz-bérenc.
Az MSZMP tagság azoknak volt kötelező, akik komcsi politikusként akartak törtetni az átkosban, akik léte volt a kommunizmus melletti kiállás. Ahogy az a komcsi neveldében, a KISZ-ben is így volt. Hogy mi mennyire rühelltük annó ezeket a mocskokat, a KISZ-eseket.... Törtető, felnyaló politikai hulladékok voltak.

okostojas007 2017.07.16. 14:15:30

@mocser48: no igen, meglepő módon a családban egy sincs :) biztos azért, mert kötelező volt :)
vonulni azért jártunk, mert az tényleg kötelező, nameg gyerekként kaptunk vattacukrot meg szélforgót, a sok rizsát meg úgy se értettük.

mocser48 2017.07.16. 14:24:52

@okostojas007:

Pontosan!
Nálunk mindig megvetéssel beszéltek a komcsikról, pl. ezért is kerültem messziről a KISZ nevezetű szervezetet is. KISZ-be lépni? MSZMP-be lépni? Ahhoz törtetni kellett!!!!!!!!!!!!! Beállni politikai kurvának, és felszopni magát a ranglétrán.
Apám meg melósként sorra kapta a kiváló dolgozó érdemérmeket, amiket ideadott nekünk játszani, és leszarta, hogy mit csinálunk vele (kb. másnap hagytuk el valahol). Dolgozott, eltartotta a családot, a komcsik elismerésével meg kitörölte a seggét. Orbánéknál ez nem így nézett ki, ők beálltak a komcsik köz a sorba, szajkózták ők is a komcsi eszméket, támogatták a rendszert. Amikor meg bukásra állt, akkor gyorsan fordítottak egyet a köpönyegen, jó kurvához illően!

Gondolom birkáéknál meg orbán féléknél az ilyen vitrinbe került, meg a családi fotókról köszön vissza...

nemecsekerno_007 2017.07.16. 17:02:56

@mocser48:

Stumpf István - a Hazafias Népfront alelnöke, MSZMP-tag
Pintér Sándor - MSZMP titkár
Boros Imre - MSZMP-titkár
Mikola István - a Hazafias Népfront alelnöke
Kerényi Imre - MSZMP titkár
Pozsgay Imre - az MSZMP KB és PB tagja
Szűrös Mátyás - MSZMP KB-titkár

Maximum ezeket érdemes listázni, de kellene egy MSZP, DK, Együtt is mert ott sokkal többen voltak fontos pozícióban. Nem kéne összemosni a funkciókat, mert kurvára nem mindegy, hogy valaki párttitkár v. kisz-titkár volt, az meg végképp más ha valaki a központi bizotságban volt.

Infamous 2017.07.16. 17:18:38

Ha az anyád megnyerné a lottóötöst, és valaki telebaszná a képével a várost, pusztán lejáratásból és hogy birkákat uszítson rá, ő is szegény asszony volna, lottó5-ös ide vagy oda.

midnight coder 2017.07.16. 17:35:56

@mocser48: "és ezt a fidesz által kijelentett örökséget a fideszben tanyázó MSZMP tagok, KISZ titkárok heves fejbólogatás közepette meg is erősítik, az orbán családdal az élen"

A második világháború után az NSZK-ban létrejött a CDU, CSU, stb. Na most, ezek tagjai nagyrészt nyilván nácik voltak, mivel hogy a harmadik birodalomban azért viszonylag kevés volt még pár évvel korábban a nem náci. Ezzel együtt az hogy van egy CDU egy rakás nácival a tagok között - sőt valószínűleg a vezetésben is - picit más dolog, mint ha Hitler elvtárs náci pártja működött volna tovább.

mocser48 2017.07.16. 17:42:00

@midnight coder:

És most képzeld magad elé azt a képet, amikor a hitler jugend és a náci párt tagjaiból verbuvált új párt tagjai elkezdik fasisztázni az egyik másik német pártot.....
Kb. ezzel egyenértékű, amikor a fidesz vezéralakjai MSZMP-znek....

Főleg orbántól vicces ez, hiszen hithű komcsi családból származik.

blah blah 2017.07.16. 19:24:41

@mocser48:
A komcsi rendszerben senki nem végezhetett még akár komolytalan szakmai munkát sem, aki nem volt párttag.
Mégsem volt azért mindenki aki párttag volt pl cenzor vagy pufajkás vagy III/III-mas ügynök.

Szóval be lehet fejezni a terelést meg susmusolást ezzel kapcsolatban, az MSZPben csak úgy tolonganak a fent említett kiszolgálói a rendszernek. Matolcsy a pénzügyminisztériumban végzett szakmai munkát, miközben Lendvai Ildikó betiltatta a Tiszatáj című ellenzéki lapot.
És ez nagyon-nagyon nem ugyan az.

guvat 2017.07.16. 19:37:22

Ha Simon Gábor vezethette az Éhségmenetet, akkor Soros György miért ne lehetne szegény öregember?
Az MSZP-nél nyilván más a mérce, ezért nem számoltak el a jelentéktelen pártvagyonnal sem. Saját lelkiismeretükről nem is beszélve...

mocser48 2017.07.16. 19:51:13

@blah blah:

Ezzel ellentétben a komcsi rendszerben mindenhova kellettek a politikai kirendeltek, és ezek csak hithű pártkatonák lehettek. A szakmai munka végzéséhez nem kellett politikailag elkurvulni, a szakmai munka döntő többségét olyanok végezték, akik rühellték a hozzájuk betolt politikai "megfigyelőket", amilyen pl. matolcsy is volt.
Ilyen politikai "megfigyelők" a munkavégzés minden területén, szintjén voltak, a melósok, a mérnökök, pénzügy, a cégvezetés, stb. szintjén.
Erre tipikus példa az orbán család!

Ezeket kinevelték, megtanították őket felszopni magukat a ranglétrán. Ahhoz elhivatottság, és egy jó nagy adag prostituált hajlam kellett, hogy valaki belépjen a KISZ-be és elindítsa a "pályafutását". Terjeszteni a mételyt a fiatalság körében. Az ilyenek szopták fel magukat oda, hogy aztán ide-oda kihelyezzék őket, biztosítva a politikai jelenlétet.
Kizárólag a fegyveres erők (rendőrség, hadsereg, meg persze az ÁVH) volt az, ahol a "szakmai" előrelépés egy szint után kizárólag hithű politikai elkötelezettek előtt volt csak nyitott. Másodnagybátyám főmérnök volt a MÁV-nál, kb. 30. ember a vállalatnál, többször be akarták léptetni a pártba, mindig nemet mondott, soha be nem lépett. E miatt pl. nem küldhette a gyerekét külföldre tanulni, ez volt ennek az ára. orbán viktor az apja és saját kommunista elkötelezettsége miatt juthatott ki külföldre tanulni.

Cpeti123456 2017.07.16. 20:00:48

A jelen politikai élet tiszta téboly.
Itt a felfogás nem változott legfeljebb a szín.
Igaz valaki még most is pirosban próbál prédikálni, míg mások más színnel.
Apropó az őj pártok közül úgy mint Jobbik, LMP ott a felmenők vagy az idősebbek között nem volt MSZMP tag.
Talán KGBéla?

blah blah 2017.07.16. 21:27:16

@mocser48:
Orbán 1988ban ment ki Oxfordba, félig Soros által fizetett kurzusra, liberális filozófiát tanulni, és ekkor már régen rebellisnek számított a rendszer szemében. (és már rég nem volt gimnáziumi kisz-es)
Mi a szart számított volna már 88ban?!
Ja, és mintha Orbán lett volna az, aki 1993ban azt mondta, hogy ő nem fogja a komcsikat visszarehabilitálni "demokratikus ellenzékiként" csurkáékkal szemben. (akik egyébként nem hiszem, hogy ez okból nem váltak politikai tényezővé)

"a hozzájuk betolt politikai "megfigyelőket", amilyen pl. matolcsy is volt. "
Matolcsy a 80-as évek végén kapott valamire való pozíciót, lendvai a 70es évek közepétől MTA-n kutathatott filozófiát, és MSZMP KB tag volt.
Látom még mindig képtelen vagy felfogni.

okostojas007 2017.07.16. 21:37:19

@blah blah: ne nevettesd ki magad, több a komcsi a fideszben, mint az összes többiben együttvéve, arról nem is beszélve, hogy ők voltak az elsők, akik megfurták az ügynökakták nyilvánosságrahozását.

mocser48 2017.07.17. 06:32:52

@blah blah:

orbán, sokakkal ellentétben engedélyt kapott arra, hogy kimehessen. Akkor ugyanis még kellett a nagyfejesektől a bólintás, és ezt csak a leghithűbb komcsi családokban kaphatták meg! Lázadó fiatal :) Én is voltam olyan, csak nem KISZ titkárként kellett lázadnom a KISZ által is képviselt rendszer ellen.

Az életkorukat ne keverd össze a politikai prostituált elhivatottságukkal! Szerencsére még időben kiderült, hogy kik is ők, ha pár évvel fiatalabbak, akkor ma azzal rodeózhatnának, hogy ők sose akartak volna komcsik lenni. De azokká váltak, mert utolsó kis kurvák. Kurvák, akik bármire képesek, csak magasra szophassák magukat. orbán, matolcsy a komcsi érában kezdte, aztán voltak liberálisok, konzervatívok, álmagyarok, végül eljutottak a nemzeti szocialista hitvallásig. Szép politikai pályafutás!

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.17. 06:33:44

@mocser48:

A korai Fidesz ultraliberális volt, de felnőttek azóta. Mi agodn azzal, ha valaki változtatja nézeteit? Te ugyanazt vallod mindenről, mint kamaszkorodban? Az nem baj, hogy az MSZP vezetőslge egés zmést mondott 1990 előtt és után?

mocser48 2017.07.17. 06:33:47

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:

Lista, tényszerűen tálalva.
A fidesz csupa kurvák gyülekezete.

mocser48 2017.07.17. 06:35:56

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:

Ahogy írtam: a fidesz komcsik gyülekezeteként indult, majd liberális, konzervatív, stb. hitvallásváltás után kikötött a nemzeti szocialista elveknél. Ez aztán a politikai köpönyegforgatás! Az út során meg az összes szennyet összeszedték, amit ők választóbázisnak hívnak.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.17. 06:36:43

@mocser48:

Nem éltél akkor, nem tudod, ezért hülységeket beszélsz. Egy rakás területen kötelező volt a párttagság. A KISZ-tagság meg iskolafüggő volt: egyes gimnáziumokban kötekezték a diákokat, méshol lazább helyzet volt.

Mióta bűn egy diktatúra állami szervezetében tagnak lenni?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.17. 06:41:41

@mocser48:

A valóság az, hogy éppen a Fidesz az a párt, melynek alapításában, vezetőségében gyakorlatilag egyetlen egy volt MSZMP-tag sincs. Ennek oka persze részben életkori is. Amikor a Fidesz 1988-ban megalakult, a vezetőségben nem volt 30 éven felüli ember (az első alapszabály eleve tiltotta a tagságot 35 éven felülieknek!) , s eleve kevés volt ebben a korosztályban a páttagok száma a későkádári rendszerben. A Fidesz első vezetősége – ez még kollektív vezetőség volt, nem volt elnöki poszt – 6 személyből állt: Deutsch Tamás, Fodor Gábor, Kövér László, Németh Zsolt, Orbán Viktor, Szájer József – egyikük se volt soha MSZMP-tag. Ezzel szemben az MSZP összes – ismétlem, ÖSSZES – alapító tagja – tehát nem csak a vezetőség, de az alapító tagság is! – 1989-ben volt MSZMP-tag volt, nem is lehetett másképp, hiszen az MSZP az MSZMP romjain alakult meg.

Hozzáteszem, eszem ágában sincs azt állítani, hogy bűn lenne az MSZMP-tagság, a volt párttagoknak bűnbocsánatot kellene tartaniuk, sőt azt sem gondolom, hogy a kommunizmus bűnös eszme lenne. Mindössze a ballib inkoherenciára szeretnék rámutatni.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.17. 06:42:56

@blah blah:

Területfüggő volt. Egyes területeken lehetett még kis karriert is csinálni párttagság nélkül, máshol meg mozdulni se lehetett.

mocser48 2017.07.17. 06:44:18

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:

Éltem akkor, és nem volt kötelező a párttagság. Csak a szopós kurvák, káderek, politikai törtetők kellett, hogy belépjenek, mert így oda is eljuthattak, ahova amúgy csak tudással juthattak volna el.
Mintapélda erre az orbán család, fullba nyomták a komcsi ideológiát. Felénk meg alig akadt valaki, aki szidhattunk, mert egy rohadt komcsi patkány, a fene akart belépni közéjük.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.17. 06:45:19

@mocser48:

1988-ben már NEM KELLETT engedély a kimenésre, szóval össze-vissza beszélsz.

Grószék megszüntették az utazási korlátizásokat 1987-ben, ez 1988.01.01.-én lépett hatályba.

mocser48 2017.07.17. 06:46:08

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:

A fidesz alapító ülése elmehetett volna egy KISZ-MSZMP találkozónak is. Minden részvevője kötődött az állampárthoz.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.17. 06:46:21

@mocser48:

Szóval az iskolai KISZ-titkárok és a mezei párttagok a Kádár-diktatúra fő bűnösei szerinted? Ezt komolyan gondolod?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.17. 06:47:01

@mocser48:

Téves, a Fidesz eleve ultraliberálisnak indult 1988-ban, sose volt komcsi.

mocser48 2017.07.17. 06:47:43

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:

Nem területfüggő, kizárólag a fegyveres testületeknél volt kötelező a párttagság.
A többi területen az állampárt csak megfigyelőkőn, politikai kirendelteken keresztül volt jelen. Erre képezték ki az orbán féléket.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.17. 06:48:11

@mocser48:

Törvény nem volt rá, az tény, de egy rakás munkahelyen bizony "erősen elvárták", ami egy diktatúrában egyenlő a kötelezőséggel.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.17. 06:49:05

@mocser48:

Ezzel szemben a tények: a Fidesz első vezetősége 6 személyből állt: Deutsch Tamás, Fodor Gábor, Kövér László, Németh Zsolt, Orbán Viktor, Szájer József, s egyikük se volt soha MSZMP-tag.

mocser48 2017.07.17. 06:49:44

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:

A felszopás nem onnan indult, hogy MSZMP KB tag lettél. A felszopás a KISZ-ben kezdődött, önkéntes alapon. Ott derült ki, hogy kurvaként képzeled el a jövőd, vagy van gerinced és nem lépsz be.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.17. 06:50:18

@mocser48:

Vízumot nem a magyar állam adott, hanem az illető idegen állam.

A kiutazási vízumot Grósz megszüntette 1987-es reformcsomagja részeként.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.17. 06:51:25

@mocser48:

Nem volt önkéntes, mint ahogy az Úttörőszövetség se. Kádár rendszere diktatúra volr, ezt komolyan nem tudod?

mocser48 2017.07.17. 06:52:52

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:

Nem volt kötelező a párttagság. Nagyon magas szintű munkát is lehetett végezni párttagság nélkül, csak tudás kellett hozzá.
Az orbán féléknek is nyitott volt az út, hogy ne szolgálják a komcsi ideológiát. Ők viszont azt az utat választották, hogy komcsi métely terjesztése az út számukra.

mocser48 2017.07.17. 06:54:25

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:

Mind kommunista tanonc volt, olyanok, akik az állampárt által kijelölt utat járták.

mocser48 2017.07.17. 06:55:12

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:

Amihez az áldás elmaradása komoly akadály volt.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.17. 06:56:28

@mocser48:

Téves, egy volt párttag se volt az alapítók között, sőt ezt eleve tiltotta az alapszabály.

mocser48 2017.07.17. 06:56:44

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:

Ember, nálunk is voltak KISZ-esek, és nem mindenki volt az. Mi az hogy nem mindenki, alig voltak ilyen suttyók!

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.17. 06:58:13

@mocser48:

Igen, Kádár mindent engedett, semmit se követelt meg, sőt szabadság volt. Viccelsz?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.17. 07:00:57

@mocser48:

Igen, voltak volt KISZ-tagok? Na és? Mint mondtam, ez még inkább kötelező volt.

Az én apámnak 1983-ban szóltak miért nem vagyok KISZ-tag. A későkádári időkben.

mocser48 2017.07.17. 07:01:12

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:

Nem, nem azt írtam. A belépés azoknak volt kötelező, akik maguknak a jövőt felszopó kurvaként képzelték el. Akik politikai kirendeltként akartak helyi nagymenőként a "kisemberek" felett hatalmat gyakorolni. Ilyenek voltak a fidesz alapítói is.

mocser48 2017.07.17. 07:02:30

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:

WTF.... Szóltak neki? Bizonyos utat bejárt családoknál ez így volt. Mesélj még róla! :)

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.17. 07:02:33

@mocser48:

Akkor a Fidesz alapítói miért nem léptek be az MSZMP-be? Magadnak mondasz ellent.

Zöldi László 2017.07.17. 07:05:18

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Uraim! Ezt a terméketlen vitát abba kéne hagyni. Inkább reggelizzenek meg!

okostojas007 2017.07.17. 22:40:27

@mocser48: Birkával kár vitatkozni, nem itthon él, csak a ruszkik fizetett bérkommentelője, ha kiadják neki majd, hogy szídja orbánékat, pillanatok alatt fog fordulni a szélkakas :) nem érdemes 1 kommentnél többet pazarolni rá, törzsgyökeres komcsi, de nem itthonit, hanem az új orosz posztkomcsi szöveget nyomatja :) Ha megnézed, minden kicsit is politikai témájú cikknél az első 2-3 kommentnél ott van, ezért fizetik :)

Tamás Kurunczi 2017.07.18. 09:01:17

@Zöldi László: Persze csak szőrszálhasogatás volt ne haragudj :)